goedemorgen allemaal! Ik heb vannacht echt super slecht geslapen van de oorpijn.... ook 2 uur eerder wakker als normaal van de pijn.... dus nu maar achter de computer wat internetten... Fijne dag allemaal!
Balen Tasja! Van zowel nega test (maar dan wel weer fijn je ongi er is) en dat mannetje naar hong kong moet.. kan je niet mee? @Marjolinos, beterschap! Hier voor dit jaar het laatste halve dagje (betaald) gewerkt vandaag. Het was heerlijk rustig op het werk.. Okidoki, steken in buik houden maar aan.. ik ga me langzamerhand afvragen of ik iets anders (blaasontsteking, maar geen pijn bij het plassen, oid) kan zijn.. zou een beetje jammer zijn om alles op het "ontpillen" te gooien
Mmh.. ff gegoogled op blinde darm ontsteking: De pijn begint vaak bij de navel en zakt later af naar de rechter onderbuik. De pijn kan dagen vaag blijven, maar wordt langzamerhand erger. De patiënt heeft geen eetlust, voelt zich misselijk en moet braken. Er is een licht verhoogde lichaamstemperatuur en een algeheel ziektegevoel. Het aanraken en loslaten van de buik doet flink pijn, ook hoesten en lachen zijn pijnlijk. Dikwijls is er ook "vervoerspijn" bijvoorbeeld bij het met de auto over een hobbel rijden. Goed navragen van het ontstaan van de klachten is van groot belang. Ziektes als: voedselvergiftiging, blaasontsteking en eileiderontsteking maar ook een zwangerschap kunnen gelijksoortige klachten geven en moeten eerst uitgesloten worden. Mmh.. zolang de laatste 2 symptomen er nog niet zijn.. word ik blij van de "ziekte" die soortgelijke klachten kan geven!
ja heb oordruppels gekregen, maar eigenlijk begint het steeds meer pijn te doen... weet dus eigenlijk niet of ik dat moet melden bij de huisarts of niet. wacht het nu nog maar even af denk ik... had nog nooit bewust een oorontsteking gehad, maar dit doet echt pijn! zelfs ibuprofen helpt niet echt. Maar goed, we doen het lekker rustig aan. we zouden morgen naar mijn ouders gaan, maar helaas is onze pinkie loops geworden gisteren en gaat dat dus niet door. dus zitten we met de jaarwisseling alleen thuis... niet zo gezellig maar ja niks aan te doen. Jullie nog plannen voor morgenavond?
Hey Ladies, Morgen lekker oud op nieuw bij vrienden, met een borreltje erbij En dan lekker wachten op ongi en nog een keer raak schieten Het beste voor 2010 allemaal!!! xxxxxxxxxxx
@ Marjolinos, vervelend voor je die oorpijn. Heb er heel me leven om de haverklap al last van. En weet dus als geen ander dat het heel erg zeer kan doen en dat zelfs paracetamollen niet helpen dan. Morgen lekker vrij! 's avonds krijgen we een bevriend stel op visite die ook een kindje verwachten, dus dat gaat zeker gezellig worden.
@marjolinos beterschap! Helaas Jessie, niet dus... hee maar over die steken in je buik. Ik heb dat dus afgelopen maand gehad. Dacht eerst dat het mijn eisprong was, maar het bleef zo zeer doen. En ook geen pijn met plassen....We waren gaan winkelen, en halverwege moest ik gewoon gaan zeten, zo buikpijn dat ik kreeg. Urine ingeleverd en inderdaad, blaasonsteking.... Heb een kuurtje gekregen dat je eventueel ook mocht als je zwanger mocht zijn. sterkte ermee.
Alvast fijne jaarwisseling allemaal! Ik ga 2009 achter me laten en snel afsluiten. Wat een belabberd jaar. Ik hoop op een beter 2010! Heeft overigens niet alleen met het zwanger worden te maken, maar 2009 was gewoon niet mijn jaar!
ik wens jullie ook allemaal een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2010 toe! Verder hier gisterenavond nog naar de huisartsenpost geweest. kon gewoon niet meer eten omdat dat zo'n pijn deed. heb er nu pijnstilling bij gekregen.... Nou ga vandaag maar eens aan de was (en we hebben er zin in...) maar moet toch gebeuren....
Meiden, goede jaarwisseling! en inderdaad, dat we volgend jaar maar (snel!) zwanger mogen raken! Fijne avond! grtz. Oh ja, en Marjolinos hopelijk is je pijn snel weg.
Ik wens voor iedereen dat 2010 maar een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar mag gaan worden. En voor iedereen die nu zwanger zijn dat jullie in 2010 maar een gezond kindje op de wereld mogen zetten.
Een goede sprong Een raak schot Een goede deling Een goede nesteling Een positieve test Een mooie echo Niet teveel kwaaltjes Een makkelijke bevalling Een prachtig gezond kind Heel veel liefde voor elkaar Plezier en gezelligheid Veel steun en oprechtheid Vele uurtjes forum Dit zijn de dingen die ik jullie allemaal toe wil wensen. Heel veel liefs uit Breda, xxxxxxxxxx