Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    dat is absoluut geen egobericht!!!! daar zijn wij voor. Heb net inderdaad de berichtjes terug zitten lezen. jezus christus! wat een @#%%$^&*-en zeg!

Luister meis, wij hebben ook pas een poes weggedaan. We hadden er 2 en een hond. Het ging niet echt goed met de poes en de hond, en we hebben een ander tehuisje gezocht. Het is toch jouw eigen keuze dat je het op deze manier doet? en als je de poes nou iets aandoet, maar zorgen dat die een ander goed huisje krijgt dat doe je dan toch juist goed?? nee meis, ik vind het goed van je dat je dat gedaan hebt. nu ergerde je je juist alleen aan hen en kregen ze ook de liefde niet die je ze voorheen wel kon geven.

En ik hoop dat manlief echt snel iets anders heeft, en dat je het een beetje ruimer krijgt.

xxx

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dank jullie wel hen en tasja!
    weet dat iedereen een mening heeft en kan natuurlijk ook niet het hele verhaal zomaar uit de doeken doen waardoor er dingen niet verteld worden maar om dan op die manier te reacties te krijgen voelde niet goed en voelde me behoorlijk aangevallen...
    Maar goed ben blij dat we wel een goed huisje hebben kunnen vinden en dat doet goed!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Marjolinos, Meid laat je niet kisten. Probeer vooruit te blijven kijken en de hoop niet op te geven hoor. wat voor werk doet je man?

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dank jullie wel:)
    manlief is nu assistent uitvoerder in de openbare verlichting. Hij heeft in principe al wel een andere baan (als ze er met het tarief uit kunnen komen) maar dat is maar een tijdelijke klus (6mnd tot 1 jr) maar die gaat pas per 1 augustus in. en hij zou per 1 juli weg moeten gelukkig hebben ze dat nu verlengd naar 1 augustus!
    dus dat is een mee valler!

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe: Mooie foto's van Tygo !!! :D
    En je verlof er alweer op zitten. De tijd vliegt om he?

Sherly: Leuk gemaakt je speenkoord :D Creatief !!

Marjolinos: Jeetje wat belachelijk dat je zulke reacties krijgt,omdat je een nieuw huisje zocht voor je kat..
    Probeer leuke dingen te doen en te genieten van de kleine dingen om je heen.. Hopelijk heeft je mannetje snel nieuw werk.
    Dikke knuffel !!

Zo afgelopen weekend veel foto's gemaakt, dus daar ben ik nu eindelijk klaar mee.
    Nu eens iets in huis doen ;)
    Ik ben jullie niet vergeten hoor, ben af en toe alleen een beetje druk met werken,paardjes en fotografie ;)

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Ik heb het eerlijk gezegd wel weer gehad.... maar dat komt meer omdat ik niet goed tegen de warmte kan en het bij ons in huis gisteren alweer 25 graden was!

Zometeen maar eens wat boodschappen gaan doen bij de aldi en vanmiddag thuis wat werken aan Forever!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik vind het heerlijk dit weer, dus van mij mag het nog wel even blijven. Tygo heeft er gelukkig ook niet zoveel las van, maar bij ons binnen wordt het gelukkig nooit zo warm.

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wij wonen 3 hoog met de hele dag zon (van voor naar de achterkant!) dus het wordt hier binnen vaak nogal warm!
    Maar ach mag eigenlijk niet klagen toch?

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Marjolinos is echt geen ego bericht hoor meis.
    en idd trek je er helemaal niets van aan.
    Je bent een goed baasje anders had je aan jezelf gedacht omdat je je kat niet wilt missen en bij jezelf gehouden en een minder goed leven gegeven.

die beter weters heb je er altijd tussen.
    ik heb ook mijn hondje weg moeten doen toen ik een burn out kreeg omdat ik gewoon weg niet buiten meer kwam en aandacht kon geven dus weet precies hoe je voelt.

Knuffel voor jou!

@ Jewe geniet van je laatste dagje meis maandag weer aan de slag???
    welke dagen ga je nou werken?

@ all hoe is het met jullie?

xxx

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sjan, ik ga straks op maandag middag, dinsdag, vrijdag en zaterdag werken. 3 1/2 dag dus.

Gister een babyzwembadje gekocht voor Tygo, kan die zaterdag lekker even in het badje. Hij is gek op water....

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@jewe, kan hij lekker met water spetteren! Fijn dat je maar 3,5 dag gaat werken! Gaat hij dan naar het kinderdagverblijf of heb je het op een andere manier geregeld?

@sjan, nog maar 10 weken! Jij hebt wel vroeg verlof kunnen krijgen! Wel lekker want dan kun je alles lekker op je gemak doen! hebben jullie de babykamer al klaar?

12. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos gaat het al wat beter? zie ook dat je overtijd bent?

@jewe lekker joh, dat hij zo verzot op water is

@all hoe zou het met priscilla zijn?

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja hoor tasja gelukkig gaat het wat beter.... zelfs weer het een en ander aan poetswerk gedaan! was nodig!

en ja ook 1 dag overtijd, maar dat is inmiddels al vaker voor gekomen dus heb me voorgenomen me niet te druk te maken!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heb Priscilla van de week een berichtje gestuurd en kreeg toen een berichtje terug dat Xander nog in het ziekenhuis lag, maar dat het al wel wat beter ging en dat ze hoopte dat ie snel naar huis mocht. Dat ze daarom wat minder tijd had om te reageren.

@ Marjolinos: op maandag past mijn moeder op, op dinsdag zijn moeder en op vrijdag gaat ie naar het KDV en op zaterdag is het papa dag.

Loop ik vanmiddag langs de fotograaf waar ik de foto van Tygo heb laen maken, zie ik toch ineens 2 enorme foto's in de etalage hangen. Super leuk! Na een paar maanden mag ik de foto's komen ophalen als ik ze wil hebben. Helemaal leuk. :D

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, dat is goed geregeld dan met oppas!
    Leuk dat je die foto's mag hebben over een paar maanden!

@hier gisteren is onze sneaky opgehaald door Jeem22 (wat een leuke meid is dat!). Het is raar, maar uiteindelijk weet ik dat het beter is voor haar!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He meiden, hier ook wat minder op het forum de laatste week maar dat komt vooral doordat ik het erg druk had..

@Marjolinos, balen dat je een dipje hebt/had. Gelukkig heb je een goed baasje voor je kat gevonden. En zo zal het ook weer goed komen met de baan van je man.. Sterkte!

@Lekker weer, ik vind het ook heerlijk dit weer. Van manlief mag het wel weer een keer regenen ivm gras en mais, maar ja, we hebben het niet voor het zeggen.

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Jewe wel lekker hoor zo een zwembadje ik lig er ook hele dag in hahaah.

@ Marjolinos als je weet dat het beter is moet je niet druk maken meis je word ook op de hoogte gehouden denk ik door Jeem?
    Ik heb nu mijn vakantiedagen dus geen verlof mijn verlof gaat in juli in vandaar zolang.
    De babykamer is nu compleet alleen nog alle kleertjes wassen etc dat doe ik aanstaande week allemaal.

Zo het is erg warm vandaag.....

18. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Meiden wat is het HEET zeg!!
    Bah bah...

Wij hebben weinig gedaan vandaag.. Vanmrgen even snel gereden met de paarden en nu alleen maar in het zwembad gelegen.. Zit nu met de flaptop buiten.. Vriendje kijkt voetbal,ook buiten ;)

Ik wilde er nog een foto bij doen,maar ik kan hem niet uploaden op dit moment, die volgt later ;)

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Wat is het toch warm he!
    Ik kan hier dus heel slecht tegen! Weet niet wat ik met mezelf aan moet! vannacht bijna niet geslapen en nu is het alweer bijna 25 graden binnen!

Gisteren weer ruzie gehad met manlief dus denk dat ik vandaag ongi ga worden, hoewel ik nog niets voel!

Hoe is het verder met iedereen?

20. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier alles zn gangetje.. Doe ook weinig met dit weer, kan er ook slecht tegen.. Doe smiddags altijd maar een beetje rustig aan.. Savonds maar wat meer doen..

Deel Deze Pagina