@marjolinos, wat balen meid. Hopelijk brengt IVF meer geluk voor jullie. @Priscilla, het begint idd spannend te worden voor jullie. Nog even vol houden, voor je het weet hebben jullie ook je knulletje in je armen. @lottel, balen meid en het is heel normaal hoor om er een traan om te laten. je wil iets zo graag en dan is de teleurstelling groot elke keer.
@marjolinos, wat kl*te dat je al zo snel ongi bent geworden. Maar ja, wel duidelijkheid, geen zenuwen terwijl het niet nodig is. Hoelang is de IVF wachtlijst? @all, hier daling in temp dus ik verwacht ongi te worden vandaag of morgen..
Marjolinos: Wat balen zeg.. Dikke knuffel!! Hopelijk hebben jullie met ivf meer geluk! Bedankt allemaal. We gaan er weer met frisse moed tegen aan deze maand.. Jessie, dat zou wel balen zijn.. Ben je al ongi geworden? Ik moet vandaag extra werken.. Druk weekje deze week kwa werken. Gaan jullie iets doen vrijdag? Wij hebben wedstrijd in Vinkel,met de paarden
goede morgen meiden wat heb ik slecht geslapen heb last van krampen en dat is al heel de nacht aan de gangik ga zo even naar me ouders toe maar als niet ga meer bel ik toch even de verloskunde op ik werd om de 2 uur wakker.en ben heel erg moe
goedemorgen meiden, @jessie, het klopt wel wat je zegt hoor, dat het prettig is om duidelijkheid te hebben, alleen het is zo vroeg, dat het eitje eigenlijk geen kans gehad heeft om in te nestelen. Toen ik gisteren de fertiliteitsverpleegkundige sprak zei ze ook meteen oh maar het is niet verloren, kan ook innestelings bloeding zijn, maar daar geloof ik niets van, daarvoor vloei ik veels te veel! Wel balen dus. Op de IVF is in principe geen wachttijd, moet alleen naar een ander ziekenhuis. (wel mijn eigen arts, maar IVF doen ze in mijn huidige ziekenhuis niet!) Op zich niet erg, want dat was mijn eerste keus toen we de mmm in gingen alleen hadden ze daar een wachtlijst van ruim 4 maanden en daarhad ik toen niet zo veel zin in! Nu is het dus afwachten op de brief van het nieuwe ziekenhuis. Deze ronde wat dat betreft dus rust! @priscilla, zou je bevalling dan al begonnen zijn, of zijn het oefen weeen? @lottel, ik ga hopelijk morgen maar anders vrijdag bestellingen rond brengen. Verder doen wij niet zoveel aan koninginnedag! Misschien ff de stad in, zie het wel! @sherly, wat voor werk zoek je en in welke omgeving?
marjolinos ik zoek in de omgeving roosendaal werk n wat maakt niet zo veel uit eigenlijk. als het maar 3 dagen in de week is en misschien wil ik ook nog wel 2 avonden werken. maar denk zelf aan iets van schoon maak of in de supermarkt
Sherly: Je hebt een pbtje terug Priscilla: Ojee.. Is het rommelen al begonnen ja? Hoe gaat het nu met je? Marjolinos: Wel fijn dat je geen wachtijd hebt daarvoor. Wat betreft die innestelingsbloeding, als je idd veel vloeit dan zal het denk ik ook niet zo zijn. Wij doen er verder ook niet veel aan,toevallig dat we deze wedstrijd zagen staan en we toch vrij hadden, is het leuk meegenomen
Sherly: Helemaal super !! Bedankt he !! Ik ga werken,vanmiddag paardjes wassen. Kar en tuig wassen en dan komen mn verzorgstertjes pannekoeken eten bij ons
Hoi dames, hoe is het hier? Nog plannen voor vandaag.. wij niet heel spannend! @Tasja, hoe is het met de zenuwen, meid? Nog een weekje..!
Jessie, wat balen!! Hier weinig nieuws. Verregend vandaag.. Was echt slecht weer vanmorgen bah.. Hadden het snel bekeken in Vinkel. Ik ga hubbie gezelschap houden op de bank.!
lottel: is hij al aan gekomen?? hier: alles goed vandaag lekker over de jaarmarkt gelopen en Joy lag weer lekker te slapen. gelukkig hebben we vrienden met een restaurand dus konde we haar daar eten geven. ook allemaal goed gelukt. verder hier goed weer gehad dus hebben we genoten van een mooie dag. Nu lekker buiten zitten en zo meteen lekker naar binnen, en wat tv kijken. gaat het bij jullie ook allemaal goed?? hebben jullie nog wat leuks gedaan??
goede morgen meiden zo ik heb goed geslapen vannacht maar weer vroeg wakker ik lag op het randje en me vriend lag in een deuk van het lachen dak al wakker was
Sherly: Ja hij is aangekomen hoor !! Nog bedankt ! Wat fijn dat jullie bij vrienden terecht konden om Joy eten te geven Ik heb eergisteren op mn werk een zware container met bierkratten over mn voet heen gehad (dankzij de lompe chauffeur) en nu loop ik sindsdien met een blauwe zere voet.. Savonds begint hij te kloppen.. Lekker dus.. Morgen hebben we wedstrijd in Horst.. Ik hoop dat het een beetje mooi weer blijft,maar ze voorspellen weinig goeds.. Droge kleren en regenkleding mee dus. Jullie nog plannen voor vanavond? Wij niet, morgen gaat om 6 uur de wekker alweer.. *zucht* hihi...
goedemorgen meiden, sorrie al even niet geschreven! Er gebeurd hier ook maar weinig!!! @lottel, balen van je voet, wel een beetje rustig aan doen! Succes met de wedstrijd vandaag! Zometeen naar de sportschool (ben er al 2 maanden niet meer geweest!)...
@Lottel, doe voorzichtig aan hoor met je voet. au!!! @Marjolinos, denk dat ik me zelf binnekort ook maar weer ga aanmelden bij de sportclub want die zwangerschap is niet aardig geweest voor mijn lijf. maar wat een slecht weer zeg, bah!!! Kunnen we weer niet wandelen vandaag.
heej meiden goede morgen wat een slecht weer he ik vind op zich wel lekker ben ik ook niet aan het zweten