Na de crash,maar deel 3 geopend.. Jewe nog gefeliciteerd ! Marjolinos gisteren nog bij Sjan geweest? Ik loop al sinds gisterenochtend met rugpijn,was vannacht al om 1.44 uit bed.. Bleghtt.. Vanavond visite, vriendje is jarig nml. Hopelijk kan ik vanmiddag nog ffies plat,want anders vrees ik dat het geen latertje word voor mij.. ps: Wil je meekletsen? Geen probleem,stel je even voor !
Lottel: found you! Hopelijk kan je vanmiddag ff een powernappie doen! Verricht wonderen.. hier wel althans! Gefeliciteerd met je vriend!
Goeie morgen meiden, Als je na 4 september aangemeld hebt, wordt je zelfs verwijderd Maar goed ik ben net onkruid dus.......... Had me hier volgens mij nog niet voorgesteld. Ik ben dus Stitchy, 25 jaar en mn ventje is 29. Zoals jullie kunnen zien al een tijdje bezig, maar we blijven positief Wij brabo's laten ons niet zomaar uit t veld slaan eej!
hey meiden, heb jullie ook weer gevonden! Ja het was gisteren super gezellig bij sjan! Jewe was er ook nog met tygo! Beide super leuke kinderen!!! heb ervan genoten! @lottel, gefeliciteerd met je mannetje! Hoop dat je vanmiddag nog ff wat kunt rusten dan houd je het vanavond ook beter vol! @stitchy, welkom hier!
Stitchy, welkom hier ! Idd al even bezig. Waar kom je vandaan? Bedankt voor de felicitaties ! Ik ga straks idd even een powernap doen,want anders ben ik om 8 uur al kapot.
Welkom terug! Idd al een tijd bezig.. geef de moed niet op meis! Wat je zegt 'Brabo's gaan door en geven niet op, ook al zit het soms tegen'.
Hey girls!, @ Stitchy welkom en heel veel succes! @ Marjolinos en Jewe vond het ook weer gezellig.... zijn er nog meer mensen die willen afspreken? want dan kunnen we dat de volgende keer plannen
Wij komen uit de buurt van Bergen op Zoom. Mensen uit de buurt??? Ach ja. Het ene moment kan ik heel positief denken en t andere moment lijk ik wel een of andere labiele gek als ik op de wc zit en die verrekte duivels doorbreken....... Maar opgeven doe ik nooit En misschien is t deze x wel gewoon raak, voel me in ieder geval anders dus wie weet Iedereen een heel fijn weekend!!!!! *knuff*
Oh Daar zijn jullie...was al bijna bang dat ik jullie kwijt was... @Marjolein en Sjan; was weer gezellie! En we moeten nu idd eindelijk eens met z'n allen afspreken. @Stitchy, welkom meid en idd hou die instelling vast gaat helemaal goed komen voor jullie. @Tasja, Al even niks meer van je gehoord. Alles goed met jou en de kleine? Of je bent ons kwijt dat kan natuurlijk ook. @Lottel, gefeliciteerd met je vriend.
Sjan , Het lijkt mij heel gezellig om eens met zn allen wat af te spreken. Stitchy, ik duim voor je mee!! Spannend iig. Jewe heeft ons ook gevonden Gisteren geen powernap kunnen doen, mn baas belde of ik kon komen werken. Zijn vader ligt slecht,dus hij wilde daar heen. Dus ik ben nog wezen werken, heb maar bij de kassa gezeten,meer kon ik niet. Heb nu van mn schoonouders een warmtelamp te leen,maar ik merk het verschil goed. Kan iets meer nu.. Straks nog maar eens voor gaan zitten Vanavond komen mn schoonouders nog even gezellig langs,de taart op maken
@lottel hoe is het nu met je? @hier vandaag lekker een rustige dag voor de boeg! Vanmiddag lekker wandelen met de hondjes en verder lekker niets doen!
@Lottel, gaat het al wat beter met je? @Lekker niks doen is ook wel eens lekker! Hier vandaag ook een rustig dagje. Straks even koffie dinken bij mijn ouders en dan lopen we nog even richting het tuincentrum. Vanavond nog even boodschappen doen. Ook een rustig dagje dus. Fijne zonddag nog iedereen!
Hey dames, fijne dag gehad allemaal? Hier schoongemaakt voor de rest niks boeiends! gisteren mijn ouders en zus op bezoek gehad lekker bbq gedaan. @ Stitchy ik heb 2 jaar gewoond in Bergen op zoom. Gauw dan afspreken dames!
goedemorgen dames! Zo de nieuwe week is weer begonnen en ga met frisse moed beginnen en wat dingen regelen! Moet veel gedaan worden deze week! @sjan, fijn dat het gezellig was met je ouders en zus! @jewe, klonk als een drukke dag! Nog wat gekocht bij het tuincentrum?
Het gaat redelijk met mn rug. Merk wel dat ik vooral smorgens heel stijf ben.. Naarmate de dag vordert word het beter,gelukkig. Iedereen een lekker weekend gehad zo te lezen Ik zal Tasja eens pb-en met de link van dit topic Een collegaatje belde gisteren mn baas zn vader is vt weekend overleden. Snel gegaan dus. Heftig hoor. Ik moest eigenlijk mn baas even hebben voor mn opleiding (welke heel leuk is trouwens),maar dat laat ik deze week wel even zitten. Daar zit hij nu niet op te wachten.
Heb alleen 2 houten en 1 zilveren ster gekocht voor op Tygo zijn kamertje. Was ik al zolang naar op zoek, maar nergens kunnen vinden alleen maar hartjes hadden ze toen. Dus meteen gekocht natuurlijk! Vandaag een half dagje werken en dan ben ik weer lekker 3 daagjes vrij. Heerlijk!
jewe, goed geslaagd ! Vind sterren ook erg leuk! Zeker vor een jongen! Werkse vandaag! Heb priscilla,tasja en jessie een link gestuurd van dit topic,wie missen we dan nog? Enne zullen we een datum prikken om wat af te spreken en ook misschien wat ideen opperen om iets te doen?
Ha meiden! gevonden! (dank je wel Lottel) hier druk druk druk zoonlief is 11 geworden deze week , dus dat was verjaardagsfeest, kinderfeest, grote mensenfeest. pffff ben doodop! en nu werken, en dan gaat manlief deze week weer naar Engeland, en over 2 weekjes naar Hong Kong. Afgelopen vrijdag weer een echo gehad. hihihi alles zit er al aan en op. Volgende week de combinatietest. spannend!
Ik weet niet hoe jullie zitten op woensdagen of donderdagen? We kunnen bij iemand thuis afspreken of ergens een terrasje pakken. weet niet welke plaats het meest gemiddeld ligt voor iedereen.
goedemorgen meiden, voor mij maakt het niet zoveel uit op welke dag we afspreken en waar maakt ook niet uit... vind het wel leuk! @hier gisteren van een stoel gevallen en nu met mijn pols in het gips omdat hij mischien gebroken is! verder weinig nieuws.