Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    he balen lottel, ik had zo gehoopt dat je vandaag een posi test in handen had gehad!

Hier gisteren een hele drukke dag gehad en nu vandaag lekker rustig aan. Vanmorgen al lekker wat opgeruimd en dingen weggelegd (spaarde altijd olifanten en nu heb ik alles op 2 boekensteunen na weg gelegd!) en lekker slaapkamer, badkamer en wc een goede beurt gegeven. nu morgen alleen de woonkamer nog!

2. mwag

mwag Actief lid

24 mrt 2010
    269
    0
    0
    horeca
    brabant!!!
    hoi!!
    ik klets ook weer mee!!! dit wordt ff een kort berichtje maar ik stuur zsm een langer en gezelliger verhaal!!
    ik ben 26 en eind januari gestopt met de pil voor de eerste. nog niet zwanger maar ik hoop snel!!
    binnenkort meer want ik ga lekker dansen!!

@ lottel: balen van je ongi!! hopen dat je pendel goed is en dat het volgende maand raak is!!!

3. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hallo allemaal ik kom gezellif mee kletsen.
    ik kom uit roosendaal 27 jaar. wij zijn bezig voor ons eerste kindje. we zitten nu in ronde 5 en moet zeggen dat wachten erg lang duurd maar dat zal voor jullie bekend klinken. ben eigenlijk wel benieuwd hoelang jullie bezig zijn/waren om zwanger te worden

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoi Vlinder27 gezellig dat je mee kletst.
    In ronde 7 was het bij mij raak met als resultaat een prachtig kereltje die het wachten waard was. ;) Dus houd moed als het je gegeven is dan krijg je er iets prachtigs voor terug.

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik blijf zeker moed houden. mag ik vragen of je iets speciaals gedaan heb in ronde 7?
    ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en deze maand ga ik dus ook starten met ovulatietesten.
    leuk hoor zo een kleine. echt een wonder.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ronde 7 was voor mij een beetje een keer punt. In het begin was ik er heel erg mee bezig en dan was de teleurstelling elke keer erg groot als het weer niet zo was. Dus bij ronde 7 had ik echt zoiets van we zien het wel..it happens when it happens. Wel om de dag geklust heel de maand en ja toen was het toch ineens raak. Temeraturen en ovulatietesten heb ik nooit gebruikt.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    welkom vlinder, hier nu bijna 3,5 jaar bezig en we gaan binnen nu en een paar maanden met IVF beginnen...

Heeft iedereen een fijne dag gehad?
    Hier heerlijk in de zon gezeten vanmiddan en naar de film de gelukkige huisvrouw geweest... dat was een vreemde film maar wel heel mooi!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja was heerlijk weer vandaag he? Hier ook lekker in het zonnetje gezeten, mannetje in de schaduw natuurlijk! Ook nog even bij een voetbaltoernooi gaan kijken waar vrienden in speelden.

Het lijkt me een mooie film, maar wel zielig en heftig.

9. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    vlinder welkom hier ook een roosendaalse. en veel succes hopenlijk gaat het snel bij jullie lukken.
    hier waren wij zwanger van ons eerst kindje na ronde 5, en nu hebben we een mooie dochter van 3 maanden. ik had na een maand of 4 ook zo iets van nou het komt wel, en toen was het raak. ik denk dat je er niet te veel mee bezig moet zijn dan komt het van zelf volgens mij.

Hier vandaag niet veel gedaan zelfs niet echt buiten geweest mij veel te warm. alleen mijn papieren opgeruimd ze komen komende week voor de belasting terug gaven. hopelijk gaan we veel terugkrijgen!!!!
    verder gaat het goed met Joy volgens mij zit ze weer in een sprongetje en ging gister en vandaag slecht slapen. maar ze gaat steeds meer haar eigen duim in haar mond stoppen. en dat is en blijft een leuk gezicht. en ik moet zeggen dat wij erg blij zijn dat ze het doet omdat ze anders echt om haar tut zeurt en nu kan ze met haar duim zich weer gerust stellen.

lottel balen zeg misschien komende maand.

marjolinos: wat ben jij druk zeg met dit weer hahaha. mijn huishouden gaat op een laag pitje hoor als het zo warm is ik kan er echt niet tegen

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @sherly, krijgen vanavond bezoek van kennisen van manlief en die zijn hier nog nooit geweest en dus moet mijn huisje schoon zijn.... ben daar heel erg in! Vandaag dus de woonkamer nog en de lasagna klaar maken voor vanavond en dan lekker het zonnetje in!

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    marjolinos: ja ik ken het hoor ik ben ook zo maar hoop altijd maar dat er niemand komt als het zo warm is hahahah. over een week of 2 ben ik jarig en dan heben we een bbq dus tegen die tijd moet het ook weer goed schoon en op geruimd zijn. hopelijk ben ik vroeg wakker en is eht dan nog niet zo warm!!!!

12. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    @jewe: ja ik hoor het van meerdere dat het dan ineens raak is als je jezelf er wat meer bij neerlegt.
    lijkt me vrij moeilijk

@sherly: ronde 5 daar zit ik nu ook in dus dat zou mooi zijn.
    ik weet niet of ik het van me af kan zetten. ik heb al zolang een kinderwens maar mijn vriend is er pas sinds begin dit jaar echt aantoe vandaar dat ik nu pas bezig ben.

@marjolinos: dat is al een lange tijd meid. vervelend zeg. hopen dat IVF de oplossing is voor jullie.

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Sorry druk druk bezig geweest met van alles het hele weekend.. Ik kom vanaf morgen weer mee kletsen hoor ;) Ga zo bbq-en ,vriendje is paarden binnen doen, dus ik kom even snel hoi zeggen..
    Anders denken jullie misschien dat ik jullie vergeten ben ;)
    Dusse tot morgen ofzo :D

14. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zou mooi zijn he vlinder, maar ja je weet het maar nooit. ik had ook een grote kinder wens maarmijn man moest er ook aan wennen. hij heeft er ook een jaar over gedaan om te wennen aan het iedee om te gaan trouwen dus ja een kindje dat duurde ook wel even. Maar gelukkig zijn jullie bezig nu en hopelijk gaat het snel raak zijn, dan kijk ik elke keer als ik in roosendaalin de stad loop naar een vrouw die zwanger is en misschien ben jij het dan wel!!!! hahaha

geniet er lekker van lottel nu is het nog mooi weer

15. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    haha ja jij spreekt dan gewoon iedereen aan die zwanger is ;)

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    dat durf ik gerust hahahahahah
    maar nee hoor ik zal jou met rust laten!!!!.
    maar vind het wel leuk ook iemand uit roosendaal. en hopelijk gaat het bij jullie snel gebeuren en dan kunnen onze kindjes samen spelen hahahah

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Vlinder27, Die berusting krijg je vanzelf een keer op een bepaald punt. Maar wie weet is deze ronde wel DE ronde. ;)

@Marjolinos, Ik snap het helemaal. Hier moet ook altijd alles tip top zijn als ik weet dat ik visite krijg. Kan zowiezo slecht tegen rommel, maar met die kleine hier moet ik dat toch maar een beetje gaan los laten denk ik. 8)

18. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    @sherly: haha wie weet wordt het wel een koppeltje ;)

@jewe: we zien het wel. we blijven gewoon klussen met veel plezier ;)

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

nou het gewone leven begint weer, de vrije dagen zijn vooirbij...

Hier nog geen ongi te bekennen.... heb gisteren echt ff gedacht dat ik geworden was, maar nog niet... nu wordt het weer spannend!

@jewe, ik wil mijn huisje idd altijd schoon hebben als er bezoek komt, maar kan er wel tegen als de speeltjes van de honden op verschillende plekken liggen... Hoe lang heb jij nog verlof?

hier maar eens met de hondjes wandelen en dan naar de sportschool!

20. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej lieve meiden sorry dat ik tijd niet geweest ben maar ik het begin zo zwaar te woorden voor mij en de kleine kondigt zich nog niet aan :x
    @marjolinos ik hoop dat het raak is

@vlinder welkom

ik ga zo even me werk bellen als me contract wel verlengd word en even eten

kom straks weer kleppen doeidoei:D

Deel Deze Pagina