@Tasja, oeh spannend meid! Ik ga heel hard voor je duimen!!!! @Lottel, hoop dat het niks ernstigs is met je paard.
hi!! alles goed? heb weer internet!! veel te laat de verhuizing doorgegeven natuurlijk... maar we zitten nu in ons nieuwe huisje. moet nog steeds een hoop gebeuren maar we zitten er vast in!! vraagje... mijn cyclussen zijn 34-28-34-28. is dit dan ook regelmatig te noemen? heb trouwens iets lekker ontdekt: Boodschappenlijstje 4 eieren {kleine eitjes een meer} 100 gram suiker +1zakje vanille suiker 35 gram bloem 50 gram maizena 1 beker slagroom 1 blik vlaaivulling kersen oven voorverwarmen op 175 graden bakblik met een doorsnee van 26cm de eidooiers en het eiwit van elkaar scheiden. eidooiers met de 100gram suiker+ de vanillesuiker in een kom doen en mixen tot het heel licht van kleur wordt. dan de eiwitten stijfkloppen en er bij doen. dan de meel met maizena met kleine schepjes toevoegen en blijven mixen. zodat het een zachte luchtige massa wordt. smeer nu het bakblik in met wat boter en bestrooi het met meel. giet het taartbeslag in het bakblik plaats het bakblik in het midden van de oven bak de taart af in 40 minuten WAARSCHUWING; OPEN NIET METEEN DE OVEN ALS DE BAKTIJD OM IS WACHT MINSTENS 15 MINUTEN ANDERS HEB JE KANS DAT DE TAART IN ELKAAR ZAKT taart af laten koelen in twee helften snijden en geklopte slagroom erop doen en een blikje vlaaivulling er over verdelen dan de andere helft er weer opleggen bestrooien met poedersuiker en klaar is je bak wonder ook lekker met verse aardbeien!!
@all, negatief getest, naar de huisarts geweest omdat hij ivm mijn leeftijd vond dat ik niet te lang door hoefde te gaan. bloedgeprikt om te kijken of ik echt niet zwanger ben. vrijdag krijg ik de uitslag, als het inderdaad negatief is stuurt hij me door naar de gynaecoloog. zucht, had eigenlijk gehoopt gewoon positief te testen........
Zo daar was ik weer.. Paard is vanmiddag op de foto gezet en het viel mee.. Het is niet helemaal goed,maar het viel erg mee. Er is met behandelingen veel aan te doen gelukkig. Mmz Tasja, nu weet je nog niet veel meer.. Blijft nog even spannend dus.. Knuf !!!
@Tasja, nog maar even afwachten maar... @Lottel, Gelukkig valt het mee met je paard. Tygo heeft vandaag zijn eerste inentingen gehad. Ah was zo zielig. Bij de eerste prik begon hij al te huilen en bij de tweede helemaal. Was zo zielig om te zien...pff op zo'n moment breekt je hart hoor als je ziet dat je kleintje pijn heeft. Hij heeft nu al heel de middag en avond geslapen en tussendoor zijn flesje nog gedronken af en toe breekt er een klein lachje door.....
aaahhh ja dat weet ik nog van Jordy, dat is zoooo zielig. Zelfs nu vind ik het nog steeds zielig. Hij moest laatst de "cola"prik. Zo noemen ze die, en dan is hij zo groot en zo stoer, maar toch zag ik een paar tranen....
@all, om jullie alvast een hele kleine impressie te geven heb ik hierbij de link naar mijn kersverse webwinkel. Er moeten nog heeeeeeeeeeeeeel veel sieraden extra op gezet worden, maar heb er gisteren een paar opgezet..... www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ringsandthings
@Tasja, leuke dingen heb je zeg. Vind vooral die Yketting erg mooi. Wordt er helemaal hebberig van...
@tasja, leuke winkel met hele leuke kettingen! moeten we snel een keertje afspreken voor een avond! Ik kan altijd op dinsdagavond en meestal op donderdagavond en altijd op vrijdag avond, verder is zaterdag voor mij ook nooit een probleem! Het mag wel bij mij thuis (tilburg)! @hier, vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de intake en moeten in juli aan de pil (deze ronde en volgende ronde nog gewoon kans op zwangerschap en dan aan de pil) voor 21 dagen en dan beginnen met spuiten (heb echt een mega grote tas mee gekregen....). dan eind augustus begin september de eerste IVF behandelin! allemaal zo spannend!
@jessie, fijn! goed geoefend? @hier vandaag lekker een redelijk rustig dagje! Gisteren onszelf behoorlijk lopen haasten! Vanmorgen alleen boodschappen gedaan en nu lekker op de bank met de hondjes genieten van onze nieuwe tv (gekregen van een oom!)
Jewe: Och arme manneke toch.. Gelukkig doet ie inmiddels weer lachen Tasja: Ziet er goed uit !! Marjolinos: Spannend meis !! Ik duim voor jullie mee dat jullie dan snel zwanger zijn.. Altijd fijn een nieuwe tv Jessie dr ei is gespot @hier : Goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat het behandelplan bij mn paard lijkt mee te vallen,ook kwa kosten. Het slechte nieuws is : Ben vanmorgen bij de angst tandarts geweest en moet behandeld worden. Omdat ik een mega angsthaas ben bij de tandarts gaan ze het onder narcose doen. Dit betekent wel dat als ik deze maand niet zwanger ben, wij voorlopig stoppen met klussen voor een beeb. Dit ivm de kosten van mn tanden en we gaan zondag voor een veulentje kijken,wat later mn rijpaard op kan volgen.. En dit zijn allemaal bewuste uitgaven,maar goed dan toch maar even wachten.
@Lottel, vind je het niet erg om te moeten wachten? Maar het is dan misschien wel een wijs besluit.. @Marjolinos, Het plan van aanpak is er in elk geval, hopelijk met als resultaat een mooi wondertje... Doe mij ook zo'n oom!