Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Helemaal mee eens. :D

2. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo heb weer een krea bui gehad vandaag en heb dus weer een speen koord gemaakt deze is anders dan de andere want die was iets minder prakties omdat joy erg veel spuugt dus wert het stofje erg nat en smerig. dus nu een van kralen gemaakt.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@sherly, het speenkoord ziet er leuk uit zo en idd je kunt dit gemakkelijker schoon maken!

@jewe, lekker toch in eigen land op vakantie gaan en op dit moment hoef je toch ook helemaal niet ver weg te gaan!

@tasja, kan me voorstellen dat het dubbel aanvoelt! Maar dat je naar de gyn gaat wil nog niet zeggen dat je allerlei behandelingen hoeft te ondergaan!

@hier, gisteren met de hondjes gespeeld en onze balou is met haar tand (ja snap het ook niet) op mijn hand terrecht gekomen en nu steekt er voor mijn gevoel een botje uit! Heb ook een raar gevoel in mijn pink en ringvinger (trouwring al aan de andere hand gedaan!).
    Zometeen de huisarts maar eens belllen!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sherly, deze is ook al zo leuk!

@Marjolinos, oei klinkt erg pijnlijk.

5. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden hoe gaat het hier alles goed ik net uit bed kleine bij me moeder tot morgen:Dik zei asje mama je mag hem lenen voor een dagje:Dff lekker met vriendlief samen zijn die moet nacht diensten draaien 8)heb goed met vriendlief gepraat het zit hem dwars met zijn werk allemaal hij werk zijn eigen kapot voor hun ;)

ik zal morgen foto´s van xander even showen:Dzit nu op de laptop van me vriend zijn werk.me computer heb het begeven.vriendlief begon net over hoeveel kindjes hij wil hij wil er nog 1 bij ik zo ja ik ook stiekem kriebel het al:)maar is nog een beetje vroeg voor:phoeveel kindjes willen jullie eigenlijk:D

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ben heel benieuwd naar xander!'
    fijn dat het is uitgepraat met vriendlief!

als het ons gegunt is wil ik eigenlijk maar 1 kindje!

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Pris,

fijn dat je hebt gepraat!
    en ik wacht ook op de fotootjes :D

Ik zou het op 2 houden meer niet.
    1 is ook leuk maar stel dat ons iets overkomt heeft hij geen zus/broer dat zou wel triest zijn,
    Maar of een 2de ons ook gegunt is de vraag want dit was niet mogelijk wie weet

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

gisteravond nadat manlief thuis was gekomen is hij gaan wandelen met de hondjes en ben ik snel ff gaan stofzuigen en dweilen! Was ff snel dus niet grondig maar goed het oogt weer enigzins schoon... heb het er de laatste weken toch wel meer moeite mee om echt schoon te maken!

Vanmorgen (of eigenlijk net dus) heb ik heel lief ontbijt op bed gekregen van manlief en daardoor is hij een half uurtje later naar zijn werk gegaan! Echt mega lief!

Ga zo de hondjes uitlaten en dan over iets meer dan een uurtje naar mijn ouders! Dan met mijn ouders naar Maasmechelen (daar zit een outlet winkel van Marlies Dekkers) en dan naar heerlen om jermaine en destiny op te halen. Jermaine blijft bij mijn ouders (hij gaat daar 1 keer in de maand heen!) en destiny gaat met mij mee!
    Dus een drukke dag tegoed!

9. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos, alles goed met je hand?
    ik vind het wel raar om nu "verder" te gaan. Weet eigenlijk wel dat we eerst een gesprek zullen krijgen enzo. Jij weet hier natuurlijk veel meer van, hoe is dat bij jou gegaan?

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Hoe is het met je hand?

Priscilla: Ook ik ben benieuwd naar foto's van jullie.
    Fijn dat het uitgepraat is. Miss kan je vriend naar wat anders uit kijken,als deze baan hem niet meer bevalt?

Ik ben gisteren onder narcose geweest bij de tandarts.
    Gisteren is dus voor mij 1 wazige dag, weet echt zo weinig nog.
    Maar goed, het is weer gebeurt en ik kan er weer tegen.
    Kan alleen nog niet zoveel eten,dus zit nu maar aan de danontje en de yoghurt enzo ;)

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

gelukkig gaat het beter met mijn hand! heb gisteren een tetanus prik gehad en een nat verband omdat het toch wel een beetje gebloeid had! nu ook minder last van mijn vingers (die voelde gisteren heel vreemd!)

Destiny vandaag opgehaald en we zijn al naar de kermis geweest (sieneke en gordon gezien bij de opening hoewel we sieneke niet leuk vinden)
    Om een uurtje of 9 lag ze lekker in bed en nu ligt ze lekker te slapen! Ik ga ook zo, want ben doodop!

@tasja, we hebben een intake gehad (de 1e keer werden we weg gestuurd met de mededeling dat ik het een en ander af moest vallen en de 2e keer dus de daadwerkelijke intake)... vandaar allerlei onderzoeken zoals bloedprikken en zaadonderzoek bij manlief. een samenlevingstest en een hsg... Vandaaruit hebben we 6 keer een IUI gekregen!

@lottel, verder vandaag geen last meer gehad van de narcose?

12. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    heb even alles nagezocht (gegoogeled) wat het allemaal betekent, maar jee dat zijn niet de fijnste onderzoeken wel?

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Nee geen last meer van gehad.. Ben zelfs gisteren al wezen paardrijden :) Dus het viel mee :) Heb wel anders meegemaakt,maar nu dus niks.

Ik ga vriendje eens uit bed roepen, en dan paardjes doen en dan richting NH.
    Fijn weekend allemaal!!

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Valt wel mee hoor! Het enige wat minder prettig was was de HSG maar had van te voren pijnstilling gekregen en het heeft maar heel even pijn gedaan! Nadat het klaar was (5 min) was het ook meteen over!

@lottel, fijn dat je geen last meer gehad hebt!

@hier, destiny is vermoeiend geweest vannacht! Om 1 uur werd ik wakker omdat ze hard huilde en toen ik op haar kamer kwam lag ze huilend op bed en bleek dat ze moest plassen maar het niet gehaald had (kamer was nat bij de deur en haar onderbroekje en pyama!)
    Toen vanmorgen om half 7 weer huilen en toen had ze in haar onderbroek gepoepd (en in bed, want ook dat was vies), dus bed verschoond en maar gaan ontbijten want ja toen wilde ze niet meer naar bed!
    Nu hier maar druk met wassen, want heb nu al geen onderbroeken meer (had er 3 mee gekregen die nu al op zijn!)

Voor degene met kinderen wat kan ik hieraan doen?
    Ze heeft thuis geen luiers meer aan en wil dat hier dus ook niet doen, maar dit vind ik eigenlijk ook wel vervelend!

Verder van moeders wel kleding mee gekregen maar maar 1 tshirt! wat baal ik daar toch van! Denk dat ik vandaag toch maar iets ga halen en haar aangeef en dat dan maar hier houd!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden, Kom nog even snel gedag zeggen voor ik op vakantie ga. :D Ik heb een laptop bij en als het goed is hebben we daar ook internet dus misschien dat ik af en toe nog even kom spieken, maar mocht het niet lukken spreek ik jullie over 2 weken weer.

Doei doei!

ps vanmorgen helemaal trots! Tygo heeft zich vandaag voor het eerst helemaal zelfstandig op zijn buikje gerolt. :D

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, wens jullie een hele fijne vakantie! Geniet ervan!
    Wat knap van Tygo dat hij zich al omgerold heeft!

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jewe: Fijne vakantie :D

Marjolinos: Dat is wel balen ja. Had ze veel gedronken voor ze naar bed ging?
    Anders als jullie naar bed gaan ,een keer wakker maken om naar de wc te gaan?
    En miss niet meer laten drinken voor het naar bed gaan? Of heeft ze last van heimwee,dat ze het zo uit?

Ik ga lekker naar mn bed, heel de dag in de zon staan te fotograveren,dus ben gaar (!!) nu ;).

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Wat is het hier rustig de laatste tijd!

Gisteren ben ik met mijn moeder naar een High Tea geweest in tilburg. Was super gezellig, jammer alleen was dat ik niet zo lekker was en nog steeds niet ben! HEb denk ik iets verkeerds gegeten en ben heel erg misselijk en draaierig...

@lottel, we hebben zaterdagavond bij haar op de kamer een potje gezet en toen zat er netjes een plas in en had ze gepoept. Dus dat was netjes!

Ga zo de hondjes wandelen en dan vandaag lekker rustig aan doen!

19. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hee, ik heb dat ook! Niet misselijk, maar wel het draaierige! vaag is dat. zou er iets heersen?

20. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    hallo dames,

mag ik gezellig met jullie mee kletsen?
    ik kom ook uit brabant ben 24 jaar en heb al ruim 5jaar verkering waarvan we al 2,5jaar samenwonen me vriend en ik hebben besloten om niet te trouwen vanwege fam.omstandigheden (heel verhaal!)
    maar we hebben ook besloten om aan ons eerste kindje te beginnen..
    dus ik ben nu sinds 1,5week gestopt met de pil... volgende week moet ik dus me ei hebben rond de 27
    het enige wat me wel is opgevallen is sinds ik de pil niet meer slik heb ik iedere avond hoofdpijn erg raar het zal wel met ontpillen te maken hebben ;)
    en vanmorgen had ik iets raars ik was naar de wc gegaan en had wit/roze afscheiding (kleverig) weet alleen niet of ik me iegen daar iets van aan moet trekken (hopelijk hebben jullie meer raad)

nou dat was het wel voor even anders heb ik dadelijk echt een heel verhaal (hihihihihihihihihihihihihihihi)

groetjes yaney

Deel Deze Pagina