@Marjolinos, wat een opluchting zeg. Maar 14 tot 18 kg afvallen dat is wel veel, maar goed dat gaat je lukken. Zet hem op meid!
Ff snel.. Marjolinos: wat goed zeg! Dat is een opluchting! Die kilo's gaan je echt wel lukken! Manlief heeft nu een week vrij.. Dus lees snel weer een keer bij. X
@ Marjolinos wat super! en idd gaat jou wel lukken je bent een doorzettertje! @ Jewe wat een schatje! echt om op te eten! @ ikheid geniet met je mannetje samen...
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad, Marjolinos. Nu dus afvallen om weer voor IVF te mogen. Zet 'm op meid!
hey meiden, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed, nog steeds geen ongi te bekennen.... (inmiddels 19 dagen) maar we wachten toch nog maar even rustig af! @jewe, wat een vrolijk mannetje is hij toch!
Heey meiden, waar zijn jullie allemaal ? Het is wel stil de laatste tijd hier Jewe, wat een leuke foto joh !! Mooie ogen !! Hier alles ok verder
hier alles goed hoor! vanmorgen al het een en ander gedaan en vanmiddag lekker wat werken aan forever en rustig aan doen aangezien we vanavond weer een cursusavond voor pleegzorg hebben!
Hier is alles goed hoor.. een erg drukke tijd gehad.. en gestart met Etos Zwanger worden pillen en daarna 3 weken erg veel last gehad van bruin verlies en bloedingen.. waar dat vandaan kwam? Maar goed, dat is nu over en ik wacht weer op mijn ei.. en volgende week afspraak gyn, erg spannend!
@Jessie, Hoor je vaker met die Etos pillen. Bij de een werken ze en bij de ander niet. Spannend volgende week. Hopelijk kunnen ze daar iets voor jullie betekenen. @Marjolinos, Hoe gaat het? Al ongi of nog steeds niet? @Sjan, Hoe gaat het met mijn kleine overbuur jongetje? Hier druk weekend gehad. Afgelopen zaterdag was manlief jarig dus was groot feest hier in de tuin. Maar erg gezellig. Zondags hadden we ook een dubbele verjaardag van een vriend van ons en zijn dochtertje dus dat was ook weer erg gezellig. Fijne avond iedereen, ga zo maar even die Mount Everest weg strijken die boven op me ligt te wachten...
Jewe nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Ppff vanochtend mn urine na laten kijken door de huisarts-assistente,geen blaasontsteking. Wat ik dus dacht... Nou hebben we wel vlak na mn ongi geklusd,maar zonder regenjas.. Zou het kunnen dat dat gepakt heeft? Dat ik daarom zo misselijk ben smorgen,pijn in mn rug en moe.. Of miss toch de zenuwen voor as weekend (paarden weekendje weg) ?? Volgens mij zit ik nu in de 3e week,dus moet nog even geduld hebben. Assistente raadde me aan om te testen en anders mocht dat niks zijn, toch even terug komen met urine weer...
Marjolinos, hoe is het in de strijd met de kilo's? Jessie, miss toch van die pillen dat je bruinverlies hebt? Ben je er mee gestopt met die pillen of nog niet?
hey meiden, Hier nog geen ongi te bekennen, denk iedere keer dat hij eraan komt maar vervolgens komt er maar niets! moet dus nog maar een weekje wachten, als ik volgende week nog niet ongi ben toch maar weer een test doen! @lottel, ik was vorige week 2 kg afgevallen maar die inmiddels ook weer aangekomen! morgen dus maar even naar de huisarts bellen! @jessie, ik heb die etos pillen ook gebruikt maar daar een last van gehad! vreemd! Voor jullie komt er ook een spannende tijd aan! Nog een weekje! @lottel, is ook raar dat je zo die klachten hebt! Hoop dat je snel weet waar het vandaag komt! @jewe, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad!
Jessie: spannend meis.. Raar dat je dat had toen je net gestart was met Etos zwanger. Succes alvast bij de gyn. Jewe: nog gefeliciteerd met je man.. Druk weekend gehad lees ik. Nog gelukt met je berg strijk? Erg is dat hè!? Lotte; Ik zou ff een test doen, weet je iig waar je aan toe bent. Dat is wel zo fijn toch. Dan kun je weer verder. Marjolinos: oeh spannend.. nog geen ongi! Balen van je kilo's! Hier alles goed, manlief is sinds gisteren weer aan het werk en Jayden en ik vermaken ons prima. Maar wat een kou buiten.. Brrr! Ik ga denk ik zo naar bed, ben me toch moe.. Pfff! xxx
@all, hallo daar. zo even bij gelezen, maar zo te zien was ik niet de enige die niet veel schreef. Hoe zou het met priscilla zijn? Daar is ook al lang niets van te lezen? @lottel weet je al meer? vrijdag ga ik lekker met manlief een weekendje naar Barcelona, oh heb daar zin in.
Tasja, veel plezier t weekend ! Ik voel me gelukkig vandaag wel iets beterder,heb wat gekregen voor mn misselijkheid en dat werkt prima. Volgende week moet ik ongi worden, dus dan zal ik wel een test doen. Als jullie me missen,ik ben vanaf morgenavond weg tot aan maandag,dus dan ben ik er na t weekend pas weer
@Tasja, zoo lekker weekendje Barcelona. Geniet ervan! Hoe gaat het verder? Begint je buikje al te groeien? @Lottel, Veel plezier van het weekend. En we wachten met spanning af tot je test. @Ikheid, Die berg strijk is tot iets meer als de helft gezakt. Morgen het laatste beetje nog even en dan ben ik weer bij.