Helaas.. negatief getest. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen maar wil ook niet al te gek doen met testen.. misschien voor weekenden (zoals komend) met veel alcohol? Ennuh, sowieso ontbreekt het nu ook ergens anders aan.. zo'n verbouwing vreet energie, dus zo heel spannend is het deze week niet geweest tussen de lakens
@ Jessie, jammer meid. maar geen bloed geeft moed. @ Marjolinos, het begint zeker op te schieten voor me. 8 maart is mijn eerste dag van mijn verlof. 4 weken van te voren stop ik.
he meiden hoe gaat het hier jewe het ga lekker hard bij jou he je kan over paar weken lekker al genieten jessie jammer meid!!! @ andere dames 2010 word jullie jaar! ben blij dat ik avondjethuis benal 2 dagen laatthuismet vriendin mee geweest naar limburg en naar eindhoven was gewoon op nu eindelijk evenbank hangen straks de pfaffs kijken.en vriendlief is 11 uur thuis gelukkig
Jessie jammer meid, maar ja, je moet ook maar niet teveel treuren, je begint net meiske. Enne...ja iedereen heeft hoop de eerste 5/6 rondes. Je lijf vertoond alle verschijnselen maar houdt je gewoon voor de gek., Geen bloed geeft moed vind ik persoonlijk een minder goede term. Een negatieve test als je net begint met zwanger worden is meestal echt negatief, op een uitzondering na die laat hcg aanmaakt. Laat jullie niet gek maken met loze hoop. Blijf er met je koppie bij, want het is en blijft een complex gebeuren zwanger worden. Ik duim voor jullie allemaal, maar wil sommige van jullie die net bezig zijn op een goed bedoelde manier voor teleurstellingen behoeden. Maar ik duim wel hoor xxxxxxxxxxxxxx
Nee, ik denk ook echt dat ik niet zwanger ben nu. Maar ja, volgens mij moet er een ei-sprong komen voordat je ongi wordt, toch? Dus als het nog lang duurt, ga ik echt nog wel een keertje testen, maar de komende 2 weken ga ik me er proberen niet druk om te maken. Dankjewel voor alle lieve reacties.. ik zou me ook bijna schuldig voelen als ik wel meteen zwanger zou zijn.. het is jullie zo gegund!
Nee je hoeft geen eisprong te hebben. Ik ben een jaar zonder eisprong ongesteld geworden. Maar ik was niet erg regelmatig, misschien dat dat er mee te maken heeft. Maar ongi wordt je ook zonder eisprong, je baarmoeder maakt zich toch klaar voor een eitje, alleen komt die niet en dan breekt ie zich weer af. Enne, niet schuldig voelen dan hoor, dan moet je juist heel gelukkig zijn en een beetje extra voor ons xxxxxxxxxxxxxxxx
hoi meiden, ik had vanmorgen een heel verhaal geschreven, maar zie het niet meer staan. heeft er geloof ik mee te maken dat er storing geweest is.... Vandaag een redelijk rustige dag gehad. heb wel mijn was helemaal gedaan en gestreken.... vanavond gaan we naar de schouwburg van tilburg. hebben kaarten gekregen van mijn broer omdat hij niet kon. super leuk, ben heel benieuwd aangezien ik meestal niet zo van cabaret houd. Verder geen nieuwtjes.... nog een paar dagen en dan weten we of het misschien 3 jaar scheepsrecht is ipv 3x scheepsrecht??? Fijne avond nog allemaal!
Dank je voor je berichtje. Lief Helaas heb ik het wel een paar keer van dichtbij meegemaakt dat het niet wilde lukken en dat de medische molen ervoor nodig was. Gelukkig is het bij iedereen vrij snel en heel goed afgelopen, maar zij hadden kleinere "probleempjes" dan wij. Bij ons is er gewoon niks aan te doen alleen maar oefenen en hopen en uiteindelijk IUI of IVF. Ik vind het ook nog steeds heel erg vreemd voelen. Het is altijd een ver-van-mijn-bed-show geweest. Wel moet ik zeggen dat ik al heel lang het gevoel heb dat het bij ons allemaal niet zo makkelijk zou gaan. We hebben van de gyn het advies gekregen om nog een half jaar zelf te proberen. Het zaad van mijn man is heel weinig en de kwaliteit is wat verminderd, maar 30% is wel goed. Helaas wel maar 30% van 4 miljoen zaadjes per ml. Normaal zou dit 50% van 20 tot 50 miljoen per ml moeten zijn. Veel hè Het feit dat er wel goede zaadjes zijn en het feit dat bij mij alles goed is (vooralsnog, ik krijg nog 1 onderzoek) zorgen ervoor dat een natuurlijke zwangerschap wel mogelijk is maar de kans is gewoon aanzienlijk kleiner. Hoop heb ik eigenlijk bijna altijd wel. Behalve als ik enorm down ben. Dat komt wel eens voor als ik net ongesteld ben ofzo, dan zie ik het niet zitten en dan kan ik me niet voorstellen dat ik niet positief test. Maar over het algemeen heb ik goede hoop. Niet op een natuurlijke bevruchting, maar ik geloof wel in de medische wereld. En we gaan tot het uiterste! Ooit komt onze droom uit, het duurt alleen zo lang en we zullen veel moeten doorstaan. Maar uiteindelijk worden we daar alleen maar sterker van en zullen we ons wondertje enorm waarderen.
wat is het rustig hier zeg.... hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben vanmorgen gesport (weer een les bodycombat gedaan... was super pittig) en verder lekker rustig aan gedaan. Remco moet vanavond weg en dus alleen thuis. blijf denk ik maar lekker op de bank! Morgen ook al geen plannen.... Fijne avond nog allemaal!
Wij waren lekker een weekendje weg met vrienden. Was erg gezellig en ben nu ook behoorlijk gesloopt.. maar moet nu nog ff wat werken (heb nog een promotie af te ronden terwijl ik al met de volgende baan begonnen ben), dus geen tijd om lui op de bank te gaan liggen!
wat doe je dan voor werk jessie? ik ben aan het kijken of ik distributeur kan gaan worden bij herbalife. dit zodat we wat bij kunnen gaan verdienen. moet alleen morgen eens navraag doen bij het uwv. ben benieuwd! Verder vandaag echt helemaal niks gedaan.... heerlijk (hoewel ik natuurlijk meestal niet zo veel doe...)
Ik werk als projectleider bij een farmaceutisch bedrijf. Pas sinds een klein jaar, maar echt super leuk werk! Hiervoor heb ik dus een promotieonderzoek gedaan en dit ben ik nu aan het afronden in de weekenden..
Pas wel op met herbalife, heb er bij radar vorig jaar slechte dingen over gehoord. Weet niet of het nog zo is, maar kijk er wel mee uit. xxxxx
Speciaal voor alle forumschatten Je wordt verliefd Je gaat van elkaar houden Je gaat bij elkaar wonen Je bent gelukkig Dan komt er een dag Dat de wens naar boven komt Een kleine uk van jullie twee Het allermooiste idee Het lijkt zo simpel Iedereen kan het toch? Dan duurt het langer Waarom dan toch? Huisarts bezoek Gynaecoloog Pilletje hier Spuitje daar Waarom Waarom gaat het zo? Twijfel slaat toe Doe ik iets fout Waarom lukt het niet Waarom nou wij Waarom wel zij? Gelukkig is er steun Allemaal lieve schatten Met elk hun eigen verhaal Stellen hun hart open Voor elkaar Zoiets moois Maar ook iets moeilijks Met elkaar kunnen delen Is zo verdomde speciaal Dat mogen we niet vergeten Want liefde is houden van En stiekem doen we dat allemaal We zijn er voor elkaar En helpen elkaar er doorheen Tot iedereen Ja echt alle meiden hier Het gewenste in hun armen hebben Want ookal geloven jullie het nu niet Ook voor jullie komt het goed Ik geloof er heilig in En zal er voor jullie zijn En dat wij elkaar hier zo mooi steunen Vind ik echt super fijn!!!!!
Mooi geschreven Brabantse. Vandaag gezellig op visite geweest bij een vriendin die ook zwanger is. Dus gezellig zitten keuvelen over alle kwaaltjes en dergelijke.. hihi heerlijk!
goedemorgen meiden, helaas hier gisterenavond ongesteld geworden en vandaag zet het goed door.... snap er niets meer van. ben altijd zooo regelmatig geweest en nu is het al 2 keer dat ik 2 dagen eerder ongesteld word... Voel me vandaag eigenlijk wel vrij klote... @brabantse, dat heb je heeel mooi verwoord.... precies zoals ik me gisterenavond voelde! fijne dag nog allemaal!