@jewe, wat een mooi kereltje! @tasja, ik dans wel met je mee voor mooi weer op vrijdag! Hier weinig nieuwtjes!
lottel: hier alles goed hoor met Joy ook, vorige week heeft ze een paar regeldagen gehad en dat is toch erg vervelend. ze huilde dan en we konde haar niet troosten. maar nu gaat het weer geweldig. ze gaat steeds meer lachen en naar dingen pakken of in iedergeval proberen te pakken hahahah. Morgen mag ik weer naar het cb en dan krijgt ze haar eerste prikjes. hopelijk gaat dat goed en hoeft moeders niet te huilen!!!!! en dan word ze ook weer gewogen en gemeten ben reuze benieuwd. Doe jij het voorzichtig aan met je voetje??? genoeg rust nemen hoor zorg maar dat het goed geneest anders hou je er nog lang last van. tasja: hier gaan we kaarsjes aan steken hoor voor jou mooie weer op vrijdag. maar moet vast goed komen, en ook al is het wat minder weer daar door zal de dag echt niet minder worden. geniet er maar lekker van zeker nu nog de laatste dagen!!! alvast gefeliciteerd en geniet er van het is zo voorbij. jewe: lekker mannetje hoor hij groeid goed zo te zien, nou geniet er maar van want het gaat echt hard. Joy is al bijna 9 weken oud en is echt al groot aan het worden. mis het nu al dat ze zo klein was en je mag nog ontzwangere hoor dat mag nog 9 maanden na de bevalling dus we hebben nog even. en lijnen zou als ik jou was alleen op je eten letten maar niet echt gaan lijnen. ik was blij dat ik niet zo veel was aan gekomen. dus bij mij was het er zo af. Maar succes er mee, zal echt wel goed komen. marjolinos: positief blijven hoor komt allemaal goed. het is jammer dat je niet gelijk kunt komen maar je kunt komen en hoeft gelukkig geen jaar te wachten of zo iets. en tot die tijd gewoon lekker genieten van het mooie weer.
Jewe: Wat een heerlijk kereltje zeg! Tasja: Heel veel plezier en mooi weer toegewenst voor morgen!! Ik doe een zonne dans voor je. Sherly: Hoe is het op het cb gegaan?Viel het mee?
Tasja, bij deze wil ik je een hele fijne dag toewensen. Heel veel plezier. Dat het maar een dag om nooit te vergeten wordt.
@tasja, beetje laat, maar niet minder gemeend! Van harte gefeliciteerd met jullie bruiloft en dat het maar een mooie dag mag worden waar je de rest van je leven met plezier en een glimlach naar terug kunt kijken!
tasja gefeliciteerd. maar er een mooie dag en nacht van!!!!!! en hier gister naar het cb geweest voor de eerste prikjes van Joy maar moet zeggen het viel mee. ik was enorm gespannen maar JOy hield zich goed. En toen de prikjes kwamen begon Joy te krijsen in plaats van te huilen. en ik heb ook nog een traantje gelaten. maar je weet dat het moet en dat het het beste is voor je kindje, dus daar om werd het voor mij ook wat makkelijker. En onder weg naar huis sliep mevrouw gelijk weer in de maxi cosi. hopelijk gaat het volgende maand weer zo dan hoef ik me geen zorgen meer te maken. Hoe is het hier??? hier een foto van Joy die ik vandaag heb gemaakt.
Ah wat een schatje! @Tasja, van harte gefeliciteerd meid, ik hoop dat jullie het stralend middelpunt zijn en de zon laten schijnen op deze druilerige dag!
Sherly: Och wat een lieve foto *krijgt er nog meer rammelende eierstokken van haha * Mooi dat het op zich wel mee viel op het CB. Hebben jullie trouwens zin om een keer wat af te spreken? Als Priscilla straks bevallen is? Zodat iedereen dan ook kan komen?
@tasja gefeliciteerd hoop dat je ondanks dit rot weer een fijne dag heb @jewe echt een super mooi ventje heb je toch!! @sherly wat een mooi meisje echt een foto modelleke @lottel ik heb daar wel zin in ja lekker een meeting @all sorry kom nu weer vollop mee babbelen maar me voeten doen zeer. nog 3 weken mag ik lekker bevallen en kan gewoon niet wachten.of ik moet overtijd lopen. btw ik mis sjan en mizzy hiero
Met Sjan gaat het ook goed zover ik weet. Ze heeft al een mooie buik. Ook zijn ze druk bezig met het kamertje voor de kleine man.
Hey dames, sorry al heel lang niet geweest! Hoe is het met iedereen? Ik zie weer 2 superknappe beebjes voorbij komen geweldig! Hier alles goed erg druk en vermoeiend allemaal. Babykamer in elkaar gezet nu aftellen naar 14 juni dan begint me vakantie en verlof.... Ik ben wel van de partij hoor voor het afspreken dikke knuffels
hallo!!! hier nog een brabo die zwanger wil worden!!! hoop dat brabant vruchtbare grond heeft en dat het snel lukt!!!
heej sjan wat gaat het hard bij jou ook nog even mag jij met verlof mwag welkom vertel is wat meer over je zelf @all ik lag lekekr te slapen na een rot nacht ga ik naar beneden staan er mensen jonge meiden denk rond de 24 met geloof je in god voor de deur:xen das nu bijna elke maand zo ik zo nee en deur dicht
@Mwag, welkom. Waar kom je vandaan? vertel, vertel... Zo vandaag me hele huis een keer goed gesopt van onder tot boven. Was wel weer een keer goed nodig. schoot er met die kleine de laatste tijd een beetje bij in. En aangezien Tygo met papa naar de stad was (jaja morgen mijn 1ste moederdag ) had ik even alle tijd.
Jewe: Ah goss.. Ik ben benieuwd wat je van de mannen krijgt Ik heb ook gesopt in huis vandaag.. Soms is dat wel even nodig idd Enne leuk dat jullie willen afspreken! Lijkt me leuk!! Mwag: Welkom! Hoe oud ben je en waar kom je vandaan ? Priscilla: Lekker die mensen.. Hier heb ik ze nog niet aan de deur gehad,in het jaar dat ik hier woon. Sjan: Lekker dat alles goed gaat en jullie lekker bezig zijn met het kamertje
@tasja ik hoop dat je een hele mooie en leuke bruilofd heb gehad!!!! @lottel ik kan beter maar een bordje op de deur hangen ik vind beetje onzin die dingen en dan nog aan bellenbij mensen gister was de eneco al geweest pfff blijven bezig zo
he meiden hoe gaat het hier... alles goed ik ben me partij moe heb koffie op is verkeerd gevallen en heb krampjes in me buik en bekken pijn pfff kan bijna niet lopen me manneke heb avond dienst deze week maar heb liever dat die dag heb.maar het is niet anders
Nou me zoon kwam vanochtend met papa beneden met een mooi ingepakt cadeautje. Zoooo schattig! Er zat een flesje Replay parfum in.
O jewe : wat lief !! Een echte moederdag dus zo voor jou Heeft de rest hier ook een mooie moederdag of een fijn weekend gehad? Priscilla, hoe gaat het vandaag met je? Ik had afgelopen zaterdag mn ei, en hebben goed geklust,dus ben benieuwd. Beetje jammer is wel dat ik sinds gisterenavond aan de diarree ben.. (symptoon?) Dus vandaag maar een dagje rustig aan..