Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend sjan! succes met de echo!

Hoe is het verder met iedereen?

HIer alles goed! vandaag denk ik lekker in de zon zitten!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier gaat alles goed hoor. Tygo zijn verkoudheid begint al weer wat af te nemen. Gelukkig! Vanmiddag even met een vriendin en haar baby (4 dagen jonger dan Tygo) naar de stad. Altijd gezellig.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    veel plezier vanmiddag in de stad!

Fijn dat het beter gaat met Tygo zijn verkoudheid!

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Mwag!! Gefeliciteerd !! Wat leuk !!!

Jewe veel plezier vanmiddag..

Ik ga in huis doen en dan ook even de tuin in :D

5. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @all hier rustig een beetje aan het thuiswerken. Zodadelijk beetje poetsen en vanmiddag proefrit maken voor een nieuwe auto. manlief mag een nieuwe uitzoeken (leaseauto) dus dat is altijd leuk natuurlijk!!!

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Leuk Tasja, weet ie al wat voor iets ie neemt?

Enne 1 dag overtijd zie ik :D ?

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @tasja, spannend, je bent 1 dag overtijd! wanneer ga je testen?

@weet je meiden ik zit de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel en weet niet wat ik moet doen! ik hou heel veel van manlief, maar op dit moment zit ik mezelf enorm in de weg en is dus niets goed!Waardoor er niet echt ruzie is maar het ook niet gezellig is in huis!
    Ik heb er nog nooit zo last van gehad maar kan nu echt niet tegen het warme weer en zit daarmee nog meer mezelf in de weg! ik verveel me enorm...
    manlief zei al waarom ga je niet even een weekend of een week naar mijn ouders, maar ben zo bang om dat te doen!

Hebben jullie misschien tips?

8. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    helaas, zie banner. Had er al een voorgevoel van. :(

Marjolinos soms is het niet verkeerd om even wat tijd voor jezelf te nemen. En als manlief het zelf voorsteld.... Heb je niet een goede vriendin waarmee je anders eventjes wegkunt?

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    dikke knuffel tasja!

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Knuffel voor jou marjolinos en ook voor Tasja....

Marjolinos ik zou anders effe 2 daagjes tussen uit gaan!
    Met een vriendin ofzo? en anders met de huisarts praten meis.

xx

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Dank je,

we zijn er afgelopen weekend samen tussenuit geweest en dat heeft ons goed gedaan (hou nog steeds heel veel van hem, maar vind het steeds moeilijker om om te gaan met de schuld die hij heeft opgebouwd met zijn ex) Er tussenuit gaan is op dit moment dus niet mogelijk want we hebben geen geld meer!

Ga morgen een dag met mijn vader weg (die wil praten over hoe het nu met mij gaat!) en probeer het weekend nog wat leuks te gaan doen!
    Heb het er vorige week ook met de psycholoog over gehad maar zij had geen tips!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Is er een plan opgesteld voor de aflossing van de schuld? Zodat je een doel hebt om naar toe te werken. Want ben bang dat zolang die schuld er staat er niks zal veranderen en dit altijd tussen jullie in zal blijven staan.

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nee eigenlijk niet, 1 lening daar zit een aflossing op van 1% dus bijna niets.... verder de ib groep, daar wordt wel op afgelosd en verder betaald hij eigenlijk alleen maar rente!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik zou als ik jou was iemand inschakelen die jullie kan helpen met een plan van aanpak opstellen. Zodat je kunt gaan werken naar een schuldvrij leven. Weet niet hoeveel het is natuurlijk maar dat je bijvoorbeeld in 3 jaar van je schulden af kunt zijn, lijkt me wel een fijn gevoel om naar toe te werken. Denk dat als je zo door blijft gaan je straks misschien nog erger in de problemen komt. Het is dan misschien even op een houtje bijten, maar gelukkig wordt je er nu ook niet van...en wat als je straks zwanger bent en je een kindje krijgt die worden met de jaren ook steeds duurder...

Ik bedoel het niet vervelend he? Wil je alleen maar helpen. Heb zelf gelukkig geen ervaring met schuld of geldnood, maar het lijkt me verschrikkelijk om in te moeten zitten.

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    we zijn vorige week naar de afdeling schuldhulpverlening geweest maar kunnen daar niet onder bewind omdat het allemaal onder controle is (nou ja onder controle..)
    We hadden een vervolg afspraak deze week en hij heeft die afgezegd! Nu heb ik woensdag gezegd dat ik die afspraak toch door wil laten gaan.

Verder gaan we een kasboek bij houden wat we uitgeven! Eens precies opschrijven wat we uitgeven en wat er binnenkomt!

En ik snap dat je het niet vervelend bedoeld, zo kwam het ook niet op mij over en ja het is heel lastig zeker omdat ik het in het verleden juist heel erg gemakkelijk heb gehad!

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Knuf voor Tasja en Marjolinos.

Marjolinos: Wat balen deze situatie meid.. Idd die vervolg afspraak oppakken.
    Zorg ervoor dat je alles doet en aanpakt om iets te proberen.
    Ik zou toch wel eens kijken hoe of wat,met betrekking tot het aflossen.
    Dr moet toch een oplossing zijn.

Ik ga douchen en dan naar de paardjes..

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Goedemorgen meiden,

Wat is het hier rustig geweest de afgelopen dagen!
    Hier ook lekker genoten van het mooie weer! Hebben donderdag een zwembadje gekocht en kan nu heerlijk afkoelen op het balkon!

Verder gaat het tussen manlief en mij weer een heel stuk beter!

Komende vrijdag krijgen we Destiny weer een weekendje logeren! helemaal zin in! Het is dan ook al kermis hier dus dat is voor haar ook leuk!

Verder met iedereen alles goed?

18. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Goeiemorgen! Ik denk dat iedereen lekker weekend gevierd heeft :D

Wij zijn van het weekend druk geweest met een waterput te pulsen in de tuin, dus ik ga vandaag maar eens wat zand op zuigen in huis ;)

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou ja, gisteravond viel er weinig meer te vieren natuurlijk :( wat een domper.. maar Spanje terecht gewonnen, ik geef het toe! Nu de dubbele kater maar eens verwerken...

20. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    wij gaan zondag naar de kermis!!

Deel Deze Pagina