Whahahaha inderdaad ja! Ik zit donderdagavond lekker in de sauna bij Thermen. Heerlijk Even ontspannend. Na die klote week van vorige week ben ik even niet met zwanger worden bezig en wil dat graag zo houden. Ben eindelijk weer een beetje bekomen. Ik moet volgende week fotograferen op een huwelijk, ben afgelopen weekend nog bij het bruidspaar geweest om alles door te spreken. Ik ben nu nog wat dingetjes aan het regelen, zoals een picknickkleed en mand, lijkt me super leuk. We gaan op het strand foto's maken, dus een in scene gezette picknick is leuk voor het album Ik krijg het druk met mijn fotoreportages en ergens ben ik daar heel blij om, echt even mijn gedachten verzetten. As zaterdag ga ik met mijn hond 2 daagjes naar Zandvoort. Manlief wilt niet mee omdat we een wandeling hebben van ons sharpeiforum met alleen maar dames hahaha. Dus ik ga lekker alleen en pak daar een hotelletje. Heb er zin in, eventjes weg van alles en genieten van het weer en het strand.
Vliegje, je hebt groot gelijk hoor, lekker wat afleiding zoeken en je zinnen op wat anders zetten.. Goed bezig jij! Je hebt een sharpei? Kei leuk! Die zien er zo droopy-achtig uit.. Wij hebben een jack russel en een engelse cocker spaniel.. Ook echt dotjes, zijn er helemaal gek mee.
klinkt heerlijk vliegje! groot gelijk geniet er lekker van. en jouw baan klinkt leuk zeg en ik doe graag mee met de korting op de babykamer alleen wil ik graag een peuterkamertje, mag dat ook? en een nieuwe babyfoon, want die van ons... grrrrrr.... rotding.... toch steeds maar even live luisteren of zoonlief niet wakker is geworden. lijkt me zo sneu als hij bang is van het onweer.
hoi dames, hier ook een brabo, uit den bosch, ik wil ook graag met jullie meekletsen, heb nu een dochterje van bijna 20 maanden. ik heb half mei mijn mirena laten verwijderen en we zijn nu druk aan de klus voor de tweede. maar t wil nog niet echt lukken geloof ik, ik weet het ik ben ongeduldig! xxx
komt nu ten einde gelukkig, heidi zoonlief heeft er gelukkig ook geen last van gehad. welkom meisje. duim dat jullie wens snel uitkomt! leuk dat je een dochtertje hebt.
Gelukkig Babet! Welkom meisje.. geduld is een schone zaak, maar ook een hele erge moeilijke zaak! Weet er alles van.. Leuke en mooie honden sharpei's Liefs H
Welkom meisje, hopelijk ben je snel zwanger van een tweede wondertje! Ach ja geduld is niet een van de sterkste punten van een vrouw!
Sorry meiden, ik lag ff op de bank tv te kijken, vandaag heeft me toch wel wat energie gekost. Als het kan, dan zie ik die groepskorting wel zitten Buik uitzetten komt me ook wel bekend voor Ik heb nog steeds last van mijn bovenbuik, zit nu veel boven mijn navel... best irritant, vooral het feit dat ik niet weet wat het is Daarbij wordt ik gek van mijn mond, heb zo'n rare smaak in mijn mond, ga denk ik morgen de tattooshop maar ff bellen om te vragen of hij kan kijken of mijn tongpiercing beschadigd is ofzo.. Ik heb zelf al wel gekeken, maar zie zelf niets. Het is ook niet constant, maar met vlagen en is echt super-super-vies.... Ik ben nog ff online voor de meiden die nog niet slapen, dus laat je maar horen
Toch nog wat vergeten..sorry sorry sorry Welkom meisje! Ik hoop dat voor jou je tweede zich ook snel zal aandienen
Morgen is NOD, maar vanwege alles denk ik dat ik wacht tot het weekend, misschien is het wat verlaat vanwege opa, maar wie weet? Als het niet zo is, dan het weekend testen! Hoop het echt zo dat het raak is
@ Angel... spannend hoor. Vooral die vieze smaak in je mond, dat kán een kwaaltje zijn... Hier gaan de beentjes sinds deze ronde ook de lucht in. Eerst deed ik er niet aan, maar ach... baat het niet dan schaadt het niet. Welkom meisje! Geduld... tja, dat heb ik ook niet. Maar sinds mei.. jeetje, ik wou dat ik pas sinds mei bezig was hahahaha!
Last boven de navel heb ik nog niet mee gemaakt, wel af en toe een beetje kramp aan de zijkanten richting de lies. Net of je ongi moet worden. Vieze smaak in de mond ken ik niet. Ben je er ook misselijk bij? Normaal gesproken heb ik na mijn ei sprong wel altijd last/pijn aan me borsten, maar deze maand nergens last van???? Heel gek en af en toe last van maagzuur waar je een beetje misselijk van wordt.
Wel aan de linker kant bij mijn lies, wat me niet echt bekend voor komt... Borsten alleen wat gespannen.. @Saskia: Dus als de test positief is, hoef ik niet naar de tattooshop?