Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    je slaat de spijker op zijn kop! wij denken dat ze aan het doordraaien is! de kleine meid had blauwe plekken op haar arm en die kwamen doordat ik haar gegrepen heb omdat ze uitgleed! Geprobeerd haar gisteren te bellen, maar ze neemt niet op!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marjolinos: ik heb er werkelijkwaar geen woorden voor! Dat er zulke mensen bestaan.. Triest hoor! Ik leef echt met je mee..

Jewe: lief dat je ernaar vraagt! Bij de kinderfysio was het goed, Jayden heeft nergens vastzittende spieren, blokkades of wat dan ook. Idd wel een minimale afplatting van zijn hoofdje. We moeten hem nu nog vaker op zijn buik leggen en als ie straks eenmaal gaat zitten dan zal het allemaal wel rechttrekken.
    De reden dat ik erheen ben gegaan is dat ik 8eraf niet wil zeggen 'had ik maar..'. Het is ook een jongen, dus vaak een kort kapsel.. Wil ook niet dat Jayden later aan me vraagt 'mama, waarom is mijn hoofd scheef?' of iets in de trend. Dat zou ik zó erg vinden! Zeker met het idee dat we er iets aan hadden kunnen doen toen ie klein was..
    Volgende week ga ik nog één keer terug voor een meting, dan meten ze de afplatting op en krijg ie een cijfer van 1 tot 10. Tussen de 8 en 10 moet ie een helmpje, maar dat zal voor Jayden niet nodig zijn, maar vind het wel fijn om te weten welk cijfer ie dan krijgt. En de oefeningen die we hebben gekregen blijven we gewoon dagelijks doen.

Ooh ja.. ik zou nog voor een foto kijken.
    Komt eraan!

X

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden lekker aan het dobberen!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker spetteren! :D

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat een leuke foto's ikheid! En je hebt gelijk hoor, ik zou dat ook na hebben willen laten kijken!
    Nu ben je in ieder geval gerust gesteld!

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ ikheid wat een lieve foto's....* smelt *
    Ik hoop dat ik mijn knul ook gauw in me armen heb

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sjan, Hey gaat het? Nog niks? Jeroen zei dat als die kleine van jou geboren is en er staat niks in de tuin, dat mijn geboortebord jullie kant uit moet. :D

@Ikheid, Ah wat lief. Je ziet dat ie er van geniet. Wij mogen morgen weer lekker even zwemmen. Heerlijk!
    BabyPlanet - Webwinkel
    Je hebt ook van die babysleeps wat de druk van het hoofdje haald en een afgeplat hoofdje voorkomt.

8. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Marjolinos: Wat belachelijk zeg!!! Wat een stomme doos zeg! Kan haar kindje niet bij een ander zolang? Miss heel lullig,maar dan zou ik er helemaal niks meer mee te maken hoeven te hebben.
    Stank voor dank...

Ikheid: wat een lieve foto's ! Leuk kereltje !
    Gelukkig viel het allemaal mee. Goed van je dat je er toch naar laat kijken.

Ik ga wat paarden rijden.. Voor het regent ;)
    Tot later !

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lottel: leuk paardrijden! Geen regen gehad?
    Ze verwachten vanaf vanavond t/m morgenavond alleen maar regen! Gatver zeg! :x

Jewe: ja ik ken het.. heb ook al een zijligkussen, maar meneer weet zich er steeds uit te wurmen! Hij is zó beweeglijk!
    Vannacht hadden we hem onder een dekentje gelegd, omdat ie zichzelf anders door het hele bed heen beweegt met slaapzak aan.. Wat denk je? Heeft ie zich vannacht aan de spijltjes van zijn bed omhoog getrokken en nu lag ie helemaal boven in bed :$
    Moet daar toch iets op gaan verzinnen, maar wat? :(

Sjan: ben zó benieuwd naar je frummeltje! Het is zó geweldig zo'n kleintje, onbeschrijflijk, heb er geen woorden voor.. Je merkt het vanzelf wel ;)
    Is je moeder nog bij je in huis? Vermaak je je nog?

Marjolinos: ja nu ben ik idd weer gerustgesteld.. Volgende week nog die meting en dan weet ik het zeker dat ie geen helmpje nodig heeft en dat de afplatting vanzelf bijtrekt. Hoe gaat het vandaag met jou?

Dadelijk komen mijn zusjes.. Leuk! Die gaan Jayden in bad doen en eten geven en misschien dat we nog ff naar de stad lopen. Jammer dat ze in Tilburg wonen en moet ov moeten komen, anders zaten ze hier iedere dag, hahah! ;):D

Tot later, fijne dag allemaal!

X

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Jewe hahaha gaat goed laatste week ingegaan!
    Klopt ik zet niks in de tuin ikga gewoon voor de raam vlaggetjes hangen toen zei jeroen anders moeten onze bord jullie kant opsturen hahahahaa.
    Die kleine wilt maar niet komennnnnn!

@ Ikheid ik geloof best hoe geweldig dat is alleen moet het nog ervaren/meemaken maar ben erg nieuwsgierig poeh poeh!
    Ja me moeders is nog hier gelukkig anders zou ik gek worden.
    Gisteren samen lekker op terras koffie gedronken en poffertjes gegeten jeetje wat was dat lekker. :D

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ikheid: dat ie heel zijn bedje door banjerd is weinig aan te doen ben ik bang. Ja je hebt de snoozz baby dat gaat om je matras heen en je kindje ligt dan vast met zijn middeltje. Schijnt heel goed te helpen, maar ben zelf niet zo'n voorstander van een kindje vast in bed te leggen. Hier kruipt Tygo ook heel zijn bedje door. Soms ligt ie met zijn benen door de spijlen heen of op zijn kop in bed. Hij wordt er niet wakker van en zal denk ik op die manier lekker slapen.

@Sjan, Heb je op de kermis poffertjes gegeten? MMM lekker!

Vanmorgen lekker gezwommen met Tygo. Was weer dikke pret.

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Jewe nee gewoon in de passage naast Yamin maar lekker was het iig hihih.

Tygo is dol op water heb ik gehoor he? dan is het wel leuk om te zwemmen :D ik verheug me er ook op!
    Vanaf hoeveel maandjes kan je dat het beste doen?
    Kunnen we misschien samen gaan hihhi

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sjan: ja héél binnenkort ga je het meemaken! Leuk!
    Fijn dat je ma er is.. lekker hoor poffertjes! Zo kom je je laatste dagen wel door, die zijn anders zo saai en tè lang! Have fun!

Jewe: Nee ben ik ook niet zo'n voorstander van. Mijn papa wil iets gaan maken zodat ie niet meer door de spijlen kan.. Iets met boardhout en lintjes.. Ben benieuwd wat het gaat worden!
    Jij dus ook gaan zwemmen, en Tygo vindt het prachtig hè!? Wat leuk! Ga je gewoon vrij zwemmen of baby zwemmen?

X

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@ikheid, en iets maken van stof zodat hij ook niet door de spijlen kan?

@hier gisteren gaan sporten en daarna echt kapot! Denk dat dat een bijwerking van de medicijnen is! dit heb ik in ieder geval lang niet meer zo gevoeld!

Verder gaat het goed! en met jullie?

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sjan, Vanaf 3 maanden mag je bij Willemsen zwemmen met een baby. Is echt super leuk!

@Ikheid, Wij zitten op babyzwemmen. Is echt zo leuk.

Vandaag van 10.00 tot 21.00 uur gewerkt. En het was warm bij ons in de winkel, pfff! En super druk...Ben kei kapot.

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, dat het druk is is meestal niet zo erg want dan gaat je dag snel maar het was gisteren heel vies weer!

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Gisteren avond op kraam visite geweest bij een vriendin.
    Zo ontzettend lief kindje.. Mocht dr vasthouden :) Zo schattig,maar zo klein.. hihi..

Ik ga nu even wat doen in huis en vanmiddag werken.
    Vriendje is vrij vandaag dus die is paarden buiten zetten,scheelt mij weer wat werk ;) Lief he?

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lottel: lief van je vriendje! Ooh wat leuk op kraamvisite! Onvoorstelbaar hè meis?! Ik kan me trouwens niet meer voorstellen dat Jayden is geboren met ruim 3 kilo.. Hij weegt nu al ruim 8 kilo!

Jewe: pfff das een lange dag werken zeg! Petje af! Watvoor werk doe je? Hier begint babyzwemmen pas weer na de schoolvakantie.. Zondag gaan we weer 'vrij zwemmen'.

Marjolinos: ik vind het best eng met stofjes enzo.. bang dat ie stikt of iets dergelijks. Brrr! En hij pakt alles al graag vast en gaat dus zijn hele bed door..
    Lekker gesport dus! En heel moe.. goed bijtanken dus! Zou idd van de medicijnen kunnen komen, staat dat ook in de bijsluiter?

Hier alles goed, nu Pfaffs kijken, dan Jayden flesje geven en dan ff snel een boodschap doen en de honden uitlaten..

Tot later! X

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Dames wat is het rustig hier !!!!

Hier alles goed 2 dames van de andere topic waar ik mee klets zijn lekker bevallen nu ik!
    Ik ging effe de stad in en kreeg extreme pijn moest bijna huilen dus ik gauw naar huis is het nu gestopt! grrrrrrr!

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    spannend sjan! Duim voor je dat onze afspraak van woensdag niet door kan gaan omdat je bevallen bent!

Deel Deze Pagina