Brabo's die zwanger willen worden, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lottel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen?
    Wat is het rustig hier!

@hier, ik ben gisteren bij de huisarts geweest. De bloeduitslagen waren goed maar daar is het probleem niet mee opgelost.
    Hadden gisteravond een bijeenkomst en toen kwam er een stel ons feliciteren.... zo'n buik heb ik s avonds!
    Heb gelukkig een verwijzing naar de internist gekregen. Nu wachten op een telefoontje!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Sjan, Hoe is je eerste werkdag weer bevallen? Heb je je kleine man los kunnen laten? Hoorde al wel van Jeroen dat je op je eerste dag al meteen meer afspraken gemaakt had als die knul in een week. :D

@Marjolinos, Hopelijk mag je snel komen bij de internist. Hopelijk dat die je verder kan helpen.

Gister avond uit eten geweest met de collega's en aanhang. was weer erg gezellig. Gelukkig was het er niet zo druk anders hadden er een hoop mensen last van ons gehad denk ik. Haha! We hebben zo gelachen.
    Vanavond ga ik met me moeder en zusje naar het tuincentrum want daar is het vanavond Ladies night dus misschien dat ik nog wat leuke aanbiedingen kan scoren.

Fijne dag iedereen!

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    veel plezier bij de lady's night!
    Wij hebben vanavond onze eerste workshop! Ben zo super zenuwachtig! weet niet of ik het helemaal goed ga doen!

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Lieverds,

Daar ben ik weer! *schaam*

@ jessie veel succes!

@ Marjolinos hoe was je workshop?

@ Jewe loslaten was moeilijk maar ben het nu gewend! en idd hahaha weer gelijk afspraken scoren iedereen zei al goh wat jij in 1 dag doet hebben we in afgelopen maanden nog niet eens gezien en collega's roepen al je kan wel merken dat canan weer terug is hahahaha.
    Wel lekker joh zo parttime werken!

@ all inmiddels ongie geworden hoor! ik was erg bang!
    Ik zou eigenlijk niet meer de pil gebruiken uit angst voor later voor een 2de maarja ben toch maar weer begonnen want wil nu nog geen 2de (als die wonder nog eens gebeurd uiteraard)

5. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey meiden,

@fijn weer iets van je te horen sjan!

@hier, de workshop is op zich goed gegaan alleen helaas nog geen verkopen uit voort gekomen! Iets waar we toch eigenlijk wel heel erg op hoopten! Maar goed, misschien komen ze in de toekomst nog! Ze waren nl wel heel enthousiast!

hebben jullie nog plannen voor het weekend?
    Wij hebben morgen een training, daarna even bij mijn broertje op bezoek en slapen bij mijn ouders! Dan zondag nog een verjaardag! Dus lekker druk!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Sjan, Heb je Caner nog ingeschreven voor de zwemles? Je zou op donderdag gaan toch? Misschien dat ik je daar af en toe nog wel ga zien dan want moet een aantal keer werken op woensdag dus dan moet ik een aantal lessen verzetten van de woensdag naar de donderdag.

@Marjolinos, Jammer dat je niks verkocht hebt. Waren toch producten met Aloe Vera?

Gister was het sinterklaas middag op het KDV. Ze hadden bij Tygo zijn neusje zwart gemaakt en hij had een zelfgemaakt piete mutsje op. Zag er zo schattig uit. Hij heeft er natuurlijk nog geen besef van maar hij was zo aan het lachen en doen dat het gewoon aandoenlijk was om te zien.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, ja zijn producten met aloe vera! Zijn super fijn hoor! Als je een keer een workshop wilt geven met gezichtsverzorgingsproducten dan laat maar weten! Altijd leuk!

Hier gisteren weer een training gedaan en bij mijn ouders geslapen! Was weer gezellig!

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hey Jewe,

A.S. donderdag gaan we proef zwemmen :D....

@Marjolinos jammer dat je nog niks hebt kunnen verkopen!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Misschien handige tip als je lopend naar het zwembad gaat. Doe je maxi cosi op het onderstel van je wagen dan kun je Caner daar in leggen als je zelf gaat aan of uit kleden. Vaak is het best wel druk en er zijn niet zoveel waskussens.

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

hoe is het met iedereen?
    Wat is het hier rustig de laatste tijd....

Had afgelopene weekend de brief gekregen van het ziekenhuis voor de internist en mocht 17 december 2080 komen.... ikke maandag bellen met de vraag of ik echt nog 70 jaar moest wachten voor ik aan de beurt was en dat ik niet wist of ik dat ging halen:D
    ze konden er goed om lachen!
    maar uiteindelijk kon ik al een afspraak maken voor gisteren!
    Een foto van mijn buik moeten laten maken, morgen nog heel veel bloed prikken (tenminste er moeten veel dingen onderzocht worden) en 24 uur urine inleveren (ben nu dus aan het sparen)...

verder weinig nieuws!

11. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    @all hoi meiden!!!!! zoooo dat is wel weer even geleden dat ik ben geweest. allemaal druk druk druk. heb ondertussen wel meegelezen. Maar zie dat ik niet de enige ben die er een tijdje niet is geweest.
    Marjolinos succes met lijnen meid!
    sjan en jewe hoe is het met de kids?
    hier alles goed. Nog steeds nergens last van. Voel me nog steeds heel goed, en het buikje groeit aardig. we hebben een kinderkamer gekocht en zijn daar op ons gemak mee bezig met het opknappen ervan.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Marjolinos, Haha gelukkig maar dat je eerder mocht komen. Succes met alle onderzoeken.

@Tasja, zo 17 weken alweer. Gaat hard zeg. Over 3 weekjes ben je al weer op de helft. wil je weten of het een jongetje of een meisje wordt? Veel plezier met het opknappen van de babykamer.

Maar wat is het koud buiten zeg, brrr! Ben bijna jaloers op Tygo die lekker in een warme voetenzak in de kinderwagen kan. Moet zometeen nog even naar het winkelcentrum ben bijna door m'n voorraad luiers heen.

13. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    ja dat willen we weten. We hopen allebei op een meisje, Jordy hoopt op een broertje. Ik heb alleen wel het gevoel dat het een jongentje wordt.

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden

Hoe is het met iedereen?
    Iedereen goed sinterklaas doorgekomen of hebben er onverwacht een tripje naar spanje mogen/moeten maken??

Wij hebben niets aan sinterklaas gedaan! Hoop dat daar volgend jaar verandering in komt! Hier verder weinign nieuws! Ben op het moment heel erg druk met werken (wat natuurlijk alleen maar goed is) en vanavond een afspraak voor het huisbezoek van pleegzorg! vanmiddag dus ook nog poetsen!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wij hebben een klein beetje aan Sinterklaas gedaan. Tygo snapt er natuurlijk nog niks van, maar hij heeft wel cadeautjes gehad. Het papier scheuren was natuurlijk fantastisch. :D
    "s avonds hebben we gezellig de kerstboom opgezet en het huis in kerstsferen gebracht, dus hier is het weer helemaal gezellig met die lichtjes.

Hoe gaat het verder allemaal met de rest van de meiden? Het is ineens zo stil geworden hier. Jammer.

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @jewe, hij zal er nog niets van snappen maar voor jezelf is het toch altijd leuk om er alvast iet mee te doen! Hier het huis ook al vollop in kerstsferen!! heerlijk!

Maar ga snel werken want heb nog niets gedaan vandaag helaas!

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

waar is iedereen toch? hebben jullie allemaal geen zin/tijd meer om te schrijven?

@hier, gisteren met een vriendin een dag naar aachen geweest! Super leuke dag gehad!
    Vrijdag een test gedaan want ben weer een paar dagen over tijd omdat ik s avonds met een antibiotica kuur moest beginnen omdat ik een bijholte ontsteking heb! Maar de test was negatief! Denk dat het weer een rare cyclus gaat worden!
    Wel vannacht wakker geworden van de pijn! Denk dat de cyste is gesprongen!

18. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ik ben er nog hoor ;) Maar heb het erg druk dus het schiet er soms bij in om hier te schrijven ;)
    Maar ik ga mn best doen om meer te komen, wie nog meer ? :D :D

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ben ook weer terug van een weekend Landal Greenparks met de schoonfamilie. Schoonouders waren 40 jaar getrouwd. We zijn in Lommerbergen geweest (limburg) maar mijn hemel wat een deprimerend park is dat zeg. Leleijke huisjes, straald totaal geen sfeer uit. Maar goed voor de rest was he5t wel ok. Heb niet zo'n geweldige band met de schoonfamilie dus had het erger verwacht.

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat fijn dat het is meegevallen!
    Wel een beetje uitgerust? Of is het juist heel druk geweest?

Hier al vollop plannen aan het maken voor de kerst en cadeau's aan het bestellen!

Deel Deze Pagina