Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nog 2 daagjes en dan mag je thuis bevallen, Priscilla (als je dat zou willen tenminste).. is het al aan het rommelen?

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej jessie ja het begin al aardig te rommelen ben alleen heel veel moe dus doe veel liggen ik zou blij zijn dat het zover is maar ik ben ook juist bang voor de bevalling niet bang maar echt spannend ook.dat zo een frummeltje uit je kan komen:)

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@@priscilla, wordt spannend dan, ben heel benieuwd wanneer je gaat bevallen!

Hoe is het met iedereen?
    Hier alles ok! Gisteren naar de sportschool geweest en enorm geschrokken van mijn gewicht dus ga weer heel erg goed mijn best doen om af te vallen! Af gesproken dat ik zaterdagochtend weer kom wegen en dan moet ik 2 kg afgevallen zijn anders krijg ik straftraining...
    Nu dus maar goed mijn best doen deze week! Ga in ieder geval morgen weer sporten!

Zometeen het ziekenhuis maar eens bellen, want heb de oproep voor IVF binnen! Spannend!

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Dat is spannend zeg! Enne ik moet ook nodig op dieet. Dus ik doe met je mee vanaf vandaag.. Kunnen we mooi samen de strijd aan gaan..
    Jammer is alleen dat ik geen weegschaal heb,maar ik zal het wel merken aan mn kleding ;)

Net de dokter gebeld,moet vanmiddag toch even langs komen,om naar mn voet te laten kijken.
    Het voelt nog steeds niet goed.

Priscilla: spannend! Hou ons op de hoogte hier he?

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    tuurlijk hou ik jullie op de hoogte:D
    me vriend bel nu elke pauze:$
    ik had net 3 keer gebeld of 4 keer en hij bel terug heb je weeen :D:D hij dacht dat het begonnen was was helemaal aan het shaken haha:p

6. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hoi dames daar ben ik weer eens, had niet eens in de gaten dat het eigenlijk al zo lang geleden was.

@jessie, ben megazenuwachtig
    @priscilla bijna he meid!!!

@all, ik zit te tetsen op de bank van de zenuwen. vriendlief zei al: wat ben je druk......

alleen het weer gaat tegen zitten...... het ziet er slecht uit. hopelijk dat het even droog is met de foto's en tijdens het weggeven van mijn vader. dat is in de buitenlucht namelijk.

grtz.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Tasja, oh nog 4 dagen tot de grote dag! Spannend. Ik ga duimen voor je voor mooi weer.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ook ik ga duimen voor mooi weer! Geniet, geniet, geniet, want de dag vliegt voorbij.. :)

9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Tasja: Ik duim ook mee voor mooi weer !! Geniet er van he?

@hier: Gisteren naar de dokter geweest. Drukken en voelen deed erg zeer. Toch maar een foto laten maken, gelukkig niet gebroken,maar wel zwaar gekneusd.
    Mooi balen dus..
    Moet met regelmaast even met voetje omhoog en dus verplicht rusten.. *dat is iets wat ik niet kan * hahaha

Zo ik ga aankleden.douchen en dan werken.
    Tot later allemaal!

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden!

Balen lottel, dat je enkel flink gekneusd is! Goed rust nemen!

HIer gisteren het ziekenhuis gebeld en hebben pas op 10 juni een afspraak. Baal hier zo van want 2 weken geleden hadden ze gezegd dat er geen wachttijd was dus was er eigenlijk vanuit gegaan dat we in deze cyclus nog wel terrecht konden! Helaas dus! het betekent nu alleen dat waarschijnlijk de eerste IVF in september gaat zijn omdat ik eerst een maand aan de pil moet en in augustus zijn ze gesloten. Maar goed, heb hier gisteren heel erg van gebaald en me nu voorgenomen om het maar te nemen zoals het is en de komende maanden maar hard te gaan werken om af te vallen!

@TASJA spannend nog 3 dagen! het wordt beter weer hoor!

11. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hoi meiden,

lottel, doe je voorzichtig?

all, hier op buienradar gekeken en om 8 uur sochtends regent het nog, maar om 11 uur is het droog. hopelijk een uurtje eerder want we gaan om 10 uur foto's maken. maar als het goed is is het dus smiddags droog!!!!

12. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Het word je gegunt Tasja, dat het mooi weer is hoor !
    Als het zo is als vanmiddag,mag je niet klagen.

Marjolinos: Ne wat balen zeg.. Kan me voorstellen dat je daar fiks van baalt. Idd wat je zegt, de strijd met de kilo's nu aangaan!

Ik ga weer op de bank ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Tasja, over 3 dagen doen we hier met z'n allen gewoon een zonnedansje, wedden dat dan heel de dag de zon schijnt. :D

@Marjolinos, dat is idd even een tegenvaller ja dat het toch nog zolang gaat duren. Maar goed het is nu eenmaal zo, je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken. We bekijken het maar van de zonnige kant. ;)
    Hier ook begonnen met afvallen. Ben bijna 30 kilo aangekomen in me zwangerschap en die wil ik er langzaamaan wel af hebben nu. Ik wil me eigen broeken weer aan....:(

@Lottel, doe rustig aan met je voet, want van een kneuzing kun je lang last blijven houden als je hem steeds overbelast...dus zitten en pootje omhoog!!! ;)

14. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe : Ja ik zit ook braaf met het pootje omhoog smiddags en savonds.
    Zo smorgens gaat het nog wel ;)

Hoe is het met Tygo?

Sherly : Hoe is het met jou en Joy?

Ik heb lekker een dag vrij vandaag,dus ik ga me maar eens op de strijk werpen vandaag ;)

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik zal even spammen met me zoon:

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lottel, zoals je ziiet gaat alles goed met dat kereltje. Hij groeit als kool! :D

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jewe, wat is het toch een lekker ventje!!! hij groeit inderdaad goed!!

oh meiden (sorry dat ik weer overmezelf praat) maar het weer wordt een beetje beter!!!! ze geven nu al heel de dag droog!!!!! jippie!!!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Komt omdat ik al aan het oefenen ben voor een zonnedans..8)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dan gaan we dansen, dansen, dansen, voor zon op de bruiloft van Tasja..!

@Jewe, wat een knapperd!

20. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Meiden jullie zijn goooooeeeedddddd!!!!!! ga zo door dans maar verder!!!!!

Deel Deze Pagina