Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Ja ben erg benieuwd! ah joh als ons afspraakje doorgaat is even leuk hoor :) lekker effe kletsen kennis maken!
    En als jewe ook zin heeft kan ze ook komen ze woont hier 4 deuren verderop :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ikheid: Ik werk bij de BabyPlanet op de woonboulevard in Breda.

@Sjan, Als Marjolinos er geen probleem mee heeft dan kom ik wel even langs met Tygo.

@Lottel, Vind ik ook altijd zo leuk om op kraamvisite te gaan. Vind het altijd zo mooi om te zien hoe gelukkig en trots de ouders zijn.
    Met die paarden is dat beroepsmatig of voornamelijk plezier/hobby?

Me pa en ma zijn weer terug van vakantie, joepie!!! Ik zie me moeder bijna dagelijks (woont een st6raat achter ons) dus dan mis je ze wel.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe en sjan, nee hoor gezellig!

slaap lekker meiden!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jewe: aah oké.. Dus daar werk je? Volgende keer als ik binnenstap zal ik mijn ogen eens de kost geven en kijken of ik je zie.
    Fijn dat je ouders er weer zijn, ik zie mijn moeder niet iedere dag, maar we bellen wel iedere dag, ook erg raar als dat ineens 2 weken niet kan omdat ze met vakantie zijn..

Sjan: oooh zo spannend! Het eind is nu heel dichtbij wijffie! Leuk!

Marjolinos: hoe staat de situatie nu? Of heb je er geen zin in om het erover te hebben, zou ik heel goed snappen hoor!

Ik ben lamballen (lees: op de bank, fleecedekentje erbij en een latte machiatto). Iedereen een fijne avond!

X

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Alle mensen wat een bagger weer vandaag zeg. Dat wordt heel de dag lamballen...Dus tijd om Tygo zijn vakantiefoto's in te gaan plakken.

6. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @all, wil jullie niet jaloers maken maar zit hier met het zweet op mijn hoofd eventjes in de schaduw hihihihihi

helaas zit het er voor ons ook bijna op. morgen laatste dagje, dinsdagochtend rijden we om 8 uur naar huis, komen we savonds rond 8 uur aan hoop ik.
    manlief moet woensdagochtend om half 9 alweer in het ziekenhuis zijn voor onze eerste stap in de medische molen (als ik het zo kan zeggen). Voor mij begint het op cyclusdag 2. Ik moet dan allerlei bloedtesten uit laten voeren.
    Ik hoop stiekum dat die cyclusdag 2 er niet aan zal komen. manlief en Jordy zijn ervan overtuigd dat het raak is geweest deze maand. Jordy wreef van de week mijn zijn handje over mijn buik en is al namen aan het verzinnen. aaahhhh heel lief, maar ik vrees dat het gewoon weer noppes is deze maand. Had vandaag namelijk al weer wat buikpijn......

dikke knuffel voor iedereen vanuit het megazonnige France!!!!

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@ikheid,we hebben morgen een gesprek met jeugdzorg (ze komen zelfs naar tilburg gereden!). Ben heel benieuwd wat daar uit komt. We hebben verder in de afgelopen week niets meer gehoord! Dus wat dat betreft wel rustig!

@tasja, geniet nog maar even van het mooie weer! Hoewel het aan het einde van de week hier ook wel redelijk gaat zijn!

@hier morgen heb ik mijn 1ste FM. heel spannend en ben heel benieuwd hoeveel follikels er aan het groeien zijn!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Marjolinos, Spannend morgen..

@Tasja, geniet er nog maar even van nu het nog kan. Volgende week zit je ook weer in dat bagger weer.
    En ik duim voor je dat je man en Jordy gelijk hebben..;) Fijne vakantie nog even!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marjolinos: spannend morgen meis!

Tasja: geniet er nog maar ff van.. hier is het 10 x niks met het weer! Hier regent het al de hele dag en het waait kei hard! Bah bah!
    Ik hoop echt voor je dat je man en Jordy gelijk hebben! Duim, duim, duim.. Geniet nog ff van je vakantie meis!

Jewe: en ver gekomen met foto's inplakken?

Hier: vandaag weer gaan zwemmen met Jayden, nu met zwemband, hij vond het genieten! Nu lekker op de bank tv kijken.. ben zó moe! Ga dadelijk mijn bedje maar 's opzoeken, maar ff w8en totdat de droger klaar is..

Fijne avond nog allemaal! X

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Heb om precies te zijn 3 foto's ingeplakt. De rest van de tijd heb ik met Tygo zitten spelen. Ach ja is ook goed bestede tijd.;)

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

@jewe, is toch ook gezellig met tygo spelen!

@sjan, hoe is het met jou?

@hier, vandaag de FM gehad en had helaas maar 3 follikels... had zo gehoopt op meer. Maar goed, ga nu meer gonalf spuiten en dan hopen op meer follikels donderdag!

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ Marjolinos ik duim voor je! hopen donderdag op meer :)

met mij goed morgen controle kijken wat ze gaan doen 40 weken en nog niks! ik heb nu aambeien erbij gekregen zitten is niet echt fijn brrrrr

@ Jewe verschrikkelijk weer he! maarja is ook wel lekker thuis met kleine tygo spelen :D

@ All hoe is het met jullie?

13. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @sjan, lief dat je wacht tot ik weer thuis ben.

@all ik heb de zon alvast jullie kant opgestuurd!!!!!!

@marjolinos, ik duim met je mee voor mee follikels!!!!!

14. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant

Bedoel je met bevallen hahahaha:D
    Opschieten dan want wil me beebje in me armen hebben en niet meer in me buik :D
    Nu hopen dat jij en Marjolinos gauw (het) buikje kunnen overnemen....

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoop ik ook sjan!

@hier vandaag jeugdzorg hier gehad en ben nu echt doodmoe! Denk niet dat er iets uit komt, maar wel zullen zien... hebben gezegd wat we wilden zeggen en nu wachten we af!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Marjolinos, meer kun je niet doen toch. Je hebt gezegd wat je te zeggen had en wat ze er verder mee doen is aan hun.
    Hopelijk donderdag meer follikels.

@Sjan, het kan nu nooit meer lang duren. Niet langer dan 2 weken in elk geval. Maar weet ook dat wanneer de 40 weken er zijn je die kleine zo snel mogelijk in je armen wil houden.

@Tasja, kom maar op met die zon. Ik ben er klaar voor...:D

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tasja: waar blijft de zon? Alleen maar regen hier.. Gatver!

Sjan: het eind is nu duidelijk in zicht.. De laatste dagen gaan alleen zó langzaam! En tja, aambeien zijn idd niet fijn! Ik had er ook één. Maar was snel weg na het smeren met een zalfje..

Marjolinos: ik sluit me aan bij Jewe.. Meer kan je niet doen meis! En ik duim voor je dat je donderdag meer follikels hebt!

Vandaag naar het zkh geweest voor het reflux van Jayden. Weer een voorraadje medicijnen meegekregen en over 3 maanden weer op controle. Jayden ziet er goed uit, is levendig en verder had ze geen aan- of opmerkingen. M'n prulleke weegt alweer 8036 gram en is alweer 68 cm lang! Wat gaat het snel!

Fijne avond allemaal! X

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ikheid: Zo dat is een flinke knul zeg. Tygo was een paar weken geleden even lang, maar woog toen net iets over de 7 kg. Volgende week dinsdag mogen wij weer naar het cb. Ben benieuwd wat ie nu weegt.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat vond ik ook.. Maar de KA vond hem er goed uitzien, de juiste verhoudingen enzo. Het zal later wel een boom van een kerel worden! Hahaha! Ach daar ben ik heel erg blij mee met mijn 1.63 m ;)

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey meiden,

Kom net van de VK controle helaas helemaal geen ontsluiting anders wou ze me strippen maar dat ging niet.
    Volgende week moet ik terug als ik ontsluiting heb word ik gestript en anders word ik opgenomen gaan ze me inleiden of mijn vliezen breken....

Ik ben erg geirriteerd en emotioneel.
    Dat komt voornamelijk door me maagzuur en slapeloosheid en natuurlijk die lekker aambeien er ook nog bovenop!

Sorry effe een ego bericht maar moest het effe kwijt.

Deel Deze Pagina