hoi meiden, @sjan, ik had het al wel gelezen, wat balen dat je nog geen ontsluiting hebt! Kan me voorstellen dat je er inmiddels naar uit kijkt om je knulletje in je armen te sluiten! Ik zie je morgen rond 11 uur! @hier,vandaag naar ikea geweest met een vriendin (en jewe al in het echie gezien bij de babydump!) en dat was gezellig! verder nu heel erg moe, dus doe het lekker rustig aan!
Hey meissie, Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Jewe ook al gezien hehehe. Tot morgen iig. Jewe kom je morgen dan ook of niet?
@Sjan, ik hoop dat je volgende week allang bevallen bent en het strippen en/of vliezen breken allemaal niet meer nodig is! Sterkte met de laatste loodjes! @Tasja, hoe is het met jou? Morgen testen zegt je banner..?
Ik kom morgen ook wel even langs met Tygo. Als je het goed vind dat ik hem de fles bij jou geef. Balen dat je nog geen ontsluiting heb, maar hopelijk gebeurt dat snel zonder dat ze je hoeven te strippen. @Marjolinos, Het is BabyPlanet Babydump is onze conculega. Leuk je alvast gezien te hebben. Nou tot morgen dan maar.
Meiden,veel plezier vandaag! Sjan: Ik hoop dat je volgende week niet ingeleid hoeft te worden,dat het uit zichzelf al begint Vriendin van mij ook, zou de volgende dag ingeleid worden,maar die kreeg snachts weeën. Marjolinos: Ik duim mee voor meer folikels donderdag! Tasja, bedankt voor de zon ! Verder lees ik wel bij,maar onthou niet alles sorry! Heb even een klein dipje op t moment..
@all, mijn koffer is geopend, zien jullie het buiten? Ik heb hem los gelaten de zon!!!!! @lottel, gaat het meis? @jessie, ja maar ik durf niet........
He, ik kwam hier even inbreken en spieken hoe het met Sjan gaat. Nog steeds niks dus... Nou meid, ik hoop dat de kleine zich snel aankondigt en dat je niet ingeleid hoeft te worden. Dikke knuf!
@ Lottel dankje wel meis! hoop het ook! @ Tasja bedankt voor de zon dat beurt ons weer op hehehe! @ Sas dankje meis lief van je maar nog steeds niks hahaha. @ Marjolinos en Jewe was weer gezellig! @ All gauw met zn alle afspreken na de bevalling lijkt me wel erg leuk!
Sjan: balen dat de VK niets voor je kon doen! Laatste loodjes wegen echt het zwaarst! Het liefste dat je nu wil is die kleine in je armen sluiten.. Ik ken het.. Zet 'm nog ff op meis! Marjolinos: gezellig ff naar de Ikea, en gewoon Jewe in het echt gezien! Wat leuk! Meiden veel plezier vandaag met de mini-meeting! Lottel: dikke knuffel vanuit hier! Tasja: jaaaaa zon!!! Thanks! Hier: vanavond verjaardag van zoontje van vrienden, nu ff lekker relaxen, Jayden slaapt.. Hondjes hebben net lange wandeling gehad. Zaterdag tattoo zetten! Spannend! X
Voel me net zo'n bezienswaardigheid hier. Jewe gespot! Haha @Sjan en Marjolinos: Was gezellig vanmiddag. En tygo vond het ook gezellig. En idd Sjan moeten we snel een keer met z'n allen doen. @Ikheid, wat voor tattoo ga je laten zetten? @Tasja, Aha dacht al waar komt die zon ineens vandaan vandaag. @Lottel: Meid gooi het er maar lekker uit hier. Misschien dat het oplucht. Dikke knuf.
Tja, nog steeds geen ei.. zo meteen maar eens het zoveelste ovu-testje Afgelopen weekend werd de zoveelste zwangerschap aangekondigd.. besloten met manlief toch maar eens naar de ha te gaan als het deze ronde (als er ooit een eind aan komt) niet raak is. @Lottel, dikke knuffel! @Tasja, spannend zeg, ik hoop dat het raak is voor jullie!!
Balen Jessie! Klote-ei! Ik duim voor je.. Dikke knuffel vanuit hier! Jewe: ik heb er één op mijn rug, die wil ik uit laten breiden met o.a. bloemen en Jayden zijn naam. Als ie af is zal ik foto maken, maar dat is pas eind november, want ik heb 2 sessies. Fijne avond iedereen! X
Ik begrijp je wel hoor meis! vooral als je ermee geconfronteerd word iedere keer als iemand zwanger is! Als je gevoel dat zegt gewoon naar de HA gaan! Dikke knuffel @ Ikheid foto? ik wil ook een tattoo zetten na de bevalling ik wil op me enkel babyvoetjes zetten met de letter van mijn zoontje
hoi meiden, ik vond het ook super gezellig gisteren! Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en helaas geen IVF voor ons deze maand! Er zijn nog steeds maar 2 echte follikels (ze konden de 3e van maandag niet meer vinden) en dan is het niet aan te raden om voor iVF te kiezen. Krijg dus nu zondag een IUI, maar baal zo verschrikkelijk! Heb ik daar de afgelopen weken voor moeten spuiten!
Marjolinos: Wat balen meis !!! En bedankt voor de knuffels.. 1 van mn paarden ging niet zo goed,gelukkig inmiddels wat beterder,maar het zal altijd een zorgen kindje blijven van ons.. *zucht* Dieren houden is leuk,maar dit zijn altijd de mindere dingen van zo'n hobby.. Sjan : Hoe is t? Jessie: Idd gewoon naar de HA gaan hoor meis.. Lijkt me ook frustrerend zo voor jullie.. Ikheid: Gaaf idee van je tattoo Ik ben ook benieuwd naar een af foto straks.. Ik ga op de bank,lekker tv kijken..