Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jeetje Marjolinos.. wat een gedoe! Wat zegt jeugdzorg dan van de hele situatie..? Het lijkt mij ook niet normaal dat je wel kan winkelen maar geen vergoeding kunt betalen. Ik bedoel ik neem aan dat jullie er niet rijker van willen worden, maar gewoon een tegemoetkoming in de kosten voor eten enzo lijkt me niet meer dan normaal..

Vervelend van de jeuk, maar wel fijn dat het spuiten beter gaat..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ikheid, Hey meid lang geleden dat je hier was, maar n iet lang geleden dat ik je gesproken heb natuurlijk. Hoe is het met Jayden?

@Marjolinos, Ik vind het echt heel erg schandalig dat je schoonzus zo tegen jullie reageerd, terwijl jullie notabene haar kind voor zo'n lange tijd in huis nemen. Wel kunnen shoppen maar jullie geen kleine vergoeding willen geven vind ik ook best egoistisch. Als de kleine thuis was geweest had ze het toch ook eten moeten geven? Wat vind je man ervan dat zijn zus zo doet? Moet voor hem ook niet makkelijk zijn denk ik.

@Jessie, Hoeveelste ronde is dit voor jou?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ronde 6, op zich is dat niet wat me zorgen baart.. maar meer de duur van de rondes.. met een gemiddelde van 48.6 dagen schiet het niet echt op..

4. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jessie, ik weet dat mijn vriendin ook zo sukkelde met haar rondes. Ze heeft toen bij een reformhuis iets gehaald wat op natuurlijke manier haar eisprong promootte. Ze is nu op vakantie, maar komt deze week terug, ik vraag haar wat het was en wat het precies deed, oke?
    ps... ze was nadat ze dat ging gebruiken erg snel zwanger....

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Ikheid welkom terug :)

@ Marjolinos wat een rot situatie en erg ego van die dame je hebt als is het maar een gebaar er recht op!
    pff die prikpen hoop dat het daarmee goed gaat komen had die ook alvast gehad en toen moest ik op een sinaasappel oefenen.

@ Jessie dankje wel meid ik wcht en ik wacht!
    Jammer dat die ronde's zo lang duren heb je altijd zo een lange cyclus gehad?
    Succes meis.

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

De kleine meid is nog hier maar hebben ons voorgenomen als mijn schoonzusje vanavond nog moeilijk gaat doen dat ze dan morgen naar huis gaat!
    We zijn uitgemaakt voor geldwolven (omdat ik vind dat er een kleine vergoeding vanaf moet kunnen omdat wij haar dochter opvangen!) en ze is het niet eens met mijn manier van opvoeden!
    Toen ik dat hoorde sloegen mijn stoppen door!
    Als de kleine meid thuis is hoef ik voorlopig ook niets meer van haar te horen! Heb het helemaal gehad met haar!

@sjan, het schiet op met jou! Nog maar eventjes!

Vanavond maar weer de spuit zelf gezet! krijg alleen een enorme blauwe buik! Het jeukt ook verschrikkelijk!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Voor Destiney is het sneu, maar denk dat het misschien wel de enigste manier is om duidelijk te maken hoeveel je voor haar heb gedaan.

8. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja voor de kleine meid is het idd sneu, maar ben het wel een beetje zat om zo gebruikt te worden!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je hebt ook groot gelijk.

10. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @marjolinos, je hebt groot gelijk inderdaad. niet met jezelf laten sollen. Als je het zelf nou mega-breed had.....

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

vanmorgen mijn schoonzusje weer aan de telefoon gehad en was weer kommer en kwijl! Ben het zat, maar hou me nu nog even in tot de kleine meid naar huis is en dan zullen we wel verder kijken!
    Hoop dat we komende week iets kunnen gaan regelen!

Verder nu heerlijk aan het genieten van rust aangezien manlief destiny mee genomen heeft naar zijn sportschool!

Hebben jullie nog plannnen vandaag?

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben benieuwd!! Dankjewel, lief van je!

@Sjan, tja, ik slik al vanaf mijn ~15e de pil, in mijn herinnering juist omdat ik toen meer wel dan niet ongesteld was.. maar ook niet regelmatig dus, en ik had veel last van jeugdpuistjes dus toen was de Diane 35 een logische "oplossing".

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. wat een gedoe, maar nu is Destiny dus weer naar huis? Nog een leuke dag gehad verder?
    Wij hadden gisteren een bruiloft in Delft en lekker in een hotel geslapen daar. Vandaag op bezoek geweest bij mensen in omgeving Delft die manlief nog kende en daarna onverwachts bij m'n opa op bezoek, altijd gezellig. Nu weer thuis, was in de machine, morgen weer werken :)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vandaag Familiedag gehad van de schoonfamilie. Pfff wat een saaie bedoeling weer elk jaar. Fijn ook dat ze geen rekening hebben gehouden met Tygo zijn tijden. Kan daar zo sjagerijnig van worden. Met mijn vriend ze zus en neefje hielden ze altijd rekening mee maar met Tygo niet. Heb een uur lang met een huilend kind in een huifkar gezeten. En wilden ze ook nog eens uit eten gaan in een restaurant opm half 7. Laat dat nou net het moment zijn dat Tygo honger krijgt en begint te mopperen tot ie om 7 uur de fles krijgt. En dan ook nog pissig reageren als we zeggen dat we naar huis gaan....grrr ik heb me portie schoonfamilie wel weer even gehad voorlopig...

Zo dat lucht op! ;)

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@jewe, klinkt idd niet alsof het zo gezellig was gisteren!

@jessie, jij hebt zo te horen een goed weekend gehad!
    Destiny is nog niet naar huis! we weten nog niets! Eigenlijk hoop ik dat ze uiterlijk volgende week maandag naar huis gaat en het liefste eerder! Niet voor Destiny maar wel vanwege de moeder!

@hier, ik ga zo met destiny naar remco zijn sportschool (mag daar voor een week gaan sporten) en daar hebben ze iets van aquagym... ben benieuwd! Kan destiny daar lekker met de kindjes spelen en knutselen!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Uuuuuh.. ik probeer er hier een beetje in te komen, maar is erg lastig. Kan iemand me ff een update geven dat ik een beetje bij ben? Sorry!

X

Jewe: balen zeg van dat familie-uitje, dan zit je ook echt niet op je gemak hè!? En lekker dat ze er geen rekening mee hielden zeg..

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @ikheid, wij vangen momenteel de dochter van mijn schoonzusje op. Ze is er nu 2,5 week en het ziet ernaar uit dat het nog wel even zo zal blijven! Vandaag heeft manlief geregeld dat ze maandag en vrijdag een hele dag en de rest van de week een halve dag (waarschijnlijk) naar het kinderdag verblijf kan gaan. is dezelfde organisatie als waar ze in heerlen naartoe gaat. kon omgezet worden.
    Verder zijn wij begonnen met onze 1e poging IVF!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oow.. en mag ik vragen waarom jullie die opvangen? Toch niks ernstigs met je schoonzus?
    De eerste poging! Ik ben heel erg benieuwd zeg! Hopelijk slaat het snel aan!

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ze wordt komende donderdag voor de 9e of 10e keer geopereerd aan haar voet. Op zich was het niets ernstigs maar doordat ze er slecht voor gezorgd heeft is het dat nu wel. Ze heeft een ontsteking in het bod zitten en daar krijgt ze antibiotica voor! Maar goed, ze vind dat wij het allemaal maar op moeten lossen en daar ben ik het niet mee eens! Gelukkig krijg ik de komende week in ieder geval de tijd om zelf ook dingen te doen waar ik nu niet aan toe kom!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Tasja, hoe was het vandaag in ziekenhuis? Goed gesprek gehad?

@Ikheid, update van mezelf, sinds december 2009 bezig voor de eerste, maar enorme lange en onregelmatige cyclus. Ik twijfel over wanneer naar ha te gaan met dit probleem. Maar heb nu bedacht dat ik bij weer een 45+ dagen cyclus de volgende ronde naar de huisarts ga..

Deel Deze Pagina