Fijn weekend Marjolinos. En succes met het opzetten van de lijn. Jewe: Het kan idd best zijn dat ie meer honger heeft omdat ie meer beweegt in zn slaap Inbakeren kan dus voor hem misschien wel wat zijn. Nou ik heb heel de nacht toch wel wat krampjes gehad,maar vanmorgen nog steeds geen bloed. Dus ik test morgenochtend als het zo blijft Het blijft nog even spannend
Hoera Tygo heeft vannacht door geslapen!!! hij kwam vanmorgen om 6 uur voor zijn eerste voeding. Hopelijk was dit geen eenmalige gebeurtenis, want zo'n nachtje doorslapen beviel me wel. @Marjolinos, Ik ben op Curacao naar een Aloe Vera plantage geweest. Daar maken ze ook allemaal producten van. Heb daar toen een fles gekocht wat helpt voor allerlei kwaaltjes zoals eczeem, schrammen, wondjes endergelijke. Is echt ideaal spul. @Lottel, Spannend!!! We duimen nog even door..
jewe: Joy slaapt nu ongeveer al een week of 2/3 door in de nacht. (8 uur aan een stuk) dus rond 22.00 uur de laatste voeding en dan komt ze weer rond 6.00 a 7.00 uur. dus wij waren echt heel blij dan kun je lekker bij slapen. Maar ik moet zeggen Joy sliep al gelijk 4 uur aan een stuk in de nacht dus wij hebben eigenlijk gelijk goed kunnen slapen. Nu ga ik ook merken dat ze echt op tijd komt. dus savonds altijd ront 22.00/23.00 uur en sochtens rond 6.00/7.00 uur. en dat is wel lekker dan blijven de voedingen ook een beetje gelijk en kan ik een hoop doen en in plannen. nu begint Joy ook te bewust te lachen ook erg leuk hoor Lekker hoor dat Tygo nu ook al door slaapt hij is er snel bij. en het in bakenen ik zou het proberen met een baddoek. je weet wel zo een met een hoekje boven in. dat hebben wij ook gedaan bij Joy en doen het soms nog wel als ze heel onrustig is. Lottel ik weet niet waar je vandaan komt maar ik heb hier nog ovu testen liggen volgens mij een stuk of 3 je mag ze hebben hoor. marjolinos: wij vinden het ook echt een schatje en het is echt zo dat je eigen kindje toch de mooiste en knapste is en wat spannend zeg dat zal voro jou de tijd nu langzaam gaan als je pas rond 5 mei kan testen. maar we hopen met je mee dat het goed is gelukt.
hoi meiden, lottel ik hoop dat het raak is!!! jewe ik hoop dat tygo veel meer doorslaap voor jullie @all ik heb me het een partij warm pffff
Vanmorgen getest,maar helaas negatief. Ik heb nu weer krampen,maar nog steeds geen bloed. Frustrerend is dit zo zeg.. Dan ben ik nog liever ongesteld.. Jewe: Wat fijn dat Tygo zo'n goede nacht gemaakt heeft! Hoe heeft hij het afgelopen nacht gedaan? Sherly : Ik stuur je even een pb Priscilla : Ik vond het gisterenavond ook nog lang warm buiten, wij hebben tot 21u buiten gezeten.
@Lottel, Balen zeg van je nega test. @priscilla, Hier was het gisteren maar frisjes buiten, geen weer om buiten te zitten in elk geval. Dit weekend wordt het heerlijk weer volgens de voorspellingen dus dat wordt lekker wandelen met Tygo. Vannacht heeft Tygo weer lekker door geslapen, dus denk dat ie zijn ritme nu wel te pakken heeft. Is lekkerder voor hem en voor ons ook natuurlijk.
Balen Lottel Hier nog niet genieten van het weer dit weekend.. hard aan het werk (thuis)! Kreeg gister de oproep voor mijn eerste uitstrijkje (poeh, dan voel je je ineens oud). Als ik deze ronde niet zwanger ben, maar eens een afspraak maken..
heej meiden goede morgen ja idd het word heel warm vandaag maar dat wil ik nietmoet veel doen vandaag boodschapjes doen en naar me ouders toelekker barbiquen
Nou hier zijn de rode duivels toch langs gekomen. Heb toch even een traantje gelaten hoor..Diep van binnen hoop je toch ergens dat het zo is.. Bah.. Maar goed, nieuwe ronden,nieuwe kansen zeggen ze he? Priscilla, veel plezier vandaag! Jessie.. Niet je eigen oud voelen hoor.. Het hoort er gewoon bij,zeggen ze Jewe: Wat fijn zeg! Hopelijk blijft het zo ! Ik ga maar eens wat in huis doen
heej meiden nou wij blijven lekker thuis de kleine is flink aan het rommelen in me buikje dus heb het afgezegd.heb het erg warm heb net al lekker gedoucht en eet wel lekker broodjes die ik gehaald heb bij de bakker @lottel jammer dat je ongi is aangebroken op naar de nieuwe ronde!
goede middag meiden wat is het heerlijk weer wij gaan straks naar de havenfeesten in oudenbosch lekker shoppen kom toch nooit met lege handen naar huis
balen zeg. en een traan laten erom is heel normaal hoore heb ik ook weer gehad deze maand. de wens is ook zo groot
goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen? Hier goed, hebben een heel goed weekend gehad! Hadden vrijdagavond een party voor ons eigenbedrijfje en hebben meer verkocht dan we gedacht hadden! Dus dat was helemaal top! Zaterdag hadden we een bijeenkomst met een training en ook die was super! Gisteren de verjaardag van mijn vader en dat was ook al gezellig, dus hebben een goed weekend gehad! Vanavond kunnen we nog naar een opname van een televisie programma in belgie (yolanthe cabau van kasbergen presenteert en is een soort van wipe out!). weet alleen nog niet of we ook echt gaan! moeten al om kwart vor 5 daar zijn en manlief is meestal pas om kwart over 5 thuis! Dus we zien wel! @lottel, balen meid! dikke knuffel! @priscilla, nog veel gekocht gisteren? Hoe is het nu met jou en je vriend?
goedemorgen meiden, nou ja voor mij niet zo'n goede morgen.... vanmorgen ben ik ongi geworden.... theoretisch gezien had ik dat volgende week moeten worden omdat mijn eisprong pas vorige week woensdag is geweest... het is dus veel te vroeg! Nu is dus officieel onze laatste iUI klaar en op naar IVF! Hoe is het verder met iedereen? Het is hier zo rustig!
heej marjolinos goede morgen met mij en me vriend ga alles goed het word nu echt spannend voor ons. @marjolinos wat naar dat je ongi zo vroeg is gekomen! @lottel balen meid
marjolienos: wat balen zeg sterkte, hopelijk gaat het met het ivf een beetje beter voor jullie. lottel: sterkte echt niet leuk heb je nog een prive berciht gestuurd. hier: alles eigenlijk best goed. gister heeft Joy wel een regel dag gehad en was dus on troost baar. maar nu ligt ze weer lekker te slapen dus hopelijk gaat het vandaag goed. Zelf ben ik aan hat kijken naar werk. nu nog in de zwangerschaps verlof maar daar na geen werk. dus ja moet nu toch maar gaan zoeken naar werk. Hebben julie nog een sugestie????