@marjolinos: spannend hoor. wanneer wil je gaan testen? of wacht je nog even af. @priscilla: dank je wel. zie dat het voor jou spannend wordt de komende tijd. heel veel succes als het zover is.
@priscilla, spannend meid, nog maar max 2 weken! Duim voor je voor een goede bevalling! @vlinder, op dit moment heb ik eigenlijk geen geld voor een test, dus wacht maar ff af!
Zo hallooo! Daar was ik dan eindelijk weer.. Vanmorgen eerst even gewerkt en straks mn haar even wassen en dan naar de kapper Weekend is om gevlogen hier.. 2 dagen ge-bbqt en lekker genoten van de tuin en de vijver die nu eindelijk af is Wedstrijd gehad zaterdag.2x foutloos,en fijn gereden dus ik was dik tevreden Priscilla: De spannende tijd gaat nu beginnen voor je he? En word je contract verlengd? Marjolinos: Spannend !! Wanneer wil je gaan testen? Goed bezig geweest in huis ook, las ik Ik doe dat ook altijd als ik mensen op visite krijg, wil dan ook alles wat aan kant hebben. De gelukkige huisvrouw wil ik ook graag zien, hoor er veel wisselende dingen over. Mwag: Leuk je hier weer te zien! Hoe is het? Vlinder : Welkom hier ! Het wachten klinkt idd bekend.. Maar goed, dan zijn wij nog niet zo lang bezig.. Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn. Ik zit nu in ronde 6,ook bezig voor de 1e. Sherly: Ik hoop met je mee dat jullie wat terug kunnen krijgen van de belasting.Duimende kindjes vind ik ook erg lief om te zien.. Zo ik geloof dat ik bij ben Ik ga nu eerst eens onder de douche, en dan richting kapster. Tot later
@lottel, hoe is het bij de kapper geweest? een hele andere coupe gekregen? Hier wat geflyert vanmiddag en nu op zoek naar baantjes op internet!
Marjolinos: Ja er is een heel stuk vanaf ! Erg leuk geworden,maar wel erg wennen hoor.. Succes met zoeken naar een baantje.. Hoop voor je dat je wat vind !
@Marjolinos, ik moet 28 juni weer gaan werken. Na 3 weekjes gewerkt te hebben heb ik weer 2 weken vakantie, dus ik begin rustig aan.
@ Vlinder welkom en hel veel succes! @ marjolinos wat spannend 1 dg overtijd! ik duim voor je meissie. @ buufje oe is het met je? gaat alles goed en met de kleine buurman? liefs
@Sjan, hier gaat alles goed en met de kleine man ook. Groeit als kool. Hij begint nu geluidjes te maken en echt te lachen, zo leuk om te zien. En hoe gaat het met jou en de kleine? @Priscilla, Nog even vol houden meis het kan niet langer duren als 2 weken in elk geval. Hebben ze al voorgesteld om je eventueel te strippen?
@marjolinos: ow dat is minder dan moet je inderdaad wel wachten. @Lotte: ja er zit niets anders op dan wachten tot het eindelijk raak is. @sjan: dank je wel. jij bent al over de helft zie ik. spannend hoor
ik zat net ff te kijken, maar als deze ronde echt goed gegaan is, dan ben ik uitgerekend de dag na mijn verjaardag....
hoi!! @ lottel: alles goed ja!! druk bezig in ons nieuwe huisje!! dit weekend overhuizen en nog een hoop te doen!! dus morgen weer heel de dag verven!! @ marjolinos: ik hoop dat het raak is!! is het mooiste cadeau wat je op je verjaardag kan krijgen!!! net bhv cursus gehad op het werk. moesten ook leren hoe je een baby en kind moet reanimeren. moet je dat zo oefenen op een pop. is toch raar om te doen! maar hopen dat ik het nooit nodig heb. vriendin van me is zwanger!! weet iemand iets leuks wat ik haar kan geven. wil eigenlijk echt iets voor haar halen want voor de baby krijgt ze toch al veel dingen denk ik! dus iemand ideeen?
hoi mwag, in etten-leur zit een glasblazerij en die kan een vrouwenlichaam met daarin een babytje van glas blazen. heel erg mooi!! het lichaam staat op een standaardje, en daar kun je na de geboorte de naam nog in laten slijpen.
@tasja, dat lijkt me idd heel erg mooi om te krijgen, maar ook heel leuk om te geven! Ga het eens in de gaten houden! HIer nog steeds niet ongesteld en nu een beetje misselijk, maar misschien is dat ook wel omdat ik het zo graag wil! We wachten het maar af!
Marjolinos: O spannend !!! Ik duim voor jullie mee hoor ! Tasja: Ik ga eens kijken, ik neem aan dat ze in je foto album staan? Mwag: Miss iets van een verzorgingspakket voor haar zelf? De tip van Tasja, lijkt me ook erg mooi trouwens. Ik ga eens douchen en dan hopen dat het weer redelijk blijft,dan kunnen de paarden naar buiten..
Tasja : Hele leuke foto's !! De laatste,de ren foto zeg maar, vind ik erg leuk genomen!! Orgineel Jullie zagen er erg mooi uit ! Brr vanmiddag even in de regen gestaan voor de hoefsmid,maar ben echt koud geworden daarvan..
manlief had zijn salaris binnen dus net testen gehaald maar helaas negatief... dus ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en dat mijn lichaam me weer voor de gek houd...
@Tasja, leuke foto's en een hele mooie jurk had je aan, schitterend. En op de achtergrond Merlijn. @Mwag, Toen ik zwanger was kreeg ik een pakket met allerlei smeerselstjes voor als je zwanger bent. Voor de buik, billen en borsten zeg maar, vond ik erg leuk om te krijgen. Het idee van Tasja vind ik ook erg origineel en is echt een blijvend iets. @Marjolinos, Balen zeg! Wanneer had je ook al weer een afspraak voor de IVF? @Lottel, Ben bang dat het weer nog wel even slecht blijft. Ze houden heel de week regen, bah!