Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tasja: Balen van je ongesteldheid.. En hoe was je vrijgezellen feestje? :D

Marjolinos: Wat vaag idd.. Maar toch goed dat ze je zo vaak terug laten komen,dan heb je toch net wat meer zekerheid over wanneer precies.

Jewe: Hihi die tygo,dat zal idd wel een mooi gezicht geweest zijn ;)

@hier: Het weekend in NH geweest, zaterdagmiddag geholpen terrein opruimen enzo,zondagmorgen geholpen op wedstrijd.
    Was super mooi weer en kei warm..
    Ben best al verkleurd.
    Valt vandaag toch tegen met het weer nog ;)

Beetje jammer was alleen dat ik ruzie heb gehad met mn ma van het weekend... *zucht* Heb daardoor ook kei slecht geslapen van zat op zon. Gelukkgi vandaag wel weer bijgeslapen,maar balen is het wel.

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey meiden,
    Hier vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een FM en eindelijk was hij groot genoeg om woensdag de 6e IUI te gaan hebben! was eigenlijk wel blij want was een beetje bang dat mijn eisprong al geweest zou zijn!
    Nu vanavond de pregny zetten, dus heb weer een gezellig schreeuw avondje voor de boeg ...

Morgen de afspraak bij de gyneacoloog voor IVF ben daar eigenlijk wel zenuwachtig voor!

Vanmorgen trouwens ook gesprek gehad bij het UWV en krijg geen WIA uitkering. Had eigenlijk ook niet anders verwacht!
    De ww aanvraag is ook meteen gemaakt!

@lottel, wat balen dat je ruzie met je moeder hebt gehad. Hebben jullie wel alweer bijgelegd?

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Super dat je woensdag je iui kunt krijgen.

Nee ruzie is niet bijgelegd,maar zo gaat het al bijna 15 jaar.
    Ik kijk er niet meer zo van op iig. Maar ik word er alleen nog zo kwaad van... *zucht*

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Marjoninos, Super dat je woensdag weer een IUI hebt. Deze keer moet het gewoon raak zijn.

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Veel succes woensdag, Marjolinos, ik ga weer duimen! En spannend een gesprek over IVF.. wordt de 6e IUI dan de laatste?

@Lottel, vervelend ruzie.. :(

@Tasja, hoe was je vrijgezellenfeest, meid? Vertelvertel..

@All, zie banner, ei is gespot, ik ben blij :)

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jessie, ja ze hebben aan het begin gezegd dat je met 6 IUI het hoogste rendement eruit gehaald hebt (tenzij je een miskraam hebt gehad, dan opnieuw 6 x) Dus ben heel benieuwd wat de gyn morgen te zeggen heeft. Ben heel bang dat hij opnieuw begint over mijn gewicht:(

7. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    hallooooooooooooo dames, daar ben ik weer. eindelijk mijn stem een beetje terug. het was zooooooooooooo leuk!! hihihihihi eerst heb ik salsales gehad (en alle dames ook) en daarna kregen we en cocktailworkshop. was ook zoooooo leuk, en ik was zooooo zat. hiihihihi dat ging niet hard ook! maar daarna eten, en koffie en toen ging het wel weer. savonds een beetje rustig gehouden, uiteindelijk heeft vriendlief me opgehaald in de stad om 3 uur snachts. het was echt heel leuk.

@marjolinos succes meis.
    @jewe, hoe is het met je kleine man? hihihihi nu al een echte "vent" hoor ik wel, scheten laten......
    @priscilla, alles nog ok?

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

vandaag naar de gyn geweest en het is me heel erg meegevallen!
    Was heel erg bang dat hij wilde dat ik eerst af ging vallen, maar gelukkig heeft hij daar met geen woord over gesproken. Ga uiteraard daar wel nog heel erg mijn best voor doen!
    Verder worden we doorgestuurd naar een ander ziekenhuis met dezelfde gyn. Daar krijgen we als het goed is binnen 2 weken een brief van!

Nou morgen nog de IUI en dan is het weer wachten geblazen!

@tasja, super dat je het naar je zin hebt gehad!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag is Tygo bij het consultatiebureau geweest om gewogen te worden. En hij is zijn geboortegewicht al voorbij. Hij woog 4016 bij geboorte en nu 4102 dus het wordt al een hele vent.

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@jewe, dan doet Tygo het goed! Heb je ook al beetje een ritme?

Hier straks de IUI! Spannend aangezien het de laatste gaat zijn!
    Gelukkig heeft manlief het potje weg gebracht (zou ik eerst moeten doen) zodat ik eerst kon douchen en dan met de hondjes wandelen! Dus dat is inmiddels gedaan! nu wachten tot ik weg mag!

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Hoe is het gegaan?

Hier: Ik mag morgen testen,heb goede hoop,maar goed, blijft afwachten...

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Lottel, ik duim voor een mooie test morgen!

@Marjolinos, hopelijk is de IUI goed gegaan en hebben eitje en zaadjes elkaar gevonden!

@Tasja, fijn dat je zo'n goed vrijgezellenfeest hebt gehad, toch erg belangrijk, nu echt aftellen tot de grote dag! Heb je nog kans om een beeb in de huwelijksnacht te verwekken, of is je ei dan al geweest (ik geloof het wel, als ik ff snel reken..)?

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lottel, ik duim voor je!

@Marjolinos, we zijn aan het proberen om hem in een ritme te krijgen, maar het valt niet mee. Hij krijgt nu op advies van het consultatiebureau om de 4 uur voeding ipv om de 3 uur. Ze hebben ook de voeding verhoogt van 90 naar 130 cc per voeding maar dat drinkt ie niet leeg, waardoor die soms eerder al om voeding komt. Maar we houden vol...eens moet ie er aan gewend raken.

Maar fijn dat je vandaag weer een IUI hebt gehad. Hopelijk dat deze laatste IUI aanslaat.

14. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jewe: wat goed te lezen dat het zo goed gaat, probeer er lekker van te genieten hoor het gaat allemaal erg snel. en qua voeding hier zeggen ze dat als je kindje de voeding een dag of 3/4 elke voeding leeg drinkt dat je dan de voeding kan verhogen met 10cc en als hij het niet leeg drinkt is het niet erg hoor hij is pas 2 weken!!!!! en wat groeid hij goed zeg. al echt een mannatje lijkt me zo, hij is nu net zo groot als onze Joy. Onze Joy had al best wel snel een ritme uit zich zelf te pakken. en ging vanaf week 3 ongeveer naar de 4 uur tussen de voeding.

tasja: wat leuk zeg zo te lezen was het een echte leuke dag geweest hopelijk hebbenjullie veel foto's gemaakt. nu op naar jullie dag geniet er maar van. ben benieuwd naar een leuke foto hahaha.

marjolinos: hoe is het gegaan?? ik weet niet wanneer je kunt testen naar iui maar hopelijk is het snel en krijgen jullie snel duidelijkheid. ik ga weer kaarsjes branden voor jullie.

Hier: gaat alles goed, Joy groeisd goed en is deze week bewust gaan lachen. Dit is altijd een leuk gezicht als ik een foto kan maken daar van zal ik er wel eens een hier neer zetten. vandag bij de gyn geweest en alles was goed. nu wouden ze gelijk een spiraal terug plaatsen maar dat is niet gelukt. mijn baarmoederwand is niet dik genoeg dus ik mag over 4 weken weer terug komen in de hoop dat hij dan wel dik genoeg is en dan kan hij wel geplaatst worden. Dan gaan ze met een echo kijken of hij dik genoeg is en dan wel een spiraal kunnen plaatsen. Hopelijk gaat het dan lukken want anders moetten we eens gaan kijken wat we dan voor anti conceptie gaan nemen.

nog een leuke foto van Joy:

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Lieve foto Sherly.

Bedankt voor het duimen, ik heb besloten om morgen te testen.
    Meestal als ik de dag zelf test,word ik smiddag's ongi.
    Dus ik heb nu besloten om een dag door te schuiven met testen ;)
    Al ben ik wel kei nieuwsgierig ;)

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@sherly, wat een leuke foto van je knappe dochter!

@lottel, spannend! Ben heel benieuwd morgen!

@jewe, ik hoop dat hij snel het ritme heeft wat jullie willen!

@hier, gisteren is de IUI voor het eerst zonder pijn geweest. Het openen van de eendenbek doet bij mij altijd pijn en na de 1e poging zei ze trek je benen eens op. dat gedaan en voor ik het wist zei ze ze zwemmen al:$...
    Helaas hebben ze ze niet geteld omdat het te weinig was! Nu 14 dagen wachten. Ik zou theoretisch gezien op 5 mei kunnen testen.

Vandaag het huis maar weer eens poetsen (we hebben een loopse teef rondlopen en ze maakt het redelijk schoon maar toch her en der druppels bloed) en vanavond komt een vriendin eten en daar moet ik nog boodschappen voor halen. Dus genoeg te doen vandaag!

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Wat fijn dat je IUI zonder pijn is geweest. Ik duim voor je mee !!!

@hier: Ik had wat bloed bij mn urine,dus ik vrees dat ik toch ongi ben geworden. Morgen dus maar weer ovu testen bestellen..

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jammer Lottel!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sherly, wat een plaatje is Joy zeg. Echt een schatje. Slaapt Joy 's nachts ook al door of komt ze nog voor voeding? Tygo komt steevast om 3 a 4 uur 's nachts nog voor een voeding. Dus op zich zit ie wel in een ritme van om de 4uur, maar die nacht voeding wil die maar niet overslaan.
    Tygo is ook heel beweeglijk in zijn slaap dus ik denk dat we straks moeten gaan inbakeren zodat ie wat rust krijgt tijdens het slapen en daardoor wat minder energie gaat verbruiken en hij gewoon lekker rustig kan slapen.

@Lottel, Dat zou balen zijn als je ongi gaat worden..:(

@Marjolinos, Fijn dat het geen pijn deed deze keer. Ik ga voor je duimen dat deze IUI zijn werk heeft gedaan..

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Hier vandaag weer wakker geworden met enorme koppijn! Komt waarschijnlijk doordat ik het heel erg druk ga hebben de komende 3 dagen!
    Manlief en ik zijn bezig met het opzetten van een distributeursschap van aloe vera producten waaronder dranken, gezichtsverzorging, lichaamsverzorgen, make up, voedingssupplementen... Super producten en vanavond hebben we een party bij mijn moeder thuis om de opstart te kunnen maken!
    Morgen hebben we dan een cursus dag daarvan en zonder viert mijn vader zijn verjaardag!
    Nu nog heel erg aan het bedenken wat ik straks aan ga trekken....
    Mochten jullie trouwens wat meer willen weten, stuur me maar een PB!

@jewe, fijn dat je dan een redelijk goede nachtrust hebt! Wat gaat het toch snel, de tijd!
    Hebben jullie nu veel kraambezoek gekregen of komt dat nu pas goed op gang?

@lottel, en hoe is het nu? je ongi doorgebroken of toch niet (hoop uiteraard het laatste!)?

Weet niet of ik het red om het weekend nog te komen kijken en schrijven, anders zien jullie me maandag!

Deel Deze Pagina