@jessie, sjan, maandag de 16e moeten manlief en ik naar het ziekenhuis voor een intakegesprek. We hebben al een onderzoek bij manlief achter de rug, alles goed gelukkig. ik temp nu al 3 maanden, en ook daarbij is alles ok. vind het wel dubbel dat we nu naar het ziekenhuis gaan. manlief zei het laatst: ik dacht, we stoppen met de pil en je raakt zwanger. niet dus.....zucht.... en bij Jordy was ik de 1e maand zwanger. We zullen zien wat we de 16e moeten gaan doen. @marjolinos, lekker dat je nog een vakantietje voor de boeg hebt. Wij gaan de 21e voor 10 daagjes naar Frankrijk.
Gelukkig dat de uitslag goed was Tasja. Wel spannend voor jullie natuurlijk. Bij ons lag het aan mijn partner maar toen een kijkoperatie gehad zelf en daarna toch zwanger geraakt misschien dat ze het bij jou ook doen? Heel veel succes en hopen dat je gauw zwanger bent.......
Gewoon ze wouden zeker weten dat alles goed was bij mij (eileiders )en ze zei probeer het nog maar effe na die operatie dan hebben we alles uitgesloten dus ik na die operatie 1x de daad gedaan precies op dag 14 en toen was ik zwanger ongelooflijk soms maar wel waar wonderen bestaan
Balen weer voor de meiden die ongi zijn geworden. @Tasja, Veel succes bij de intake, hopelijk komt er wat uit voor jullie. @Marjolinos, Fijn dat het weer wat rustiger is bij jullie thuis. Ga je nu ook van met Destiney naar haar moeder toe? Of gaat dat niet? En lekker nog een vakantie voor de boeg, lekker hoor. Wij gaan in December met mijn schoonouders naar Center Parks in Weert (geloof ik ) Alleen heb ik daar niet zo veel zin in om van vrijdag tot zondag met mijn schoonouders op me lip te zitten. Maar goed dat overleven we ook weer wel. @ Sjan...alles nog rustig daar aan de overkant?
@Sjan, hier is alles ook goed hoor. Morgen moet Tygo weer naar het CB, krijgt ie weer 2 prikjes...en dan is het voorlopig weer ff klaar met de prikjes...gelukkig!
hihihi ongelooflijk inderdaad. en daarvoor was je al een tijd bezig? hihihi ik zei ook al tegen manlief gister: doe je best, dan hoeven we al die sores niet volgende week!
hey meiden, @sjan, daar heb ik vorig jaar ook zo op gehoopt dat het na de HSG raak zou zijn. ze zeggen dat je dan wel meer kans hebt! @tasja, spannend voor jullie dan ooK! @hier, morgenavond ga ik mijn eerste spuit zetten! Heel spannend hoor! Nu wel rekening houden met de tijd (moet tussen 18 en 19 uur!)... Verder vandaag heel erg hoofdpijn, maar had te weinig geslapen vannacht! Begin te merken dat ik minder slaap! Met Destiny gaat het eigenlijk heel goed. Ze begint beter te luisteren en ben haar dingen (zoals mag ik ajb drinken ipv drinken!) aan het leren! Morgen lekker een dag naar mijn moeder! heb er zin in!
daarvoor was ik al een tijd bezig idd! nou mijn man wou niet hij had het gehad met die teleurstellingen maar heb hem gedwongen want ik had toch wel hoop..... succes tasja !!
@ Marjolinos idd maarja het geld niet altijd voor iedereen helaas @ Jewe ah arme tygo effetjes nog pijn lijden dan is hij lekker voorlopig klaar
Zo die zoon van mij is echt een bikkel! Hij heeft gewoon niet gehuild Hij keek alleen heeeel boos naar de arts, maar goed wie zou dat niet doen als ze je zeer doen? Haha. Hij heeft er gelukkig ook niet veel last van, hij is zijn altijd vrolijke zelf. @Marjolinos, Super dat het nu wat beter gaat met Destiney. Kinderen zijn best vermoeiend soms haha. Je moet maar denken kun je vast oefenen tot het bij jou ook raak is. Geloof me dan zijn is lekker uitslapen ook voorbij. @Tasja, we duimen dat het raak is deze maand, dat je niet meer hoeft volgende week.
@jewe, wat een knappe kerel heb jij daar zeg! Super hoor! Op deze manier kan ik wel wennen aan het hebben van kinderen maar is toch anders! de dame huilt regelmatig en eigenlijk zonder reden, tenminste ik weet niet waarom! Je eigen kind ken je het beste en dan weet je ook hoe je daarmee om moet gaan. Daarbij komt dat ik best streng ben en zij geen tegenspraak gewend is thuis! vandaag gaan we gezellig een dagje naar mijn ouders! Lekker een dagje eruit! heb het nodig!
@marjolinos succes met de spuit!!!! @sjan/jewe ik hoop het ook!! @lottel en jessie, leven jullie nog??
hoi meiden, Gisteren de eerste spuit gezet en die ging niet helemaal goed.... Met de prikpen ging het niet goed! Uiteindelijk nog maar een beetje erbij gespoten met een nieuwe spuit en zelf gespoten! vanavond nog een keer met de prikpen proberen maar als het niet lukt dan maar gewoon zelf! Verder komt er zometeen een dame van hier op bezoek (schrijf op dit topic niet mee!) wat me dan meteen weer doet herinneren dat we toch echt binnenkort een keertje af moeten spreken! Laten we voor september een keer een datum prikken!
Jaja.. (on)geduldig aan het wachten op mijn eisprong. Ik merk dat het me steeds moeilijker afgaat, dat wachten. Het ene moment denk ik "als het deze ronde niet raak is ga ik naar de ha", het volgende moment denk ik "nee, je hebt gewoon een eisprong (ovu-test en tempen), alleen wat minder vaak, dus gewoon blijven proberen tot het jaar om is".. en zo twijfel ik wat af.. @Sjan, succes met de laatste loodjes! @Marjolinos, vervelend dat het spuiten niet goed ging, hopelijk vandaag meer geluk! Wanneer heb je je eerste FM?
Ola meiden! In een ver ver verleden heb ik hier ook meegekletst.. Goed als ik weer mee kom kletsen? Liefs Ikheid
gezellig hoor ikheid! Nou hier vandaag weer een enorm vervelende dag gehad! Weer een lang telefoongesprek met jeugdzorg gehad mbt de kleine meid! Een gesprek met moeders,ze weet nu eindelijk wanneer de volgende operatie gaat zijn en dat is donderdag en niet door haar eigen arts en dat wil ze niet,maar er is ook aangegeven dat niet veel keus is! verder heeft ze ons ervan beschuldigd dat het manlief en mij alleen maar om geld gaat omdat wij vinden dat ze ons best een vergoeding mag geven voor de tijd dat de kleine meid hier is! Ze geeft aan geen geld te hebben maar is vandaag wel in maastricht gaan winkelen! Ben daar echt boos over geworden! Verder vandaag de spuit maar zelf gezet en niet met de prikpen! gaat veel beter alleen jeukt de lucrin daarna wel heel erg!