ik heb de kruidvat 2 voor 5 euro test gedaan! Die zouden gevoelig moeten zijn! maar goed als ik donderdag nog niet ongi ben dan ga ik denk ik wel bellen naar de gyn want dan wil ik eigenlijk mijn bloed laten prikken!
Idd schandalig dat je zolang wachten moet.. Ik blijf duimen voor je hoor ! Verder wel bijgelezen en hoop dat iedereen zich wat beterder voelt inmiddels.. Een dikke knuf voor alle zieken. Hier net de dierenarts gehad om de jaarlijkse enting te geven en ze vond vooral mijn paard er goed uit zien! Mooi compliment! Zij was toen ook geweest met de rontgenfoto's maken,toen bleek dat hij atrose heeft. Dus leuk om te horen Afgelopen weekend druk geklust bij mn broer zn huis, dus druk druk geweest
@all, even bijgelezen, en ben weer op de hoogte. Hier alles goed nergens last van. Vanochtend de uitslag van de cominatietest gehad. kans van 1 op 2600 jeeeeeeeeeeee, we zijn helemaal blij. Ik mag ook bij de gyn weg en naar de verloskundige en dat betekent dus dat ik thuis mag bevallen!! @marjolinos ik hoop dat de testen niet goed waren, en dat de volgende wel strepen geven!! @sjan, volgens mij komt dat ook door je hormonen
Lief dat je er naar vraagt! Het gaat wel hoor. Beetje drukke weken gehad, qua werk maar ook emotioneel. Gisteren een stuk werk afgesloten, daarna flinke koppijn gekregen, maar een nacht goed slapen met 2 paracetamol achter de kiezen heeft geholpen! Verder doet mijn lijf raar. Ik slik nu sinds begin van deze cyclus Etos Zwanger Worden en spontaan heb ik last van bruinverlies en zojuist leek het wel alsof ik echt ongi werd.. slaat nergens op! Dus ik weet niet hoelang ik ze nog blijf slikken. Over 3 weken naar de gyn.. heel spannend, maar voor mijn gevoel wel een stapje dichterbij het in vervulling gaan van onze wens! @Marjolinos, spannend zeg, wachten op de uitslag en dus nu overtijd? Gewoon bellen hoor die gyn..! @Tasja, fijn dat alles goed gaat!
Das balen meis en snap dat je er emotioneel achteruit gaat hierdoor ! heb het immers ook meegemaakt....pfff... Wel spannend bijna naar de gyn al hoop ik dat het niet nodig is! Ik zou wel een keertje Preeseed gebruiken je krijgt toch een proeftube gratis ik heb het ook gebruikt en toen was ik ook zwanger al heb ik toen ook een kijkoperatie gehad maar in die andere topic waar ik meeschrijf is er ook een meid zwanger geraakt na gebruik van dit spul dus wie niet waagt wie niet wint..... En over dat etos zwanger worden hoor ik vaker dat mensen doorbraakbloedingen krijgen (bruinverlies) @ priscilla jij bent ook al een tijd afwezig.....gaat alles goed daarzo... @ Jewe ......... hoe gaat het met mijn vrolijke buurjongetje? @ Marjolinos hoe is het met jou? @ en de rest? Hier alles ok moet over 23 daagjes beginnen met werkenn.... 10 november krijgt caner zijn eerste 2 prikjes...
Hier alles ok, druk met school en paarden, dus weinig tijd om te i-netten helaas.. Ik denk ook dat ik me voorlopig even afzijdig hou, heb het even moeilijk met wat dingen om me heen hier. Ik blijf wel meelezen trouwens..
@Lottel: Sterkte meis! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. @Sjan, Met Tygo gaat alles goed hoor. Nog steeds zo vrolijk als altijd. En hoe gaat het allemaal met mijn kleine buurjongetje? Zie je al een beetje op tegen 10 nov? Ik vond de eerste prikjes verschrikkelijk, gelukkig had Tygo er verder totaal geen last van dus hopelijk heeft Caner er straks ook geen last van.
Met de kleine jongen wat minder hij heeft een keelontsteking dus zit aan de antibiotica en hier dus zware nachten.... Ja kijk er wel tegenop maarja met de hielprik heeft hij niet gehuild dus hoop dit keer ook niet.... Liefs..... Fijn weekend allemaal
@Sjan, ja las het al op je hyves van de kleine Caner. Wat zielig zeg! Misschien dat dit er wel mee te maken heeft dat ie laatst zo zwaar ademde?
@sjan en jewe, van wie hadden jullie de kraamhulp? en was ze leuk? Hoorde dat ik die al moet gaan regelen, maar weet wat die van Jordy nogal kattig was, dus vraag me af hoe ik er een uit moet zoeken
@Tasja, Ik had me ingeschreven bij Thebe. En van te voren wist ik niet welke kraamhulp ik zou krijgen. Gelukkig kreeg ik een hele lieve kraamhulp met een stagaire. Is altijd even afwachten wie je krijgt denk ik, maar als je echt niet met die persoon door 1 deur kan mag je altijd vragen om een andere.
Tasja ik had van Careyn... Ik heb dit gedaan op advies van mijn VK ze krijgen meer positieve reacties van Caryn dan van Thebe... en ik had een schat van een vrouw! Maar iedereen is anders natuurlijk..... En bij Careyn mag je vragen naar iemand als die beschikbaar is zetten ze die bij je in..... Succes
hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier op zich goed alleen nog steeds geen ongi en inmiddels 4 kg aangekomen inde afgelopen 1,5 week! Heb vanmorgen gebeld met de fertiliteitspoli en mocht nu gelukkig bloed laten prikken en heb voor morgen een afspraak bij de gyn staan voor een echo! Hoop dat ik dan ook de uitslag van het andere onderzoek krijg! Spannend! jammer alleen dat ik alleen moet, manlief wil wel mee hoor alleen heeft een beoordelings gesprek staan en kan dat eigenlijk niet afzeggen! had anders mijn moeder gevraagd alleen die reageerde vorige week heel vreemd dat ik haar er nu niet bij wil hebben.... Zometeen hebben we onze eerste trainingsavond van de STAP cursus voor pleegzorg! Spannend! @tasja, hoe is het met je? en met je zwangerschap? @sjan, is caner alweer beter?
@Marjolinos, spannende dag dus morgen. Succes! Hopelijk zijn alle uitslagen goed morgen. Hier 3 dagen vrij. Heb geen zin om morgen te werken en aangezien ik nog dagen genoeg heb lekker vrij genomen. Woensdag en donderdag ben ik altijd vrij dus heerlijk 3 daagjes lekker genieten van m'n kereltje.
@marjolinos super super spannend dus. ik duim voor je, en zodra je meer weet, laat het ons weten! hier gaat alles super goed. het is echt ongelooflijk hoe goed ik me voel, al die gekke dingen die je hoort, heb echt nergens last van.
ben in het ziekenhuis geweest en een echo gehad. daar was een cyste op te zien maar dat zou het niet moeten zijn. in mijn bloed hebben ze kunnen zien dat ik een eisprong heb gehad. word misschien vanmiddag nog terug gebeld voor die andere uitslag! Nu moet ik helemaal 14 tot 18 kg afvallen voor ik weer een ivf poging mag gaan doen!
heb de uitslag van hetonderzoek binnen en dat was allemaal goed! met 1 of minder moet je je zorgen maken en mijn score was 16! dat is een opluchting!