Brabo's die zwanger willen worden, deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lottel, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Tasja, wat fijn dat je beeb helemaal goedgekeurd is! En leuk dat je een jongen krijgt! Was dat ook je gevoel?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo is iedereen de kerstdagen een beetje doorgekomen? Tygo is in elk geval heel erg verwend.

3. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    ja mijn gevoel zei al die tijd een jongen. nergens op gebaseerd, maar de zwangerschap is precies dezelfde als bij Jordy (ook al is dat zo lang geleden). Onze voorkeur was echter een meisje, en bij mij dan iets minder als bij manlief. Die komt uit een jongensgezin (5 stuks) en we hebben jordy al, dus die hoopte heel erg op een meisje. Hij moest ook echt wel even wennen aan het idee. hihihihihi

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden hoe gaat het allemaal met jullie?

Hier gaan we morgen voor het eerst naar de winter Efteling met Tygo. Heb er super veel zin in. Ben benieuwd wat hij er van vind.

5. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Leuk dat jullie naar de winterefteling gaan! Veel plezier !

Tasja, ik kan me voorstellen dat je mannetje om moest schakelen,maar goed een jongetje is ook leuk :D

Jessie hoe is het met jou ?

Weten jullie hoe het met de rest is???

6. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Hai ik ben net nieuw hier en ook een brabander. Willen zwanger worden van 1e kindje en ben nu 33 jaar

Groetjes

7. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    hier alles zijn gangetje. Druk met de babykamer bezig. Manlief is nu vrij en volgende week moet hij weer naar Hong Kong. bleeehhhh.

Wendy welkom!!!

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    @tasja :thanx

en hong kong??? das ver!

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden:)

kwam even weer koekenloeren:D

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Tasja, een jongen is ook leuk, maar ik snap het wel een meisje zou ook leuk zijn geweest van allebei wat. Voor hoelang moet hij dit keer weer naar Hong Kong?

@Wendy, Welkom naamgenoot. ;):D Waar woon je ergens in Brabant? Wat doe je? Vertel eens wat over jezelf.

De winter Efteling was super leuk, wel koud maar ach lekker warm aangekleed was het goed te doen. Die kleine wist niet waar die kijken moest. Maar de Carnaval Festival was toch wel favoriet. Hij werd er helemaal happy van.

Ik wil iedereen alvast een gelukkig en gezond 2011 wensen. Voor de meiden die hopen op een wondertje voor 2011 hoop ik dat deze wens mag uitkomen.

11. tasja1972

tasja1972 Actief lid

15 dec 2009
    302
    0
    0
    Office Manager
    Noord Brabant
    Ja, maar door het tijdsverschil is het altijd wel fijn. Hij heeft overdag altijd veel afspraken daar, en savonds moeten ze natuurlijk met zijn allen eten, eer hij dan op skype komt, is het hier 6 uur savonds.
    Hij moet ook wel eens een week naar Duitsland, dat is minder, dan hebben we altijd heel weinig contact.

@jewe, we zijn er al aan gewend aan het idee. hihihihi heb al een berg blauwe kleertjes ingeslagen!!! ik blijf kopen. hihihihi Ook een shirtje met " kleine broer" erop. hahaha Jordy zei meteen dat hij er ook 1 wilde!! hahahaha daar is hij wel behoorlijk te groot voor!

@priscilla, hee ook een jongen!! leuk joh!! Verder alles goed?

@all, alvast de allerbeste wensen!! dat het voor jullie allemaal een vruchtbaar jaar mag worden!!

12. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej tasja ook een jongen ja:D jij ook ik wordt denk een jongens mama:pme vriend hoopte op een meisje heb hij eens pech:)

13. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Veel vuurwerk hier al in brabant jonguh:)

Gr wen

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He dames!
    Hier druk met gyn-bezoekjes.. en tussendoor ook nog gepromoveerd en op vakantie geweest.

Ik wens jullie allemaal een gezond, liefdevol, gelukkig en voor wie het nog nodig heeft ;) een vruchtbaar 2011!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar iedereen.

@ Tasja, oh heerlijk is dat he losgaan op al die leuke kleertjes. Van de week bij Prenatal een paar leuke shirtjes gekocht sommige waren al afgeprijsd en dan ging er nog eens 15% vanaf. Nou dan kun je ze niet laten hangen.

@Jesse, Zou jij bent druk geweest. Waar ben je naar toe geweest op vakantie? En zijn er al bepaalde dingen uitgekomen bij de bezoeken aan de Gyn?

16. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Wendy welkom! Waar vandaan kom je ? :D

Jessie, is er al wat bekend geworden bij de Gyn?

Jewe: Leuk dat Tygo het leuk vond bij de winterefteling.
    (hoe is het met Sjan trouwnes?)

Priscilla: Ook een jongen! Leuk! Hoe is het verder?

Allemaal de beste wensen he? :)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lottel, Volgens mij gaat alles wel goed met Sjan. Moet zeggen dat ik ze ook al even niet heb gesproken, druk druk druk. ;)

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hey meiden,

ben ik ook weer even! De afgelopen week heel druk geweest met werken en manlief heeft de laptop veel nodig gehad!
    Wil iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2011 toewensen! Dat iedereen een gezonde baby op de wereld magzetten!

@priscilla, leuk weer wat van je te horen!

@jewe, kan me helemaal voorstellen dat het super leuk is geweest met tygo in de efteling!

@wendy,welkom!

@tasja, wat leuk dat jullie nog een jongetje krijgen! Er zitten hier alleen wel veel jongens mama's!

19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lottel ja goed hoor alleen heel zwaar veel moe meer slapen dan wakker zijn.heb alleen pas veel bloed verloren dus dat was schrikken dus ik schrik nu wel van alle pijntjes en kijk nog steeds met afvegen geen bloed heb sta nu ook onder de gynaecoloog en de verloskundige.

en iedereen nog gelukkig nieuwjaar:p

20. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hai lottel, woon vlak bij bergen op zoom

Deel Deze Pagina