Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hey meiden even snel vanaf mijn vakantie adres. Dacht even kijken hoe het met de meiden gaat.

@Marjolinos en Tasja, Ligt aan de warmte denk ik die duizelingen heb er af en toe ook last van. Zorg ervoor dat je genoeg drinkt.

@Yaney, Gezellig nog een brabander. Hopelijk ben je snel zwanger en mag je snel een klein wondertje in je armen houden.

2. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Hoi Jewe!!! heb je het een beetje naar je zin daar???

Hoi Janey, welkom bij de club. Waar kom je vandaan?

Marjolinos voel je je al wat beter?

3. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    yaney : Welkom in ons midden. Waar kom je vandaan? :D

hier ook last van het warme weer,loop al 4 dagen met hoofdpijn.
    En ik drink mn eigen een slag in de rondte,maar ben er echt naar van..

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, fijne vakantie meid! Geniet ervan!

Over het duizelig zijn, ik drink heel veel dus daar kan het niet aan liggen...

Hier op dit moment verschrikkelijk aan het balen want onzE laptop is overleden en nu moeten we aan een nieuwe en dan kunnen we niet op vakantie!
    Zijn nog aan het kijken of er iets aan te doen is aar ben er bang voor!

5. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos dat is balen zeg!!! wat is er gebeurd?

6. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @jewe: Bedankt en idd hopen op een klein wondertje (zoals iedereen die er mee bezig is) en jij nog een fijne vakantie

@tasja: ik kom uit de buurt van den bosch (ong.20min. ervandaan.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    een buurman heeft een oude laptop enigzins opgeknapt en hoop dat hij het blijft doen (deze viel iedere keer uit en nu doet hij het al meer dan een uur!)....

@yaney,welkom!

8. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @marjolinos: hopen dat je laptop het nou wel blijft doen

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    vanmorgen is hij weer een aantal keren uitgevallen dus ben bang dat we toch aan een andere moeten!

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb vanmorgen de prikinstructie gehad! Spannend hoor! Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat zijn!

10. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @marjolinos: hopen dat het snel raak mag wezen voor je ik zie dat je al vanaf 2007 bezig bent das al een hele tijd....en dan worden je verlangens alleen maar groter of niet soms?

@hier: rustig aan niet te hard aan het werk...(warm binnen!)bewolkt buiten en benauwd (bah) hopelijk krijgen we weer mooi weer of 23 graden en een zonnetje is ook wel fijn...

gisteren had ik rare dingen ben vorige weet ongi geweest en nou zou ik volgende week me ei hebben maar had gisteren rare witte afscheiding met een licht rozige gloed (smorgens al) en savond hebben we nog goed geklust even gewacht en naar de wc gegaan en toen had ik weer het zelfde (erg raar!)

heeft één van jullie dit ook gehad?

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Yaney, meestal rond de eisprong had ik dat.

@Marjolinos, balen dat je laptop het heeft begeven. Zou echt niet zonder dat ding kunnen.
    Vind je het niet eng om je zelf te gaan prikken?

Hier op de camping is het heerlijk. Lekker heel de dag de tijd voor de kleine man. Sinds een paar dagen is ie steeds geluiden aan het maken. En het lukt hem steeds harder. Is echt kraaien van plezier nu. Echt geweldig om te zien.

@Sjan, Hoe gaat het met je? Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey meiden, ik leef ook nog steeds maar heb meer de lees modem aan dan de schrijf modem :) Maar leef wel met iedereen mee hoor!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Chelleke: Zit je in het gips? Wat heb je gedaan?

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik heb 22 mrt en 3 mei een operatie gehad aan mijn pols ;)

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @chelleke, dat is al een behoorlijke tijd in het gips! Weet je nog niet hoelang hij nog in het gips moet blijven?

@jewe, kan me voorstellen dat je het nu heel erg naar je zin hebt!
    Nee ben niet bang om me te gaan prikken. heb vandaag ook een prikpen meegekregen en dan gaat de naald maar 1 cm je buik in!
    Wel spannend allemaal!

Nou hier alweer verschrikkelijk misselijk! Snap er niets van!

16. yaney

yaney Lid

29 jun 2010
    60
    0
    0
    brabant
    @jewe: ik heb volgende week pas me ei 27juli dus vind het wel een beetje vreemd maar goed.. jij nog veel plezier met de kleine man op de camping zal wel genieten zijn;)

@marjolinos: succes met het prikken ik vind het wel griezelig dat je het zelf moet doen :$ hopelijk mag jij ook snel roze zien;)

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    9 sept worden er nieuwe foto's gemaakt en dan hoop ik af te kunnen bouwen (mijn pols is vastgezet en was een gecompliceerde operatie vraag is ook of hij überhaupt goed vastgroeit door/met donorbot). Nog afwachten dus ;)

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat is er gebeurd dan chelleke?

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik had een polsprothese en die is gaan slijten waardoor er allemaal ijzerdeeltjes in mijn pols en pezen terrecht is gekomen. Dat wou mijn lichaam opruimen maar dat gaat dus niet en heeft het bot langs mijn prothese weggevreten waardoor de prothese los is komen te zitten.
    22 mrt dachten we er een nieuwe prothese er in te zetten maar het zag er zo slecht uit van binnen dat dat niet mogelijk was. Ze hebben er toen tijdelijk cement in gezet zodat de lengte van mijn spieren behouden bleef. Er is gecorispondeert met een arts uit Amerika over hoe nu verder. Die adviseerde mijn pols vast te zetten met donor bot van zowel mezelf als uit de vriezer. En dan langdurig gips in de hoop dat het vast gaat groeien.

Mocht je nieuwsgierig zijn, fotos:
    Angel Profiel - hyves.nl

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    heb je toegevoegd als vriend, als je dat niet wilt is dat ook goed natuurlijk!

Maar dat is een heel verhaal geweest en een behoorlijke operatie! Duim met je mee dat het in september goed nieuws is!

Deel Deze Pagina