Brabo's die zwanger willen worden! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jewe, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

gisteravond toch een partij ziek geweest! was echt goed beroerd...

@jewe, snapt je vriend dan niet dat je even rustig wilt bijkomen en dat je naar een uurtje of wat zijn ouders ook gewoon welkom zijn, maar dat je eerst je eigen ouders wilt zien?
    Dat probleem heb ik niet met mijn schoonfamilie... van 1 is het zelfs nog maar de vraag of ze uberhaupt komt... en mijn schoonmoeder, ja daar ligt het eraan of mijn schoonbroer kan rijden en zij kan er niet tegen om op stel en sprong iets te moeten.... dus dat zullen we dan maar zien.
    Maar om even terug te komen op jou, jij bent degene die het harde werk moet doen en denk dat dat jou dan ook het recht geeft om te beslissen wie er als eerste bij jou aan bed staan!

@lottel, jammer, maar wie weet, sommige meiden testen pas na een week overtijd positief....

@ tasja, wat fijn dat je het naar je zin hebt!

nou ga zo meteen maar eens aankleden en dan wandelen met de hondjes!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lottel, jammer van de test. Misschien te vroeg getest? Kan zijn dat je cyclus nog wat onregelmatig is en je ei sprong misschien later is geweest?

@Marjolinos, Hij begrijpt wel dat ik eerst wil bijkomen, maar hij denkt dat ik dat zeg omdat ik niet overweg kan met zijn ouders. Maar dat is niet zo. Ik wil gewoon graag dat mijn moeder er als eerste is, dit is iets wat ik gewoon als eerste met mijn moeder wil delen. Het is ook haar eerste kleinkind en ik ben bang dat als schoonmoeders er tegelijk staat dat zij weer gelijk haantje de voorste staat, want zo is ze nu eenmaal.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, maar snapt hij dat niet dan als je dat zo uitlegt? lijkt me zowiezo veel om iedereen tegelijk n je bed te hebben staan...

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vanavond nog maar eens een poging doen om het uit te leggen.

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    succes!

6. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hoi meiden

dinsdag me echo gehad ze zagen alleen een rondje
    de man legde er niks over uit en werkte ons de deur uit
    op google een beetje na gekeken en de echo komt wel over een met het aantal weken zo klein valt er gewoon nog niets tezien
    over 2 wekekn moet ik terug..

mooie kaart en test van moeders voor moeders gehad vanaf volgende week gaan we mee doen :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou dat is ook niet echt leuk als ze zo doen bij een eerste echo, dat haald het speciale er wel vanaf zeg op die manier. Ik zou als je over 2 weken weer daar bent daar toch iets van zeggen hoor dat je op die manier behandeld bent.

8. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    oh nmaar dat was ik ook van plan ik ben totaal niet op mijn mond gevallen maar ik was echt stom verbaasd mond vol tande kregen we een hoop onzekerheid en vooraf aan de echo zei die zo daar ben je weer toen je zwanger was was yvi wel heel erg klein maar is kijken he het nu gaat :S:S

zal het even nader uitlegge

in mijn zwangerschap gaf ik constand aan mijn kindje is teklein..
    nee mevr zit tussen de oren mij kind is teklein nee mevr zijn u hormonen ga zo maar door...

met 36 weken een controle geen teken van leven meer
    kon de (stomme) verloskundige geen hartslag vinden
    met spoed na het ziekenhuis
    aan de ctg daar vonden ze ver weg een hartje
    geloof me dan gaa je door de grond
    maar ze bewooog niet helemaal niks dood stil...

de gynecoloog vroeg of ik wat zoettigs wilde gaan eten beneden
    en terug tekomen kindjes reageren op suiker..
    terug op de afdeling meteen weer aan de ctg...

na een tijdje bewoog ze der beentje tijdens een echo
    ik mocht gaan...
    maar smorgens om 9 uur melden ...
    en onder controle van de gynecoloog blijven
    smorgens bewoog ze weer minimaal.. maar voldoende om na huis tegaan...

38,2 weken coltrolen

na 1,5 uur uitlopen was ik eindelijk aan de beurt
    de gynecoloog zei ga maar even liggen dan gaan we na uw kindje kijken.
    hij was klaar en stapte op en zei ik ga even een arts raadplegen de 10 minuten leken wel uren ik zei angstig tegen mij zusje.. dit is foute boel...

de gynecoloog en arts kwamen terug... mevrouw.. ik moet u met spoed op nemen en inleiden..

uw kindje is veel ste klein volgens de metingen zou u pas 29 weken zwanger zijn uw kindje groeit niet meer..
    ik viel in een zwart gat de inleiding zou de dag er na plaats vinden..

maar die ochtend werd ik wakker met menstruatie pijn
    na een heilse bevalling is mijn dochtertje geboren met een zwakke hartslag

ze woog 2210

is niet in de coveuze gelegd en 1e nacht thuis bijna gestorven aan onderkoeling ze kon haar zelf niet warm houden.

en na die herindering kregen we onze echo dinsdag,
    ik ben hier dus nog niet klaar mee :(

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    jeetje wat een verhaal yvi! kan me voorstellen dat je nu nog niet klaar bent met die arts!

10. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    nee precies maar gelukkig rent ze hier gezond over de bank haha

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nou meiden, de was is opgeruimd (tenminste ondergoed en handdoeken) en als het goed is is manlief zo thuis en dan gaan we lekker de stad in!

fijne avond nog meiden en misschien nog tot vanavond!

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Jeetje Yvi wat een verhaal. Idd kan me voorstellen dat je nog niet klaar bent met die gyn.

Zit lekker aan een grote bak kibbeling, mmmmm! Had er al een paar dagen zo'n zin in en vriendlief moet overwerken vanavond dus ik dacht verwen mezelf maar eens.:D

14. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Jeetje yvi wat een verhaal zeg!
    Kan je niet bij een ander terecht? Ik zou m morgen gelijk opbellen en dr wat van zeggen.Zoiets moet echt NIET kunnen!!!

Hier ben ik inmiddels ook ongesteld..
    Ik denk idd dat mn eisprong later is geweest en kan idd dat mn cyclus ook nog onregelmatig is.
    Ik ga zowieso deze dagen tellen en dan maar van deze maand uitgaan kwa dagen,en dan zien we het volgende maand wel.

Hebben jullie je eisprong gevoeld? Zo ja, wat voel je?
    Volgens mij heb ik m wel gevoeld,soort van steken aan 1 kant,maar was daar ook niet lekker van..

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik moet zeggen dat ik mijn ei sprong nooit voelde, althans ik lette er niet zo op eigelijk. Ik was altijd heel regelmatig, op dag 32 werd ik altijd ongi, dus ik gokte altijd totaan een week voor me ongi. en in ronde 7 heb ik een keer goed gegokt ;):D

Je hebt ook meiden die elke maand temperaturen. Rond je eisprong gaat je temp wat omhoog. Maar persoonlijk vond ik dit nogal een gedoe. Ik was meer zo van we zien het allemaal wel wanneer en of het gebeurd.

16. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

Ik vind je helemaal niet aanstellen hoor sorry voor mijn collega maar ik wil ook niet mijn schoonmoeder aan bed is toch anders dat je eigen moeder wilt logisch toch:$ helemaal normaal hoor Buufje

17. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ja dat temperatuur meten vind ik persoonlijk ook teveel gedoe..

Ik ben benieuwd wat ik deze maand voel.. Heb net even gegoogled,en de symptonen die hun vertellen komen mij wel bekend voor.
    Dus ik ben benieuwd of ik weer wat voel :D

Ja ik ben zo ook, als de tijd er rijp voor is,dan zal het wel gebeuren :)

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Lottel jammer zeg.....op naar de volgende ronde.....

Hier vandaag een echo gehad en het is al een druktemaker hahaha was al aan het zwemmen hartje ook gehoort en ik ben 3 dagen vooruit gezet baby is ietsje groter dan de gemiddelde is alleen maar goed toch :D

19. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @jezus Yvi, wat een verhaal!!!! mijn hemel. dan ga je inderdaad door de grond als je zulke dingen te horen krijgt. Je hoort het zo vaak tegenwoordig dat ze je totaal niet meer persoonlijk behandelen!! waardeloos.

@jewe, probeer het hem inderdaad uit te leggen, snap het super goed van jou (hebben onze gesprekken over schoonmoeders zoveel losgemaakt gisteravond??) en wie weet, als hij de baby in zijn handen heeft, vind hij het totaal geen probleem meer.

@lottel, ik voel hem altijd erg goed. krijg een dag of 2 van te voren steken in mijn buik, eigenlijk precies dezelfde dingen als ik ongi moet worden. Zie er niet uit (qua huid), moe, zweet sneller, en de dag van de eisprong continu buikpijn. Ook heb ik altijd veel slijm, niet zo lekker praatje...hihihihihi

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @lottel, balen dat je ongi geworden bent!

@sjan, lijkt me zo leuk om je kindje voor het eerst te kunnen zien en een goed teken dat je voorloopt op ontwikkeling!

Hier vanavond gezellig gewinkeld en heb van manlief de delfts blauwe vaas gekregen (wilde ik al heel erg lang hebben) en een jurkje van miss etam. dus weer super verwend!

Nu vanavond lekker op de bank!

Deel Deze Pagina