@jewe, lijkt me geweldig om tygo op die manier te zien! Ja heb helaas nog steeds last van mijn enkel! Vandaag naar een fysiotherapeut geweest en hij heeft hem ingetaped! Moet ik min tot volgende week om houden! Maar heb nu echt last van mijn benen vanwege spierpijn! Maar alles komt goed! Heb je evt woensdag tijd om langs te komen?
@Marjolinos, Woensdag kan ik wel, maar ik moet 's ochtends eerst zwemmen met Tygo. Dus dan wordt het in de middag, komt dat jou ook uit?
ja hoor morgen middag komt goed uit! laat maar weten hoe laat je dan langs wilt komen! @hier, vanmorgen een sollicitatie gedaan bij een call center in tilburg en kan vanmiddag al op gesprek komen! Ben helemaal blij! hoop zo dat ik binnen nu en 4 weken werk heb!
hey dames, Hier alles goed gelukkig ben weer beter en weer aan het werk! hoe is het met jullie? @ marjolinos hij moet die helm 4 maanden dragen en 22 uur per dag Jammer dat je nog zo een last hebt van je enkel! wanneer hoor je of je bent aangenomen? ik duim voor je ! @ Jewe ik hoorde pas vrijdag dat je ventje naar duitsland was anders had ik je wel gebeld zat je heel de week zo in je uppie ik heb je nummer ook niet meer heb een nieuwe blackberry en al die nummers zaten niet meer op me simkaart grrrr kan jij me smsen ofzo? heeft iemand een blackberry want dan kunnen we pingen! Hoe was jullie dag vandaag marjolinos en jewe? @Tasja wanneer krijg je uitslag ik hoop op goed nieuws voor je! en zeuren hoort een beetje bij het is niet makkelijk zo een zwangerschap er gebeurt zoveel in je lichaam! en had die kindje van je vriendin goed resultaat na de helm? Ik krijg weer de kriebels voor zwangerschap....hihihiihhi ..... ik hoop dat er nog een wonder mag gebeuren voor een tweede dan zou ik wel als caner 1 jaar is nog willen ..... EN MIJN WENS GAAT EERST UIT NAAR JOU MARJOLINOS DAT JIJ ZWANGER RAAKT!!!!! xxxxx
@sjan, jewe komt morgen langs (was helemaal vergeten dat ik vanmiddag een afspraak bij de huisarts had) dus morgenmiddag volgende poging! overigens ik heb een blackberry mijn pin is 225FEE15 kunnen we pingen Vind je wens heel erg lief! dank je wel!
@Sjan, Ik heb je gesmst dan heb je mijn nummer weer. @Marjolinos, Tot morgen! @Tasja, Hoe gaat het met jou? @Lottel, hoe gaat het met jou meid?
Hier alles zn gangetje.. Net weer ongi geworden We zijn dan wel niet actief bezig en laten het op zn beloop gaan,maar vind het toch moeilijk hoor. Ik zou het wel graag willen,maar financieel is het nog niet de beste tijd voor ons eigenlijk. Fijn te lezen dat hier alles goed gaat. Ben hier niet meer zo vaak te vinden,vind het toch wel moeilijk om mee te kletsen.
Hey Lottel, Hoelang ben je al bezig inmiddels? Ben je al bij de HA geweest..... Bedoel je dat een kindje niet zou uitkomen financieel? knuffel meis
hoi meiden, jewe is net langs geweest! Wat is tygo toch een mooi mannetje! vond het gezellig! @hier vanmorgen naar een sollicitatie gespre geweest maar stond al na 15 min buiten! Maar goed hopen dat ze volgende week goed nieuws heeft! @lottel, hoe lang zijn jullie inmiddels al aan het proberen zwanger te worden?
Marjolinos: Ik hoop met je mee dat ze goed nieuws hebben voor je. Hoezo stond je met 15 min buiten weer dan ? Klikte het niet met diegene of was er niet meer te vertellen? We zijn vanaf december 2009 bezig nu. (Al moet ik eerlijk bekennen dat we het de laatste tijd wel veilig doen) En mocht ik nu ineens volgende maand zwanger zijn dan redden het we het financieel wel hoor. Maar mn vriend wil liever eerst flink wat sparen nog,dus vandaar . Plus het feit dat ik eerst flink af wil vallen,want ik vermoed dat het daardoor komt dat ik ook niet zwanger raak. Ik ben zeker 20 kilo te zwaar nml. Maar het is zooo moeilijk om er wat af te krijgen
goedemorgen meiden, @lottel, dan zijn jullie toch ook al even 'bezig'! Ik ben alleen wel van mening dat je niet kunt sparen voor een kindje. je kunt wel zorgen dat je wat spaargeld hebt, maar het is toch nooit genoeg! ik doe dan misschien wel eens aan struisvogel politiek en dat is misschien ook niet verstandig maar een kind heeft niet veel meer nodig dan liefde een warm thuis en eten! Al het andere kun je zo duur en luxe maken als je zelf wilt! Ik moet ook afvallen (zoals jullie weten) en het gaat nu eindelijk een beetje de goede kant op. in die zin dat ik een planning gemaakt heb voor de komende week en daar ben ik ook van plan me aan te houden.... (en ik ben veeeeel meer te zwaar dan jij dus wees maar niet bang)
Gisteravond gezellig weeste carnavallen. Zit nu dus ook met een behoorlijke kater achter de laptop. Tygo heeft vannacht bij mijn ouders geslapen dus die gaan we zo ophalen en even naar de optocht kijken en dan nog even de kroeg in. Nog meer mensen die gaan carnavallen?
@jewe, hoe was de optocht? Wij zijn in tilburg even geweest maar vond er niet veel aan! zijn dus ook op tijd weer naar huis gegaan! Verder vandaag een lekkere rustige dag gehad!
De optocht was erg leuk hier. Echt heel veel mooie grote wagens. Tygo vond ze ook heel erg indrukwekkend. Daarna zijn we nog even naar een wijkcentrum geweest waar het kindercarnaval wordt gehouden. Was ook erg leuk.
Marjolinos : Daar heb je ook zeker gelijk in.. Maar het is ook wel fijn om iets op de rekening te hebben staan. Zeker gezien de beestenboel hier Maar dat is onze eigen keuze geweest, en ik hoop dat het straks te combineren is,anders moeten er wat dieren weg. Ach ja, we zien het allemaal wel. Hier geen carnaval, wel gisteren naar de optocht hier in t dorp geweest en vanmiddag nog even naar het buurdorp de grote optocht kijken en dan geloven wij het voort ook wel Dus geen stappen hier.. Veel plezier nog voor diegene die vandaag of morgen nog wel gaan
@lottel, ga je naar Erp? of was dat niet bij jou in de buurt? Die optocht is altijd erg leuk om te zien nl... @hier vanmorgen weer naar de fysiotherapeut geweest en helaas zit er nog steeds heel veel vocht in (er is eigenlijk geen vocht weg tov vorige week) dus weer tape en moet echt met mijn voet omhoog gaan zitten (en daar ben ik zoooo slecht in)...
Marjolinos , Nee we zijn niet naar Erp geweest Naar Bergeijk. Wat balen dat je nog steeds last hebt van veel vocht. Dat stil zitten ken ik, ik kan het ook niet haha
heb er idd zo'n hekel aan! maar goed wil er inmiddels wel graag vanaf dus dan gaan we maar veel op de bank zitten!