ja gezellig! Laat maar weten wanneer je kunt! Morgenochtend heb ik nog niets staan dus dat zou evt. kunnen en anders volgende week een keertje?
Niekk welkom hier Marjolinos: Succes vandaag ! Hopelijk kunnen ze iets voor jullie doen! Hier alles ok Druk met mn opleiding bezig, zal blij zijn als het af is Nu weet ik weer waarom ik toen gestopt ben met school. Paarden en veeeeeel huiswerk is geen optie hahaha.. Maar moet nog een half jaartje door buffelen
Volgende week zou ik wel kunnen eventueel. Ik ben 3 dagen vrij: di woe en donderdag. Dus een van die dagen zou ik wel kunnen.
Hey dames, hoe is het met jullie? Dat is alweer een tijd geleden voor mij. @marjolinos jeetje wat lees ik nou? is er al een oplossing gevonden? jeetje meid dat je geen baan kunt vinden en dat het zover moet komen en in een land als NL..... @ Jewe hoe is het met jou en tygo? @ hoe is het met de rest? Hier erg ziek heb griepvirus was zondag zo onwel moest naar het ziekenhuis alleen maar braken en niks binnehouden en had geen kracht meer in me lichaam. ben ook niet gaan werken maar ga morgen proberen te werken..... Mijn kleine ventje is nu in het ziekenhuis in tilburg bij de helmenteam hij krijgt een helmpje zijn hoofdje is scheef en plat van de achterkant ( kan er niet bij zijn omdat ik ziek op de bank lig) dus hij is nu met papa daar en er word een foto van zijn hoofdje gemaakt en dan gelijk naar de helmenmaker..... Vind het zo erg voor hem maarja het is voor zijn bestwil....
@Sjan, ach wat sneu voor Caner zeg maar straks ben je blij dat je het gedaan hebt als zijn hoofdje weer mooi rond is. En beterschap voor jou meid! Als je iets nodig hebt of wat dan ook let me know! Hier heeft Tygo al 2 dagen koorts en vieze oogjes en snotverkouden. Zijn boven tandjes zijn ook aan het door komen dus dat helpt ook niet echt mee. Gelukkig is sinds vandaag de koorts weer gezakt dus er zit beterschap in.
Hallo mede-brabanders! Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben meestal op een ander forum te vinden. Had me al een tijdje geleden op deze website aangemeld, maar helemaal vergeten Ik ben een 27-jarige meid uit het oosten van brabant en mijn vriend en ik zijn sinds december 2009 gestopt met de pil. Zoals je onderin mijn handtekening kan zien heb ik al die tijd een ontzettend onregelmatige cyclus gehad. Vanaf januari zijn we daarom in de mmm gestapt. Nog niet echt heel drastisch, want op dit moment heb ik mijn eerste ronde clomid gehad. 12 of 13 feb heb ik mijn eisprong gehad en daarom heb ik a.s. weekend mijn NOD. Op dit moment voel ik nog helemaal niks van een mogelijk zwangerschap, maar goed iedereen is weer anders qua kwaaltjes natuurlijk. Ik ga proberen jullie gesprekken van de afgelopen tijd terug te lezen zodat ik een beetje op de hoogte ben van iedereen. Liefs Nancke
@ Jewe dankje meis dat is erg lief van je..... gelukkig zorgt die tante hier om de hoek goed voor ons ze brengt eten enzo.... Ja het is ook erg voor caner maarja beter zo dan dat hij er later mee zit! Arme tygo geef hem een dikke knuffel en het heerst ook erg hoor dus opletten met die kleine knul...... beterschap.... @ nieuwe dames welkom hier en succes met het zwanger raken....
@Nancke: Welkom en we duimen voor je NOD. @Sjan, En hoe is het gegaan met Caner in het ziekenhuis? Heeft hij al gelijk een helmpje gekregen of moeten die eerst nog gemaakt worden? Tygo is nog steeds ziek. De arme prul. Zijn oogjes zijn echt ontstoken en zitten half dicht door alle troep die er steeds uit komt. Ik probeer het steeds schoon te maken met lauw gekookt water maar hij wil me er niet bij laten dus dat is gillen natuurlijk. Jeroen is ook nog eens de hele week in Duitsland voor zijn werk dus dat worden zware nachten ben ik bang.
goedemorgen meiden, @sjan, wat balen dat je zo ziek bent! hoe is het gisteren met canan afgelopen in het ziekenhuis? @jewe, hoe is het met tygo? @ nancke, welkom hier! @hier, op zich gaat het redelijk hier. mijn vader is vorige week niet meer geweest. manlief en ik hadden nogal ruzie gehad die avond dus was niet echt een geschikte situatie om over de financien te spreken. Verder ben ik gisteren gigantisch door mijn enkel gegaan en waarschijnlijk een scheurtje in mijn enkelbanden.... ben dus weer even aan huis gebonden baal enorm maar ja niets aan te doen. de 2 sollicitatiegesprekken die ik deze week had heb ik gelukkig kunnen verzetten!
@Marjolinos, Wat een pechvogel ben je ook he? Gelukkig dat je in elk geval je sollicitaties hebt kunnen verzetten. Weet je al wanneer je vader nu komt om jullie te helpen? Je moet het wel door zetten hoor meid om uit die finaciele rommel te komen. Tygo begint langzaam aan weer wat op te knappen. De koorts is weg gelukkig. Nog steeds snotverkouden en zijn oogjes zijn ook nog wat ontstoken maar wordt wel minder. Hij lacht in elk geval weer gelukkig. vanmiddag weer even met Tygo naar de huisarts. Hij heeft al heel erg lang een soort van eczeem op zijn armpje wat steeds verder uitloopt. 2 weken geleden al een creme gehad die zou moeten helpen maar die niet helpt. Het lijkt alsof het alleen maar erger wordt.
hey meiden, Hier nog steeds ziek!! gisteren naar werk gegaan werd gelijk terug naar huis gestuurd. met caner gaat wel goed hij was die dag erg moe van alle controles. er is gelijk een meting gedaan bij livit! en zijn helm is 15 maart klaar dus vanaf 15 maart moet hij het dragen. fijn dat het met tygo goed gaat buufje marjolinos niet ruzie maken hoor saampjes! jullie moeten juist in deze tijden sterk zijn samen....
goedemorgen meiden, wat balen dat je nog steeds ziek bent sjan! Hoop dat je je snel beter voelt! Ben heel benieuwd hoe Caner het gaat vinden zo'n helmpje! Hoe lang moet hij die gaan dragen? moet hij die s nachts ook dragen? @jewe, hoe is het met tygo? Is hij alweer wat beter? @hier, gisterenavond het druk verband afgehaald omdat ik erboven een grote blauwe plek kreeg... gisteren viel met de dikte wel mee en vanmorgen is hij mega dik! dus ondanks dat het eraf is toch maar heel erg rustig aan doen!
@Marjolinos, Met Tygo gaat het al weer een stuk beter gelukkig. Nog wel wat verkouden en zijn oogjes zijn ver over nog een beetje. En gelukkig helpt de zalf van de huisarts nu wel. Dus de ergste plekjes beginnen al weg te trekken. Vanavond komt me mannetje weer thuis! Hoera! Hij is heel de week in Duitsland geweest voor zijn werk, dus we hebben hem gemist. Ben benieuwd hoe Tygo reageerd als hij papa weer ziet. Je ziet hem 's ochtends echt zoeken of die papa ziet.
@jewe, dan zal hij vanavond wel heel blij zijn! En jij denk ik ook wel! want kan me voorstellen dat het niet meevalt om alleen voor tygo te zorgen als hij ziek is! extra hulp kan dan soms toch wel prettig zijn lijkt me!
@all hoi meiden, daar ben ik weer eens. Heb al die tijd wel meegelezen, maar was allemaal moe en alles was te veel. Nu heb ik sinds van de week een knop omgedraaid, ik moet niet zeuren en gewoon genieten. hihihihihi door me druk te maken word ik niet minder moe zeg maar... was wel een beetje geschrokken want de baby schijnt te hard te groeien. ben geprikt op suiker en die was te hoog. Krijg nu een groeiecho om te kijken of ik te hard ga, zeg maar.... @marjolinos, trek je het een beetje meid, hou vol he?! @sjan, rustig aan doen, en lekker uitzieken. Vriendin van mij haar dochter heeft ook zo'n helmpje gehad en tegelijkertijd een spreidbroekje, ah tis zund dat kind, maar nu is ze van allebei af, en het gaat super goed met haar. @jewe, rot is dat het? manlief een week van huis! Ik ken het, hihihihi @nieuwe meiden, welkom en succes!!!
@Tasja, hey leuk om weer eens wat van je te horen. Zwanger zijn is ook best vermoeiend, maar goed dat je toch de knop een beetje hebt kunnen omzetten wat het is ook fijn om zwanger te zijn. Zo'n klein wezentje dat rond beweegt in je buik. Het begint nu wel op te schieten he? 29 weken alweer. Manlief is nog steeds niet thuis. Ze konden pas laat vertrekken ze denken dat ze rond een uur of 11 pas thuis zijn.
goedemorgen/middag! Hoe is het met iedereen? @jewe, tygo weer helemaal opgeknapt? Fijn weekend gehad nadat je wederhelft thuis is gekomen na eenweek weg geweest te zijn? @sjan,hoe is het met jou? @hier, alles redelijk! straks even naar de fysiotherapeut om mijn enkel in te laten tapen! Hij is nog steeds dik!
@Marjolinos, Zaterdagochtend zag Tygo zijn papa weer voor het eerst. Ah, je had het moeten zien hoe blij die was...zo grappig! Heb je nog veel last van je enkel?