Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha! Heb ik ook wel eens hoor dat ik helemaal emo wordt en om alles kan janken....en soms ben ik gewoon stront sjagerijnig en kan ik door de hormonen heel gemeen uit de hoek komen. Ach ja het hoort erbij....

Jeroen vertelde het al dat ie je tegen was gekomen, maarrre foei he gooi die dingen maar eens weg die je gekocht hebt. ;)

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    kan me dat wel voorstellen hoor dat je emo bent... heb dat nu al soms, zeker rond de eisprong en wanneer de NOD in zicht komt...
    zal manlief vast waarschuwen want dat kan vrijdag of zaterdag al zijn....

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Die arme mannen, ze moeten wat verduren met ons...:D

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh ja vooral mijn manlief....
    kan soms echt een kreng zijn niet normaal!
    afgelopen zaterdag ook al... zo erg zelfs dat hij naar me toe kwam met de mededeling dat hij wel wilde scheiden als ik daar dan gelukkig van werd en eerlijk gezegd weet ik niet eens wat ik gedaan/gezegd heb!
    had wel medelijden met hem, want hou zielsveel van hem!

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Zeg dat wel dames ze zijn zo lief en dan toch zo reageren op ze :p

Ja Jewe vandaag voor het eerst na weken maar zat er echt doorheen en dacht vandaag gaat er wel eentje in ......maar de rest is al afgepakt hoor door manlief hahahahahah

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat is er afgepakt door manlief sjan???
    (ben niet nieuwsgierig hoor... HIHI)

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Gelukkig toont me man wel begrip maar als ik weer normaal ben geef ik wel aan dat het door de hormonen komen en zeg ik wel altijd sorry je bent zo lief maar heb het niet in de hand......Hij zegt dat weet ik toch schatje hahahahhaha

Ik moet zeggen dat me man wel heel erg lief is ik hoef maar te zeggen ik heb trek in dit dan word het gelijk gehaald en als ik zeg zo me schouders zitten vast komt ie me gelijk masseren.

En net omdat ik zo van werk kwam zei hij wat is er met je ik vertel hem van werk zegt ie zemoeten niet gek doen tegen je anders kom ik je persoonlijk van werk halen en ga je niet meer terug.... hij zegt ook je hoeft niet te werken ik zorg wel voor ons maar het is wel fijn je eigen ding te hebben......

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Behalve lief is die van jou ook nog verstandig ook! ;)

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Marjolinos heb voor het eerst een sigaretje gerookt vandaag......

Ik zat er een beetje doorheen is geen excuus hoor want ben al weken gestopt nou en geen een gerookt .......

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heb zelf ook jaren gerookt hoor, maar zodra ik wist dat ik zwanger was gelijk gestopt en nooit meer aangeraakt. Helpt misschien ook dat ik vooral in de eerste 3 maanden kotsmisselijk werd van de geur van sigaretten dat ik alleen bij het idee al begon te gruwelen.

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ik moet zeggen dat ik de 1ste dag moeilijk had en at veel fruit tussendoor daarna niet meer tot nu toe geen behoefte gehad tot vandaag .......

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ahhh, nou ja eentje is niet erg, maar het probleem is eerder 1 worden er meer... maar wel knap dat je helemaal gestopt bent!

13. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant

Hela!!!! het kan ook anders hoor! Bij Jordy kreeg ik om 6 uur weeen, en om kwart voor 7 was hij er!! Dus.... geen nood, het kan ook echt mee vallen bij een eerste.

@sjan, hou vol he meid, wij steunen je wel!!

Hier wederom alleen, manlief in Duitsland nu. Weer een week,en weer eens ongunstig in de cylcus. Maar gelukkig is het dan dit jaar wel een beetje klaar.

14. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    en? en? en? en? en?

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik hoop dat het voor mij ook zo snel mag gaan, maar dat kwam niet vaak voor zeiden ze bij de VK. Dus ik stel me maar in op het ergste kan het alleen maar mee vallen.

16. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Dat kun je inderdaad ook maar beter doen, valt het altijd mee.

wel spannend nu he? komt he dichtbij he?
    dan is het gedaan met de rust.... hihihihi

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou idd en als je dan nog een schoonmoeder hebt die elke keer begint te mutsen van en zie je er al tegenop :x dan wordt je daar ook niet vrolijk van. (heb niet zo'n geweldige band met die bemoeial)

18. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    hihihihihihihi dat hebben er wel meer niet toch? Ik mag in mijn handjes klappen gelukkig. Ze heeft wel haar kuren, maar ze is wel heel lief voor mij.

maarre, ik ga mijn bedje op zoeken, ben moe en moet morgen weer werken (bij mijn schoonmoeder....) maar heb er heel veel zin in, de baan is echt leuk! Er worden nu visitekaartjes gemaakt met office manager / project manager. hihihi gaaf he? ik voel me helemaal belangrijk!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Net een beetje woorden gehad met me vriend over het volgende:

Ik kan totaal niet opschieten met zijn ouders, wordt altijd doodziek van hun bemoeienissen. Nu zei ik dus op het moment dat de kleine er is wil ik alleen even mijn moeder en vader zien. Ben best wel dik met me moeder en ik weet gewoon dat ik op zo'n moment gewoon even me moeder nodig heb. En daarna wil ik op me gemak gewoon even bijkomen en genieten van de kleine. Paar uur later mag de rest komen van me. Mijn mening is dat ik straks al het zware werk heb gedaan en ik op dat moment mag bepalen waar dat ik aan toe ben. Maar vriend vind dat zijn moeder ook het recht heeft om gelijk aan me bed te staan.

Wat vinden jullie. Stel ik me aan en heeft vriend gelijk of vinden jullie dat ik bij me standpunt mag blijven? Hij was best wel pissig namelijk.

20. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    ;)jewe: wat grappig.. Wat is de wereld klein dan he?
    Ik vind dat jij dat zelf moet uitmaken,en als je alleen je mam bij je bed wilt, dan doe je dat. Maar dan zou ik je standpunt goed uitleggen aan je mannetje.

Sjan : Ik ben ook emotioneler ,maar dat is sinds ik van de pil af ben.
    Lieve vent heb je zo te lezen..

Tasja : wat balen dat je man weer weg is.. Hopen dat jullie de volgende keer op je eisprong kunnen klussen.

Ouders en schoonouders, Met mn schoonouders kan ik gelukkig heel goed.. En met mn pa ook,met mn moeder wat minder.. Maar ja..

Vanmorgen getest,maar helaas niks.. Op naar mn ongesteldheid ,dan kunnen we weer verder klussen :D;)

Deel Deze Pagina