Brabo's die zwanger willen worden, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lottel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancke

Nancke Actief lid

He meiden, ik ben ook weer boven water na de carnaval. gisteren niet meer weggeweest, maar za t/m ma wel.
    zaterdag in terheijden geweest, zondag optocht en kroeg in made en maandag in erp. (rondje brabant dus...)
    Tis weer mooi geweest voor dit jaar... Heb er altijd super veel zin in, maar ben ook wel weer blij als we het normale leven weer op kunnen pakken...
    Morgen weer eerste follikelmeeting bij de gyn. dan is het dag 14 van mijn cyclus. hoefde niet eerder te komen omdat mijn vorige eisprong rond dag 18 is geweest. dat verwacht ze nu ook weer... we shall see!
    Verder alles goed met jullie?

2. Nancke

Nancke Actief lid

He dames ik wil eens even wat vragen. Gisteren heeft de gyn gezegd dat ik dus elk moment mijn eisprong kon hebben. Mijn vriend en ik hebben dus daarom ook geklust gisterenavond. Maar tijdens het klussen voelde ik precies mijn baarmoedermond en eierstokken leek wel. Het was erg gevoelig en ging zelfs richting het pijnlijke. Het leek wel of mijn vriend ontzettend diep zat… dat had ik nog nooit meegemaakt.
    Savonds heb ik nog best wel last gehad van mijn rechter eierstok. (daar zat het rijpend eitje volgens de gyn) Of dat daar heel veel druk in zat. Ik ben maar vroeg gaan slapen en had er vanochtend geen last meer van.
    Zou dit nou ovulatiepijn zijn geweest? Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld nl.

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

@nancke dat kan idd ovulatie pijn zijn geweest of een eisprong!

@even ego hier hoor!
    Gisteren een sollicitatie gesprek gehad in Eindhoven voor iets waar ik al 4 maanden mee bezig was. uiteindelijk leuk gesprek gehad. Krijg ik einde van de dag een telefoontje dat ik afgewezen ben omdat wij misschien een pleegkindje krijgen en ze bang zijn dat ik me liever daarop focus! Echt ben daar zo verdrietig over!
    Nu had ik vandaag ook een sollicitatie gesprek maar ging in mijn auto zitten en toen hoorde ik een harde knak! was mijn linker voorvork gebroken! dus kon dat gesprek niet doorgaan (was in veenendaal om half 12 en om 12 uur was mijn auto klaar!).... Nu heb ik het gelukkig kunnen verzetten naar volgende week maar dit is al de 2e keer dat ik het moet verzetten! Het zit niet echt mee dus deze week!
    Gisteren ook naar de fysiotherapeut geweest en er was wat vocht uit mijn enkel dus hoefde geen tape meer. gistermiddag thuis gekomen en mijn enkel was weer net zo dik als in het begin.... hij begint ook weer meer pijn te doen! Baal zo verschrikkelijk!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Marjolinos, Wat een pech heb je toch zeg de laatste tijd. *Dikke knuf*

@Nancke, Zou je ei sprong kunnen zijn geweest misschien? Geen idee eigelijk heb dat zelf nooit gevoeld volgens mij.

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Nancke klinkt als je ei sprong idd. Ik voel hem altijd,weet ook precies wanneer mn ei is ;) Ben er de laatste tijd alleen steeds niet fit onder,dus beetje lastig.

Marjolinos: Jij treft het echt niet he ? Balen meid.. Hopelijk word het volgende week een betere week voor je.

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    nou deze week is al goed begonnen... gisteren weer in het tape gegaan omdat mijn enkel het nog niet zo aankan (ivm zwelling) en vannacht is een oom van mij overleden....
    we wisten dat het eraan zat te komen want hij was heel erg ziek en ze dachten dat hij de kerst niet zou gaan halen en dat heeft hij wel gedaan! Maar goed deze week waarschijnlijk een begrafenis!

verder gaat het hier wel goed hoor... zit alleen even niet zo lekker in mijn vel! maar dat komt goed!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Marjolinos, Condoleerd met je oom.

8. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Of het "eraan" zat te komen of niet het blijft toch altijd naar zulke dingen.

Gecondoleerd en sterkte.

9. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Dank jullie wel!

10. Nancke

Nancke Actief lid

gecondoleerd meis.
    ik heb morgen een begrafenis. van de oma van mijn vriend. ook dat zat er al een tijdje aan te komen, maar het is nooit leuk.
    vanavond avondwake gehad en morgen dus begrafenis.

jij heel veel sterkte!

11. NatasjaM

NatasjaM Actief lid

31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Jij ook gecondoleerd Nancke.

Blijft indd rot zulke dingen.

12. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Jij ook gecondoleerd! Sterkte vandaag!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen dames!

Hoe is het met iedereen?

HIer alles ok! manlief heeft vandaag lekker een dagje vrij (moeten zo naar veenendaal voor een sollicitatie gesprek en hij wilde mee rijden omdat het zo'n eind rijden is)...
    Dus hebben heerlijk een lang weekend!

Morgen zouden we eigenlijk de begrafenis van mijn oom hebben maar blijkbaar zijn we niet uitgenodigd! ook goed! dan gaan we niet toch?

Verder eigenlijk maar weinig nieuws (ja ben 3 dagen overtijd, maar dat ook al eerder geweest en geen klachten dus ga ervan uit dat ik deze keer gewoon later ongi word!)

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen dames!!!

Hier een hele goede morgen want ben gisteren aangenomen!!!! Ben helemaal blij!
    Was super zenuwachtig maar op het moment dat ik daar binnenkwam was dat over! super dus!
    op 4 en 5 april heb ik trainingsdagen (onbetaald) en dan 11 april starten!

Heerlijk begin van mijn weekend!

Zometeen even naar de stad (manlief heeft een rode pluim gekregen en die gaan we bij rituals uitgeven)....
    daarna even lekker wandelen met de hondjes! Kortom genieten van het mooie weer!

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    oh ja en sinds gisteren ben ik af en toe zo mega onrustig zoals ik ook was als ik de pregnyl moest spuiten... zou het dan toch zo zijn????
    word spannend!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Marjolinos, Oh spannend dan meid. Ik hoop het zo voor je.

Hier ben ik 3 dagen echt beroerd geweest. Koorts, verkouden, allemaal licht in me hoofd. Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter. Maar man wat voelde ik me beroerd.

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    beterschap jewe!

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemiddag meiden,

hoe is het met iedereen?
    @jewe weer helemaal opgeknapt?

@hier nog steeds niet ongi.... nu net wel weer steken bij mijn baarmoeder, maar heb ook al vaker krampen gehad, misselijk enandere rare dingen!
    Maar goed we wachten af! als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik een test kopen en morgen en anders woensdag ook doen:D
    blijft spannend!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja ben weer zo goed als opgeknapt. Alleen nog wat verkouden. Voor de rest voel ik me weer kip lekker.

Ik duim voor je meid! Ik hoop het zo van harte voor je....

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden

hoe is het?

Gisteren had ik van een buurvrouw een test gekregen en die gedaan maar hij was helaas negatief.... zag het dus al wel een beetje aankomen en vanmorgen ben ik ongesteld geworden...
    helaas! nu wel weer beter gemotiveerd om echt af te gaan vallen! dus daar nog maar eens iets voor gaan verzinnen!

straks lekker ff naar de stad om babykleertjes te kopen voor een vriendin! en vanavond op kraambezoek (wel nog in het ziekenhuis want ze zijn geboren met bijna 30 weken)...

Deel Deze Pagina