goedemorgen meiden, wat is het hier weer rustig! hoe is het met iedereen? Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Hier niet echt plannen... morgen komt een vriendin en verder eigenlijk nog niets afgesproken! Verder ook maar weinig nieuws! oh ja was dinsdag op kraambezoek geweest! wat een 2 mooie popjes zeg! echt super mooie kindjes! Ze wogen dinsdag 1610 en 1640 gram! groeien met 40 gram per dag! als het allemaal mee zit mogen ze eind volgende week in een gewoon bedje!
Ja ik ben er nog hoor, weet niet waar de rest is iedereen een fijn weekend gehad hoop ik ? ikzelf heb lekker rustig aangedaan. Was het nog gezellig met je vriendin ? Leuk dat de kindjes zo goed groeien, het zal fijn zijn als ze in hun eigen bedje kunnen liggen.
Ik ben er ook nog. Zondag waren hier de winkels open, dus we hebben even goed geshopt. Ik een nieuwe jas en een nieuwe jurk bij Steps gekocht. En nog wat nieuwe lingeriesetjes aangeschaft. Manlief had nog een paar nieuwe schoenen en een jas. Dus kom maar op met dat voorjaar.
@niekk,nee mijn vriendin is niet geweest... ze was moe nadat ze (zoals zij zei) lekker bij 1 van haar schatjes was geweest vrijdag avond en dus niet echt geslapen had! Vond het niet zo leuk zeker omdat ze afbelde op het moment dat ze hier eigenlijk al zou zijn! Maar goed hebben verder een lekkere rustige avond gehad! Gisteren lekker met de hondjes naar de bossen geweest! heerlijk ff gewandeld! @jewe, lekker gewinkeld dus! Wil hier ook binnenkort een keer lekker gaan winkelen... maar moet ff wachten tot mijn vakantie geld binnen is en hoop tegen die tijd ook wat afgevallen te zijn! Ben sinds vandaag weer aan het proberen af te vallen! Kan nu weer wat gemakkelijker lopen (werd tijd!) dus ook gemakkelijker lekker wandelen met de hondjes! Maar met meer beweging gaat afvallen ook gemakkelijker!
hoi meiden, Hier vanmiddag goed nieuws gehad! waren vorige week donderdag naar een matchingsavond geweest van pleegzorg en daar onze interesse bekenbaar gemaakt voor 3 kinderen en nu hebben we volgende week donderdag een matchingsgesprek in het gezinhuis van een meisje van bijna 11 jaar oud! Ben zo super blij!
We houden het klein. Overdag gaan we met hem naar de Dierentuin of naar de Efteling. 's avonds komen de ouders en broers en zussen voor taart langs. Dus we maken er een gezellig dagje van.
heb stukje gemist denk ik wat houdt het precies in ? je bent soort van pleeggezin begrijp ik of zit ik er nou helemaal naast ? Klinkt spannend!! succes alvast hoop dat er een klik is
goedemorgen meiden! @niekk, ja wij hebben eind vorig jaar onze STAP training afgerond en zijn daarmee aspirant pleegouders... het was wachten tot er een match was en die is er tot op zekere hoogte! we willen eigenlijk een gezin met kinderen maar die hebben wij niet vandaar dat wij eerder niet in aanmerking zijn gekomen (ze staat al 1,5 jaar op de wachtlijst). Wij hebben gekozen voor weekend vakantie pleegzorg. Dat wil zeggen dat ze een aantal weekenden per maand (in ons geval om de 2 weken) bij ons komt en een aantal vakantie's per jaar. Heb er helemaal zin in! @jewe, gezellig een dagje dierentuin of efteling! Is altijd leuk!
goedemorgen meiden, hoe is het met iedereen? hier goed! straks nog een sollicitatiegesprek! heel spannend want ik hoop heel erg dat het dat gaat worden! Is bij de belastingtelefoon en met meer uren als annie connect en ik denk leuker werk. heb ook wel meer affiniteit met dat werk dan met annie connect! dus wish me luck!
hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Goed weekend gehad? Wij wel! lekker genoten zaterdag van het mooie weer en gisteren wat gepoetst in huis en s middags bij een vriendin op bezoek gegaan! s avonds nog gezellig eters gehad dus lekker druk gehad!
hoi meiden, hoe is het met iedereen? Het is hier weer heel erg stil.... hier gaat alles goed! vandaag een beetje rusteloos (heb zelfs nog niets gegeten en ook niet echt iets in huis omklaar te maken)... morgen de kennismaking bij de belastingtelefoon! heb er zin in! daarna nog even bij de tweeling kijken van vrienden!
@jewe, van harte gefeleliciteerd met de verjaardag van je grote kleine knul! Maak er een mooie dag van!