het dooit idd al goed en als het goed is gaat het hier ook niet meer sneeuwen! gelukkig maar want ben het nu alweer zat! Dinsdag in ieder geval regen dus dan zal het grootste deel wel weg zijn! @priscilla, eet smakelijk! Ons eten staat in de over en over 45 min kunnen we eten!
@ Marjolinos, aha! Al had je het wel goed geschreven dan had ik nog niet geweten wat het was. Haha. Heeft het gesmaakt? @ Priscilla, last van het bekende zwangerschapskwaaltje.....vreetbuien??? haha!!! Vandaag ff lekker weeste shoppen. Niks voor me zelf gekocht alleen voor hubbie nieuwe schoenen en een nieuwe jeans. Ach ja moet me geld aan iemand uitgeven aangezien ik voor mezelf geen kleren kan kopen of schoenen waar ik in pas met me dikke opgezwolle voeten.
ja ik kan wel blijven eten echt he me vriend zeg al jij kan blijven eten en luieren ben ik ook goed in 8) heb vandaag nog niks gedaan ja even naar buiten geweest om eten te halen voor de rest ook niet morgen maar is naar vriendin haar jas terug brengen die heb ik nog steeds hier liggen
@yvi, je moet de naam invullen bij het zoeken naar personen, en die persoon dan een priveberichtje sturen. @marjolinos, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. hihihih leuke verjaardag gehad? @jewe, heb je van die dikke voetjes ja??
Jewe: dat lijkt me idd lastig.. 1 voordeel,als je straks bevallen bent,kun je dan weer gaan shoppen Heeft het bij jullie gedooit nog smiddags? Het heeft hier weer flink gesneeuwd inmiddels en weer ligt alles vol... Bah.. Van mij hoeft dat allemaal niet.. Ben er ook wel klaar mee nu priscilla is lekker aan het snoepen Kibbeling is trouwens erg lekker,eens kijken of ik die vanavond mee kan nemen, je brengt me op een idee marjolinos: hoe was het gegaan met je oven gerecht? Smaakte het?
het was heerlijk! we hebben genoten! Gisteravond heerlijk samen op de bank gezeten en geen computers aan... dat gebeurt bij ons niet vaak, we zitten beide nogal veel achter de computer! Vandaag helemaal niks te doen.... eigenlijk ook wel lekker! ga straks denk ik een video huren via videoland! @jewe, dan lekker s avonds met je voetjes omhoog, dat wil ook wel eens helpen! @priscilla en jewe, hebben jullie veel zwangerschapskleding gekocht? ben daar wel nieuwsgierig naar hoeveel je ongeveer nodig hebt.
@ Marjolinos, Ik heb veel basics gekocht die makkelijk te combineren zijn. Heb 3 jeans, 1 spijkerrokje, paar uni t shirts en heb daarbij nog wat grappige buikbanden besteld. Heb 1 zwart jurkje met van die glitter pailetten aan de onderkant speciaal gekocht voor kerst en oud en nieuw om er toch een beetje feestelijk uit te zien. Ik draag normaal gesproken veel sjaaltjes en opvallende sieraden, dus die zijn makkelijk te combineren met basics en toch zie je er elke keer weer anders uit.
@ marjolinos volgens mijn ticker 4 weken en 5 dagem maar het kan ook zijn dat ik 8 weken ben maar dat hoor ik morgen dan heb ik een echo en moet ik naar de gynecoloog. ik heb al best een buik dus de meeste zegge ok jij bent geen 4 weken maar ja het zou kunnen maar binnen 4 weken lijkt me vreemd dus morgen weet ik meer spannend
@yvi, op deze. In het rijtje hierboven, staat "zoeken". Je kunt daar zoeken op onderwerp, maar dus ook op gebruikers. Hier alles goed. Heb vandaag mijn eerste werkdag gehad bij mijn nieuwe werk. Ben na 6 jaar van baan veranderd. Werk nu bij mijn schoonouders in het bedrijf. Spannend.... maar het was heel erg leuk vandaag!! grtz.
hoi all pff wat een weer ben blij dat het ga dooien ik had alleen een hagelbui over me heen en me schoenen door weekt:x ben blij dat ik thuis ben bus was ook 10 a 15 min te laat. @zwangerschapskleding ik heb 3 broeken 3 truien en veel buikbanden
@ Tasja, fijn dat de eerste werkdag zo goed is verlopen. Is altijd spannend natuurlijk. Wat voor werk doe je? @ Yvi, spannend morgen echo. Super leuk, geniet ervan. @ Sjan, hoe gaat het met je? Heb je al even niet gehoord.
Hey goedenavond allemaal, @ Buurvrouwke met mij goed hoor met jullie ook? Ik had je nog terug een reactie gestuurd Net gegeten nu weer aan de fruityoghurt.....hmmm food food food! hahahhaa. Hier wat zenuwachtig voor 4 februari 10 weken echo en afspraak bij prenatale onderzoek intake dan. Maar heb besloten geen punctie te doen en wat het ook is het kindje te laten komen was wel erg veel nadenken maar hoe dan ook het is ons kind het is ons geschonken en dat kunnen we niet negeren........ Hoe is het met iedereen?
@ Sjan, spannnd zeg, 10 weken alweer. Wij hebben ook geen punctie laten doen, wij hadden ook zoiets van we houden er hoe dan ook van. En straks met de 20 weken echo wordt je kindje heel grondig bekeken op allerlei afwijkingen e.d.
@ Pris ja mag ik me aansluiten bij de club eten eten en alleen maar eten. Opmerkelijk is dat ik wel meer zoet eet vorige keer trek in turkse brood met pindakaar en stroop wat een combinatie maar goed heel veel trek in appels en peren Melk drink ik echt veel hahahhaha. @ Jewe is wel moeilijke beslissing bij ons speelt wel een grote rol dat mijn schoonboertje syndroom van Angelman heeft en we zzien hoe zwaar het is voor mijn schoonmoeder maar heb me op alles voorbereid als het zo bestemd is laat ik de lot voor wat het is....... en zoals je zegt het is en blijft je kind en je gaat er niet minder door houden......
hmzzz sjan welkom bij de club dan pff heb last van me stoelgang hoe ze dat ook noemen ik kan moeilijk poepen