Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

heb al even niet meer geschreven, maar super druk geweest met Jermaine! Gisteren hebben we hem naar mijn ouders gebracht waar hij nu een paar dagen blijft slapen!
    Vandaag maar eens poetsen, want dat is nu wel nodig!
    Komende week een drukke week voor de boeg!

@jewe, wat lief van je mannetje! Leuk zo'n eerste moederdag!

@priscilla, nog maar een ff en dan is het zover! zal wel niet meevallen die laatste loodjes!

@all, het lijkt me ook leuk om binnenkort een keertje iets af te spreken!

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden ja idd laatste loodjes zijn zwaar ben nu alles aan het wassen dus word veel strijken heb een stoom strijkijzer gekocht heb client ook van me dus dat is wel makkelijk.ik ga woensdag even bij me client op de koffie.mis die man wel hij was gister jarig dus morgen rijd ik er even langs als ik niet te moe ben:)

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Priscilla : En vandaag nog op de koffie geweest? Lekker dat je een nieuw strijkijzer hebt.

Marjolinos: Gezellig geweest dus :D

Pff ik ben nog steeds niet fit.. Vriend moet over werken dus ik moet zo de paarden binnen zetten,maar blijf toch liever dicht bij de kachel.
    Zo warm is het buiten niet hahaha..

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lottel, het was idd niet warm vandaag. Daarnet begon het hier zelfs weer te regenen. Bah! Heb volgens mij nog nooit in Mei de verwarming aan gehad, maar nu toch echt wel.

@Priscilla, Nog eventjes meid! Dit zijn echt de laatste loodjes. is je kindje al ingedaald?

5. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden ik ben net terug met me moeder en vader van de verloskundige kindje is al mooi ingedaald en had verteld dat ik veel pijn heb bij me bekken maar dat komt door dat de kleine man is ingedaald.ben vandaag niet meer op de koffie geweest dus ik ga morgen even kijken dan kan ik kijken hoe me collega het doet bijdie man:D

zometeen ga ik lekker de pfaffs kijken en dan even kamertje verder opruimen :D ik zal morgen foto's er op zetten 8)

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Leuk priscilla: Ik ben benieuwd ! Je had je kamertje al af toch?

Jewe: Ja warm was het niet nee..
    Volgens mij word vandaag niet veel beter,als ik nu naar buiten kijk ;)

Ik ga zo een beetje opruimen hier,wat is dat toch met mannen en hun vrouwen als ze ziek zijn? Hahaha.
    (verder is ie heel lief hoor )

7. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Volgens mij is het hier raak.... Begint nu wel op te vallen, ben savonds zo misselijk als ik weet niet hoe. Gisterenavond werd ik het ineens van de lucht van het eten..
    En rare steekjes en mn rechter () doet ook ineens zeer ?
    Ik ben benieuwd.... hahaha

Vriendje en ik zijn vandaag 1,5 jaar samen! :D

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend lottel! Duim hard dat je gevoel juist is!

Hier gaat het niet zo lekker. manlief voelt zich al een paar dagen niet lekker en ik had gisteren alleen nog maar keelpijn, maar inmiddels voel ik me hondsberoerd! En dan hebben we vanavond nog de Ladies Night op de sportschool! Baal zo! Morgen hebben we een succes dag van Forever dus eigenlijk dingen die ik niet wil missen....
    maar goed, heb vannacht heel slecht geslapen en uiteindelijk ben ik maar op de bank gaan liggen! Vandaag maar rustig aan doen denk ik!

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    spannend lottel we blijven duimen voor je. wanneer mag je testen???

marjolienos: beterschap he, probeer het maar rustig aan te doenen een beetje uit te rusten.

priscilla1987: mooi hoor dat het kindje al is ingedaald. probeer nog lekker te genieten van de laatste weken,dagen. Maak je neit te duk over de bevalling daar kom je goed door heen weet ik zeker. ben reuze benieuwd naar de foto's van het kamertje, dat blijft toch alitjd leuk.

weten jullie trouwens hoe het met tasja is??? is ze nu lekekr op vakantie??

Hier:alles goed hoor Joy slaapt nog steeds erg goed en is steeds meer wakker op een dag, dat is wel lastig hoor want ik vind dat ik dan bezig moet zijn met haar, maar ja ze moet ook leren om alleen te zijn. Verder ben ik bezig met solliciteren, en maak ik me druk over de opvang hahah. ik vind dat niemand haar zo kan troosten als ik. maar ja dat zal ik toch van mij af moeten zetten. Verder hoop ik snel werk te vinden en dan kan Joy lekker naar de opvang en ik ben bweer onder de mensen.
    En hopelijk gaat het zo'n mooi weer blijven en kan ik nog veel wasjes weg werken en buiten hangen.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik denk dat Tasja lekker aan het genieten is van haar wittebroodsweken. :D

@Lottel, Meestal als je gevoel het zegt.....Had ik ook toen de test posi was zo'n "Ik wist het" gevoel. Wanneer mag je testen meid?

@Priscilla, Ben benieuwd naar de foto's van je kamertje. Vind ik altijd erg leuk om te zien. En idd maak je geen zorgen over de bevalling uiteindelijk valt het allemaal reuze mee.

@Sherly, Hier gaat tygo 1 dag naar me moeder, dat vind ik nog niet zo erg. En hij gaat 1 dag naar het KDV en 1 dag naar me schoonouders en als ik daar aan denk krijg ik al buikpijn dat ik hem daar achter moet laten.

11. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe: Volgend weekend mag ik testen,dus ga nog een aantal dagen flink op mn handen zitten,zoidat ik niet kan testen hihi ;)
    Ja ik weet niet,ergens heb ik het idee wel ja,maar goed, het kan ook allemaal van de griep zijn,dus ik mag nog niet te blij zijn ;)

Sherly: Hopelijk vind je gauw een leuk baantje.
    Heb je geen ouders(schoonouders?) die evt willen oppassen voor je?
    En ik hoop met je mee dat snel t zonnetje weer gaat schijnen ;)
    Enne als je er eens uit wilt,dan ben je hier altijd welkom voor een bakkie hoor ;)

Marjolinos: Beterschap, luister naar je lichaam hoor.. Lekker uitzieken dus..

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hee meiden hoe gaat het hier hier gaat alles goed.ben laatste tijd moe als ik ga lopen dus ik blijf lekker veel zitten straks ga ik er wel op uit naar me ouders toe en boodschappen.de kleine blijf voorlopig nog wel even zitten denk ik nog geen teken dat hij komt:D

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Spannend Priscilla!! Hou ons op de hoogte he?
    Enne heb je al foto's van je kamertje?

@ hier: Vanmorgen hier beneden al veel gedaan, ga zo boven door, wil de badkamer nog even doen ;)

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ pris spannend voor jou zeg! heel veel succes alvast!

@ jewe tygo doet het goed zo te lezen :) lekker kereltje

@ ik hoop gauw dat jullie een posi test in handen hebben duimen blijven draaien voor jullie....

@ all ik ben al 15 kg aangekomen :s

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Sjan: Hihi dat is al netjes ;) Nou ja, het is voor een goed doel he?

Pff ik moet echt zo op mn handen zitten om niet te testen..
    hihi.. Spannend dus..

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen?

@lottel, kan me voorstellen dat je het lastig vind om niet toch al een test te doen! Duim heel hard met je mee!

Hier nog steeds mega verkouden en nu niet alleen neus verkouden maar ook heel erg aan het hoesten gegaan:)... vind het nu wel genoeg geweest!

Vandaag wat info sturen naar een aantal dames van de Ladies Night... hebben uiteindelijk maar 2 dingen verkocht dus dat viel behoorlijk tegen! Maar goed, we doen ons best en meer kunnen we toch niet doen!

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Ja da is niet veel,maar goed, wie weet de volgende keer.
    Balen dat je je nog steeds niet lekker voelt.
    Ik ben nu ook pas weer een beetje fit.
    Heeft bij mij ook een ruime week geduurd.

Vandaag lekker het bos ingeweest met de paardjes.Nu even niks,straks eten maken en de strijk nog even doen.

18. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    lottel als ik niets te doen heb en een eindje wil rijden kom ik wel langs hahahahah. zag dat je over en paar dagen mag testen. succes alvast. wij zulen ook hier weer de kaarsjes uit de kast halen voor je.

marjolinos: Ladies Night wat moe je daar bij denken???> is het een soort van tupperware??

hier alles goed gister een wandeling gemaakt van 5 kilometer. Dus dat was echt een aanslag op mijn lichaam hahahah. Joy vond het wel prima ze zat bij papa in de buikzak, en ook in de maxicosi, dus die heeft lekker geslapen. verder is joy nu echt wel een beetje baby af hahah wij vinden dat ze echt al een grote meid is geworden.
    hier nog een fototje

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @sherly, die ladies Night was op de sportschool en daar mochten die avond alleen dames naar binnen en sporten. Ze hadden speciaal 2 lessen (body balance en zumba) en iets over voeding. Verder stonden er een aantal stands met kleding, sieraden, sushi en wij met de aloe vera producten. maar wij willen ook informatieavonden gaan geven (zoals tupperware) dus als je interesse hebt....

Verder wordt Joy idd al een grote meid! Gaat snel of niet?

@lottel, lijkt me heerlijk om iedere dag te kunnen gaan rijden!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sherly, Het babyachtige gaat er snel vanaf he? Ik vind dat nu al bij Tygo hij wordt al zo wijs en van die simpele babypakjes staan hem echt niet meer, dan lijkt het net een pyjama bij hem.

@Marjolinos, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Deel Deze Pagina