hier ook hoor jewe en zeker vanmorgen... ben gisterenmiddag in een boek begonnen en dat was zo mooi geschreven dat ik eigenlijk niet kon stoppen. gisteravond pas om half 12 gaan slapen maar dat is voor mij toch eigenlijk wel te laat als ik om 7.15 de wekker heb staan... maar goed inmiddels is het boek uit en zal ik vanavond dus op tijd kunnen gaan slapen... verder geen nieuwtjes!
Goedemorgen, Mijn vakantie bijna voorbij donderdag weer aan het werk ben benieuwd hoe ik op ga staan in de ochtenden
@Marjolinos je voelt hem al aankomen natuurlijk, welk boek heb je gelezen? @sjan, geniet je morgen nog lekker van je laatste dag! grtz.
Hallo, hier nog steeds weinig veranderingen. Ik neem aan dat je je buikspieren niet al in de 4-5e week van een zwangerschap zou kunnen overbelasten, dus ik denk dat ik die voel vanwege de pilates en het feit dat ik een les had overgeslagen vorige week.. Morgen toch maar eens een testje halen, ik ben nu wel benieuwd!
Hihi.. nou, ik weet niet of ik donderdagochtend om 7 uur achter de compu kruip.. maar 's avonds moet lukken. Nog bijna 48 spanning voor jullie dus
goedemorgen meiden, ik had het boek Haar naam was sarah gelezen en vond het echt de moeite waard! Ik lees heel graag alleen het laatste jaar heb ik er van tijd tot tijd wat meer moeite mee, nu met dit boek absoluut geen! verder gaat Destiny vanmiddag lekker naar huis. Vind het heerlijk om haar hier te hebben hoor maar toch ook wel lekker dat ze naar huis gaat. kan ik misschien vanavond nog naar de sportschool.... @jessie, spannend! je hoeft trouwens geen ochtendurine te gebruiken hoor (dus je kunt de test ook vanavond doen en het ons laten weten....). @sjan, lekker nog 1 dagje genieten van je vakantie. begin je al klachten te krijgen van je zwangerschap? wat doe je eigenlijk voor werk? ga zo de hondjes maar eens uitlaten en dan destiny haar tas inpakken!
Goedemorgen brabo's Genieten doe ik nog ja me laatste dagje zonder zorgen en verplichtingen. @ Marjolinos ja die kwaaltjes zijn er 1 dag wel dan weer niet heb er al wel last van maar niet extreem gelukkig. Ik ben CRM medewerkster houd in = customer relationship management en ik ben de collega van de hubby van Jewe
Nee niet echt.. nu gewoon de spanning van het idee om te gaan testen! Ik lees eigenlijk ook super graag, alleen komt het er gewoon niet van de laatste tijd. Tijdens de vakantie gelukkig wat in kunnen halen, maar de komende tijd weer niet denk ik.
Spannend Jessie, maar hou er rekening mee dat je eerst moet ontpillen en je niet meteen zwanger hoeft te zijn. xxxxxxxxxxxxx
Ja, dat weet ik.. en daar houd ik ook wel rekening mee. Al zal het toch een teleurstelling zijn als het negatief is! Dan hoop ik gewoon dat de ongi zo snel mogelijk komt!
Ik weet hoe je je voelt, heb het hetzelfde ervaren als jij. Succes en ik duim wel voor je hoor! xxxxx
@ Jessie, Spannend meid! Ik ga zeker voor je duimen. En je hoeft het idd niet persee te doen met ochtend urine. Ik heb hem destijds ook 's avonds gedaan en vrijwel direct waren er al 2 strepen te zien.
goedemorgen meiden, @jewe, het begint bij jou ook al op te schieten.... hoe lang nog werken tot je verlof? @jessie, heb je al een test gedaan? Hier is de rust weer wedergekeerd... zit nu lekker nog in mijn nachthemd achter de computer en ga me zo aan kleden. lekker met de hondjes wandelen en dan deze ochtend wat rommelen in huis. het is weer nodig met dit weer (heb allemaal grijze plekken van sneeuw en pekel in de gang liggen) Fijne dag nog allemaal!
Spannend Jessie! Succes morgen met testen. Het zou wel leuk zijn als je gewoon in ronde 1 zwanger wordt, ooooo dat klinkt als heaven Ontpillen... tja, dat kan maar je kunt natuurlijk ook gewoon zwanger zijn. Je zou de eerste niet zijn! Maarrrr mijn 1e cyclus duurde 45 dagen en ik heb er 3 testen doorheen gejaagd toen. Nu ik erop terugkijk hoe ik er toen zo van overtuigd was dat ik zwanger was dan krijg ik haast de slappe lach... als het niet zo pijnlijk zou zijn tenminste. Pfff na 14 rondes nog steeds niet zwanger en het ziet ernaar uit dat het nog wel even duurt
Jee Saskia, wat een verhaal. Je hoort het wel eens, maar ik heb het nog nooit van "dichtbij" meegemaakt. nu ik je ken van het forum heb ik het dat gevoel wel (alsof ik je ken he). Balen zeg. Is het dan niet moeilijk om iedere keer weer hoop te hebben? (ja natuurlijk duuhh, natuurlijk is dat moeilijk, maar ik bedoel, lukt dat je altijd?) En moet je dat dan op dezelfde manier blijven proberen als wij? "gewoon geluk" zeg maar? grtz.