Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh ok dan kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je je kinderen weg moet brengen. Maar wat een gedoe zeg en sneu dat de vaders zo weinig interesse heeft in zijn kind.
    Maar het gaat nu spannend worden voor je. Heel veel succes!

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja hier gaat het zeker spannend worden! Ben heel benieuwd! Vandaag ook goed buikpijn zeg! Voel me echt niet lekker!

Onze auto is weer gekeurd en goedgekeurd gelukkig (hoewel ik ook geen gekke dingen verwacht had!)...

ga nu het bed maar eens opmaken en dan koken!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jeetje, heftig zeg! Maar dat is nog geen reden om de kosten voor jullie niet te vergoeden.. ze kan het toch op z'n minst aanbieden?

Oh spannend! Heel veel succes!

@all, hier in de wachtweken, vorige week met ovu-testen mijn ei dan eindelijk gespot.. goed geklust en nu dus de dagen weer aftellen!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Spannend! We duimen mee...

5. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jessie, we duimen!!

@jewe, moet jij geen vakantie vieren???

@marjolinos, begrijp ik het goed dat het de zus van je man is? Kan hij er dan misschien niet iets van zeggen? Broer tegen zus lijkt me makkelijker, niet?

@sjan, jezus meid, wat een schrikken. Jordy is vandaag alleen en heb hem meteen gewaarschuwd met de deur open doen.
    Waar in Oosterhout woon jij? vertelde het net tegen mij collega's (ik werk in oosterhout) en zij hadden er nog niet van gehoord van die bende, maar wonen ook allebei in oosterhout. heb ze gewaarschuwd!!

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @tasja, ja is de zus van manlief,maar hij heeft niet zo'n goed contact met zijn zus! maar goed uiteindelijk is het niet slecht dat ik dat soort dingen ook zeg, goed voor mijn assertiviteitstraining!

Hoe is het verder met iedereen?

Hier wat aan het wassen en straks de badkamer en wc een goede beurt geven!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    We wonen in wijk strijen. Maar in de Besterd zijn ze ook volop bezig.

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jessie : Spannend! Ik duim mee voor jullie :)

Marjolinos: Ik zou er toch eens voorichtig over beginnen,lijkt me een kleingheidje toch?

@hier: Heel de dag gewerkt,dus beetje gaar nu.
    Verder kregen we net te horen dat onze buur vrouw,direct naast ons slecht is.
    Ze heeft een hersentumor en die is gegroeit.. Ze heeft nu chemo,maar word steeds slechter.. Moeilijk om te zien.. Jonge vrouw nog, halverwege 40 is ze denk ik.

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @lottel, dat is idd niet leuk om te horen!

@hier zometeen maar eens gaan dweilen en stoffen en dan is ons huisje weer schoon en opgeruimd! Manlief heeft gisteren eindelijk weer een keer een beetje meegeholpen! Was weer lang geleden dat hij thuis iets had gedaan!
    Doen jullie wederhelften veel in het huishouden?
    Nou ga eens aan de slag, want wil tegen half 12 klaar zijn (dan moet ik Balou bij de kapper ophalen!).

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lottel, wat erg zeg voor je buurvrouw en zo jong ook nog. Is het te verhelpen of niet?

@Marjolinos, Manlief en ik hebben al jaren de afspraak dat we samen alles doen in huis omdat we samen werken. Nu werk ik natuurlijk wat minder dus doe ik ook wat meer.

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik werk niet maar dat wil dan niet automatisch zeggen dat ik dan ookallesmoet doen(vind ik dan!)
    Denk ik daarin verkeerd?

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ ze zijn ook in dommelbergen actief hoor! de politie komt vandaag eindelijk om 3 uur.

@ hoe is het dames verder?

Net echo gehad kwam uit op 36 weken beebje zit al met zn hoofd in me bekken. dus is ingedaald.

@ jewe ben je al terug?

@ marjolinos nee hoor helemaal gelijk heb je werken of niet je maakt het huis samen vies dus ook samen opruimen :D

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Marjolinos, Bij ons heeft ieder een beetje de eigen taken. Als vriend in het weekend thuis is doet die altijd de badkamer (zo'n hekel aan) wc en even stofzuigen. Dus ook al werk je niet gewoon meelaten helpen...geef hem gewoon een paar vaste taken.

@Sjan, Hoe is het afgelopen met de politie?
    Fijn dat die kleine al op zijn plekje ligt...en zit er niets anders op dan af te wachten.
    Ben nog steeds op vakantie hoor, maar hebebn hier internet verbinding op de camping. :D Zondag avond komen we weer thuis.

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedemorgens,

Hier aangifte opgenomen bij me thuis en signalementen opgenomen.
    ze zitten op de zaak want er zijn veel meldingen ze zijn er dagelijks mee bezig.

ohhh nog effe en je bent thuis....geniet van je laatste daagjes :)

15. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Nee de buurvrouw is niet meer te helpen.. Is nu een kwestie van afwachten en hopen dat de chemo nog een keer aanslaat,al word ze wel met de dag slechter..

Hier doe ik het meeste,maar vriendje doet ook wel eens iets,maar dan vraag ik het hem wel ;)

Vandaag op mn werk te horen gekregen dat ik een opleiding mag doen binnen het bedrijf en dus op kosten van .
    Erg leuk dus :)

Hier begint de vakantie en over een week gaan wij ook weg,dus ik zal iets minder vaak hier te vinden zijn,de komende 3 weken ;)

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedeavond meiden!

Hoe is het met iedereen?

Hier kapot! Vandaag naar heerlen geweest om Melissa en Destiny op te halen! Was gezellig!

Ga nu lekker op de bank zitten!

17. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @lekker Lottel, ga je nog weg?

@marjolinos, dus je mag lekker moederen de komende weken?
    hier zoonlief net in de visvijver gevallen....zucht......

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey meiden,

hier is melissa nu lekker op de WII aan het spelen en destiny met Pinkie aan het knuffelen dus ff tijd om achter de computer te zitten.
    Het was een vermoeiende dag gisteren en ben dus nu echt doodop!
    Het is ook wel vervelend dat ik eigenlijk niet weet wat ik met de kinderen moet gaan doen zonder dat het geld kost!

Hebben jullie nog plannen voor komend weekend?
    Wij Krijgen morgen eters dus dat is wel gezellig en verder geen plannen!

19. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos, in de tijd dat wij in "crisis" zaten, gingen we vaak naar het bos. Dan nam ik wat dingen van thuis mee, en gingen we picknicken. (boterhammen met ommelet doet het hier altijd erg goed)
    in Drimmelen (weet niet hoe ver dat van jou is) kun je midgetgolven voor een paar euro. Vond jordy ook altijd erg leuk! Heb je een moviemax in de buurt? Die hebben altijd een aanbieding, 10 dvdtjes huren een week lang voor 7,50.
    brooddeegpoppetjes maken doet het ook goed, of samen een cake bakken, ook altijd leuk.

heb je zo een paar ideetjes opgedaan?

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey tasja,

Cake bakken doet ze al zelf, daar mag ik niet mee mee helpen:D

Maar idd misschien een keertje naar het bos (kunnen de hondjes ook lekker mee!).
    Brooddeeg had ik ook al gedacht een keertje te doen! heb ik al eerder met haar gedaan, nu de kleinste nog!

Hebben jullie nog plannen?
    Ik heb vanmorgen al het een en ander gepoetst en ga zo nog wat boodschappen halen!
    vanavond eters en morgen nog geen plannen!

Deel Deze Pagina