Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend tasja! Heb je al enig idee wat je gaat doen?

@lottel, is altijd moeilijk afscheid nemen van een dier ook al weet je dat hij een goed nieuw thuis krijgt!

vandaag is manlief echt jarig en als het goed is komt hij op tijd naar huis. kunnen we vanmiddag lekker gaan wandelen met de hondjes. Nu nog ff een was draaien en zometeen lekker buiten ophangen!

2. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    denk niet dat ik zwanger ben. weet niet waarom maar het "klussen" is er niet heel veel van gekomen..... zou wel heel toevallig zijn dan.

maar als ik natuurlijk wel positief test, dan vindt ik dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet erg hihihihihi!!!!!

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedemiddag dames!

Hoe is het met iedereen?

@Jewe graag gedaan hoe gaat het allemaal? hoe is het met Tygo? ik kom gauw langs.

Hier tijdje niet geweest sorry heb het erg druk met alles voorbereiden etc zowel op werk en thuis.

14 juni neem ik mijn vakantie en juli begint mijn verlof dus nog 8 weekjes werken.
    Verder voel ik eindelijk me kleine voetballer....

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee, dat heb je soms.. maar je weet maar nooit!

Hier helaas vanochtend weer lage temp, dus stijging was echt te wijten aan het weekend (uurtje later, wijntje op), zucht.. maar ook voor ons geldt dat als ei al was geweest, het klussen er niet echt van was gekomen dus wat dat betreft: elk nadeel, heb z'n voordeel :p

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sjan, wat leuk dat je de kleine nu voeld schoppen, vond het altijd een super leuk gevoel en nu voeld het heel leeg van binnen :D

Tygo doet het hartstikke goed. Hij groeit goed, drinkt goed en huild alleen als zijn luier vol is of als ie honger heeft. Het is echt een heerlijk mannetje, elke keer dat ik naar hem kijk dan smelt ik gewoon.

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden zo heerlijk die verlof:Dnog 6 weekjes.kan al niet wachten nu moet ik me weken in gaan vullen;)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Als ik er nu op terug kijk was het zo voorbij die weekjes, maar op het moment zelf verveelde ik me af en toe dood. Dus ik zou een lijstje maken van dingen die echt nog een keer aan wilt pakken voordat de kleine er is, want de dagen kunnen lang duren anders.

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe: Ben je al lekker buiten geweest inmiddels? Met of zonder kleine ? ;)

Priscilla, 6 weekjes volgens mij zijn ze zo om ;)

Vanmiddag met mn pony even het bos in geweest, heerlijk zitten genieten in de zon :D
    Ben nu al het winterspul aan het wassen en daarna ga ik het opruimen.. ;) (misschien een idee Jewe? )

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja we zijn vandaag en gisteren even een klein rondje gaan lopen buiten met ze 3tjes. We moeten het rustig opbouwen, want ik kan het nog niet zo lang volhouden maar het was heerlijk even naar buiten.

10. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jewe, het is gewoon alweer een week geleden joh! hihihi in vind zelfs dat jouw verlof snel voorbij gevlogen is!

@jessie, ja dat heb je soms, voor je het weet zijn er zo weer een paar daagjes voorbij en tsja, als je dan je ei gehad hebt......

@all, net mijn jurk lekker even gepast bij mijn ouders thuis.... en met mijn vader (voor de gekheid) "geoefend"met het weggeven. :D

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

hier gisteren een drukke dag gehad! ben met mijn moeder naar de stad geweest omdat ik nog iets uit mocht zoeken van haar! Heb van Trollbeads een heel gaaf elfje gekregen! daar heb al zo vaak bij staan kijken maar was voor mij gewoon te duur! Ben er super blij mee!
    Verder nog wat kleine dingetjes gekocht!

Gisteravond nog ff naar de hornbach geweest en wat fruit planten gekocht voor in onze bak op het balkon! nu hopen dat daar lekker fruit in gaat groeien!

@jewe, kan me voorstellen dat je ervan geniet om lekker naar buiten te gaan! Het is er ook mooi weer voor!!!

@tasja, kon je het toch niet laten om je jurk te passen! Leuk hoor! heb je dadelijk wel een beetje handigheid hoe je hem moet aantrekken!

@priscilla, geniet van de komende 6 weken, die zijn zoo voorbij!

Hier zometeen weer naar het ziekenhuis! Had dinsdag een echo en toen was mijn eitje pas 10 mm. Echt heel klein dus. Nu hoop ik dat hij vandaag groot genoeg is en zaterdag de IUI zal zijn! Spannend!
    Ga me maar eens douchen en aankleden en dan met de hondjes wandelen!

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Ik hoop dat je zaterdag je iui kunt hebben..
    Lief van je moeder :)

Tasja: hihi ik denk dat ik het ook niet zou kunne laten om m een keer aan te trekken hoor :p

Ik ga nog wat tv kijken en dan lekker naar bed.

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

nou vanmorgen weer bij het ziekenhuid geweest en snap helemaal niets meer van mijn lichaam:(...
    heb nu een eitje zitten van 13,6 mm en dus op zijn vroegst woensdag de IUI! Dat wil dan zeggen dag 22 (geloof ik)....
    Weet het nu even niet meer!

14. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos, vaag is dat zeg!! dat is wel heel laat! maar ja.... wel fijn dat je zo wel weet wanneer je ei rijp is, volgens je teller was je er al lang voorbij.

bij mij hetzelfde verhaal hoor. ik heb mijn ei ook veel later gehad (denk ik) dan dat ik dacht wanneer hij er zou zijn.

zie dat ik morgen kan testen, maar ga het niet doen. hihihihi weet nu dat mijn vrijgezellenfeest morgen is, en ga dat lekker niet laten verpesten!!!:p hihihihihihi heb ik maar 1 keer hoor, tis goed!

15. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @all, zie teller, geoorloofd op stap morgen!!! hihihihihi

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ah, toch jammer, maar in elk geval heel veel plezier morgen!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Tasja, veel plezier vandaag met je vrijgezellenfeest. Geniet ervan!

@ Marjolinos, dan heb je deze keer wel een hele lange cyclus. Meestal moet je na je eisprong 14 dagen erbij tellen. Dat is lang!

haha heb Tygo op schoot en hij is de hele tijd scheetjes aan het laten en dan dat koppie wat erbij trekt, haha

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heeej meiden goede morgen alles goed hier tasja veel plezier op je vrijgezellefeest ik ga lekker uit eten in roosendaal bij de japanner:D

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@tasja, hoe is je vrijgezelle feest geweest?

@priscilla, was het lekker bij de japanner?

@hier, gisteren een hele dag bij mijn schoonzusje puin geruimd! Wat was dat goor zeg! we hebben haar tuin leeg geruimd en je wilt niet weten wat voor viezigheid daar lag! Maar goed, Destiny kan nu weer redelijk veilig buiten spelen en dat was de bedoeling!

Vandaag lekker een dagje rustig thuis!

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej marjolinos het was heerlijk zeg heb me vol gegeten :D alleen ik moest om de 30 min plassen kindje is lekker aan het duwen

Deel Deze Pagina