Hey lady's, Hier lekker weer flink gepoetst! het huis glimt helemaal. @ Jewe welkom terug! moest je gelijk werken of niet? Hoe heb je het gehad? en hoe is het met kleine tygo? @ all wat gaan jullie allemaal doen?
@sjan, hier aan het werk. bah, heb zin in vakantie. @jewe, balen dat je vakantie er weer op zit. @marjolinos hoe ben je het weekend doorgekomen?
hier het weekend goed doorgekomen hoor, hoewel zaterdag beter was dan gisteren! Maar goed dat ligt meer aan mezelf dan aan de kinderen! Vandaag lekker een dagje binnen! De kleine is er nu aangewend om ff een uurtje naar bed te gaan (doet ze thuis niet meer maar kruipt ze zelf rond 4 uur in bed en is dan niet wakker te krijgen! en s avonds niet naar bed te krijgen!)... Destiny is nu lekker aan het kleuren en Melissa een filma aan het kijken! @sjan, lekker is dat als je huis lekker schoon is! Nu moet ik eigenlijk iedere dag wel wat doen (vanmorgen een hele berg gestreken en de wc en badkamer een beetje gedaan)... Maar goed is ook niet erg!
@Sjan, We zijn er weer in het altijd gezellige Oosterhout. Vandaag al gelijk weer moeten werken gelukkig was het lekker druk dus de dag vloog voorbij. Binnenkort weer eens een theetje doen? Morgen op pad badkamers kijken. Binnenkort gaan we verbouwen. Dakkapel op dak, nieuwe ketel vaste trap naar boven, nieuwe badkamer....pfff zie er nu al tegenop al die rotzooi... Hoe is het allemaal met jullie?
ah gellukig dat het druk was dan Zou je eigenlijk niet zeggen met de vakantieperiode. Ja jeroen zei al een keertje dat jullie zouden verbouwen! wel fijn badkamers kijken is wel erg leuk. Ik wil alleen nog de keuken vervangen maar eerst effe sparen Je bent altijd welkom buufje ik ben toch thuis!
hoi meiden Hoe is hetmet iedereen? Hier niet zo mega geweldig! heb vandaag echt mega koppijn en de kleine is mega druk en vervelend! Huilt constant (nu ook omdat ze niet mag zitten waar ze wil...) Manlief mag van mij wel thuis komen nu! Maar goed gaan zo wel ff naar buiten toe!
hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier alles ok! Gelukkig gaat het gisteren en vandaag beter dan dinsdag hoewel ik inmiddels wel heel erg toe ben aan tijd voor mezelf!
waar is iedereen? Hier alles goed hoewel destiny vandaag wel weer wat meer vervelend is! Nu ligt ze in bed dus denk dat ze moe was!
op zich gaat het goed hier alleen blijft destiny nu waarschijnlijk nog 3,5 week en daar zie ik wel tegenop! vind het eigenlijk te lang! Zondag gaat melissa naar haar pleegouders en hopelijk gaat het dan beter!
@Marjolinos, Misschien dat het ook is dat ze ergens anders als thuis is en zonder moeder voor zo'n lange tijd. @Sjan, En is Tygo lief geweest bij jou thuis? Tygo heeft vandaag zijn eertse groente hapje op. Haha! Zo geweldig om ter zien die blik van: "Wat is dit nu weer?" Haha geweldig. Zal straks wel een grappige foto plaatsen.
@ Marjolinos kan je dat wel aan als je er toch zo tegenop ziet? @ Buufje ja hoor hij was rustig eventjes gehuild maar het was zijn etenstijd maar wat een geweldige knul heb je met ze mooie oogjes ( heeft ie van jou ) Ik bied me aan als reserve oppas voor dat heerlijke ventje van jou
@all, allles zijn gangetje hier. Wederom ongi geworden paar daagjes geleden. zucht..... @marjolinos, jee, zo lang joh? Vindt ze dat niet erg om zo lang weg te zijn bij haar moeder? @sjan, kun je lekker oefenen! gaat snel he? ik weet nog dat je ons liet weten dat je zwanger was, haha en nu is het gewoon bijna zover!
Hey Tasja, Ja erg he hoe snel de tijd gaat! ik kan het nog niet soms echt beseffen van ben ik nou echt zwanger Hoe is het met jou?
Hier is de ongi weer zo'n beetje over.. of moet zijn dat er net als vorige ronde ineens nog een venijnig staartje komt . Ronde 6 dus voor ons.. En twijfel over bezoekje aan huisarts, ik denk dat als deze ronde weer 45+ dagen is en niet raak, we toch maar eens gaan.. ik ben dan ook alweer 10 maanden gestopt met de pil en cyclus nog steeds niet normaal, zucht! Balen meid.. hoe was het nu met jou en bezoekje aan ha? EDIT: je bent half juli geweest zie ik nu.. afspraak met gyn al gemaakt?
hallo meiden, De rust is hier weer een beetje wedergekeerd! Melissa is gisteren opgehaald door haar pleegouders en hebben dus alleen destiny nog! Ze is een heel stuk rustiger alleen! Verder vandaag eindelijk een vakantie geboekt! Hebben voor 17 september een weekje een huisje gehuurd bij sunparks limburgse peel! Heb er nu al zin in! @sjan, het schiet idd wel heel erg op bij jou! Nog maar ff en dan mag je je kleine heer in je arme houden! @jessie en tasja, balen van jullie ongi!
@ marjolinos fijn is het wat rustiger voor je lekker joh week weg hoop dat het weer ook mooi is voor jullie!