Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Helaas.. negatief getest. Ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen maar wil ook niet al te gek doen met testen.. misschien voor weekenden (zoals komend) met veel alcohol?

Ennuh, sowieso ontbreekt het nu ook ergens anders aan.. zo'n verbouwing vreet energie, dus zo heel spannend is het deze week niet geweest tussen de lakens ;)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Jessie, jammer meid. maar geen bloed geeft moed.

@ Marjolinos, het begint zeker op te schieten voor me. 8 maart is mijn eerste dag van mijn verlof. 4 weken van te voren stop ik.

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    he meiden hoe gaat het hier:D

jewe het ga lekker hard bij jou he :D je kan over paar weken lekker al genieten:p

jessie jammer meid!!!

@ andere dames 2010 word jullie jaar!

ben blij dat ik avondjethuis benal 2 dagen laatthuismet vriendin mee geweest naar limburg en naar eindhoven was gewoon op nu eindelijk evenbank hangen straks de pfaffs kijken.en vriendlief is 11 uur thuis gelukkig

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Jessie jammer meid, maar ja, je moet ook maar niet teveel treuren, je begint net meiske.
    Enne...ja iedereen heeft hoop de eerste 5/6 rondes. Je lijf vertoond alle verschijnselen maar houdt je gewoon voor de gek., Geen bloed geeft moed vind ik persoonlijk een minder goede term. Een negatieve test als je net begint met zwanger worden is meestal echt negatief, op een uitzondering na die laat hcg aanmaakt. Laat jullie niet gek maken met loze hoop. Blijf er met je koppie bij, want het is en blijft een complex gebeuren zwanger worden. Ik duim voor jullie allemaal, maar wil sommige van jullie die net bezig zijn op een goed bedoelde manier voor teleurstellingen behoeden. Maar ik duim wel hoor ;)
    xxxxxxxxxxxxxx

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nee, ik denk ook echt dat ik niet zwanger ben nu. Maar ja, volgens mij moet er een ei-sprong komen voordat je ongi wordt, toch? Dus als het nog lang duurt, ga ik echt nog wel een keertje testen, maar de komende 2 weken ga ik me er proberen niet druk om te maken.
    Dankjewel voor alle lieve reacties.. ik zou me ook bijna schuldig voelen als ik wel meteen zwanger zou zijn.. het is jullie zo gegund!

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee je hoeft geen eisprong te hebben. Ik ben een jaar zonder eisprong ongesteld geworden. Maar ik was niet erg regelmatig, misschien dat dat er mee te maken heeft. Maar ongi wordt je ook zonder eisprong, je baarmoeder maakt zich toch klaar voor een eitje, alleen komt die niet en dan breekt ie zich weer af. Enne, niet schuldig voelen dan hoor, dan moet je juist heel gelukkig zijn en een beetje extra voor ons ;)
    xxxxxxxxxxxxxxxx

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hoi meiden,

ik had vanmorgen een heel verhaal geschreven, maar zie het niet meer staan. heeft er geloof ik mee te maken dat er storing geweest is....

Vandaag een redelijk rustige dag gehad. heb wel mijn was helemaal gedaan en gestreken....
    vanavond gaan we naar de schouwburg van tilburg. hebben kaarten gekregen van mijn broer omdat hij niet kon. super leuk, ben heel benieuwd aangezien ik meestal niet zo van cabaret houd.

Verder geen nieuwtjes.... nog een paar dagen en dan weten we of het misschien 3 jaar scheepsrecht is ipv 3x scheepsrecht???

Fijne avond nog allemaal!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik hoop het meiske.
    xxxxxxxxxxx

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83

Dank je voor je berichtje. Lief :)
    Helaas heb ik het wel een paar keer van dichtbij meegemaakt dat het niet wilde lukken en dat de medische molen ervoor nodig was. Gelukkig is het bij iedereen vrij snel en heel goed afgelopen, maar zij hadden kleinere "probleempjes" dan wij. Bij ons is er gewoon niks aan te doen alleen maar oefenen en hopen en uiteindelijk IUI of IVF. Ik vind het ook nog steeds heel erg vreemd voelen. Het is altijd een ver-van-mijn-bed-show geweest. Wel moet ik zeggen dat ik al heel lang het gevoel heb dat het bij ons allemaal niet zo makkelijk zou gaan.
    We hebben van de gyn het advies gekregen om nog een half jaar zelf te proberen. Het zaad van mijn man is heel weinig en de kwaliteit is wat verminderd, maar 30% is wel goed. Helaas wel maar 30% van 4 miljoen zaadjes per ml. Normaal zou dit 50% van 20 tot 50 miljoen per ml moeten zijn. Veel hè :$
    Het feit dat er wel goede zaadjes zijn en het feit dat bij mij alles goed is (vooralsnog, ik krijg nog 1 onderzoek) zorgen ervoor dat een natuurlijke zwangerschap wel mogelijk is maar de kans is gewoon aanzienlijk kleiner.
    Hoop heb ik eigenlijk bijna altijd wel. Behalve als ik enorm down ben. Dat komt wel eens voor als ik net ongesteld ben ofzo, dan zie ik het niet zitten en dan kan ik me niet voorstellen dat ik niet positief test. Maar over het algemeen heb ik goede hoop. Niet op een natuurlijke bevruchting, maar ik geloof wel in de medische wereld. En we gaan tot het uiterste! Ooit komt onze droom uit, het duurt alleen zo lang en we zullen veel moeten doorstaan. Maar uiteindelijk worden we daar alleen maar sterker van en zullen we ons wondertje enorm waarderen.

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat is het rustig hier zeg....
    hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Wij hebben vanmorgen gesport (weer een les bodycombat gedaan... was super pittig) en verder lekker rustig aan gedaan. Remco moet vanavond weg en dus alleen thuis. blijf denk ik maar lekker op de bank!
    Morgen ook al geen plannen....

Fijne avond nog allemaal!

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    oh meis wat spannend voor jou zeg.
    xxxxxxxxxxx

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wij waren lekker een weekendje weg met vrienden. Was erg gezellig en ben nu ook behoorlijk gesloopt.. maar moet nu nog ff wat werken (heb nog een promotie af te ronden terwijl ik al met de volgende baan begonnen ben), dus geen tijd om lui op de bank te gaan liggen!

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat doe je dan voor werk jessie?

ik ben aan het kijken of ik distributeur kan gaan worden bij herbalife. dit zodat we wat bij kunnen gaan verdienen. moet alleen morgen eens navraag doen bij het uwv. ben benieuwd!

Verder vandaag echt helemaal niks gedaan.... heerlijk (hoewel ik natuurlijk meestal niet zo veel doe...)

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik werk als projectleider bij een farmaceutisch bedrijf. Pas sinds een klein jaar, maar echt super leuk werk! Hiervoor heb ik dus een promotieonderzoek gedaan en dit ben ik nu aan het afronden in de weekenden.. :(

15. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Pas wel op met herbalife, heb er bij radar vorig jaar slechte dingen over gehoord. Weet niet of het nog zo is, maar kijk er wel mee uit.
    xxxxx

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Speciaal voor alle forumschatten
    Je wordt verliefd
    Je gaat van elkaar houden
    Je gaat bij elkaar wonen
    Je bent gelukkig
    Dan komt er een dag
    Dat de wens naar boven komt
    Een kleine uk van jullie twee
    Het allermooiste idee
    Het lijkt zo simpel
    Iedereen kan het toch?
    Dan duurt het langer
    Waarom dan toch?
    Huisarts bezoek
    Gynaecoloog
    Pilletje hier
    Spuitje daar
    Waarom
    Waarom gaat het zo?
    Twijfel slaat toe
    Doe ik iets fout
    Waarom lukt het niet
    Waarom nou wij
    Waarom wel zij?
    Gelukkig is er steun
    Allemaal lieve schatten
    Met elk hun eigen verhaal
    Stellen hun hart open
    Voor elkaar
    Zoiets moois
    Maar ook iets moeilijks
    Met elkaar kunnen delen
    Is zo verdomde speciaal
    Dat mogen we niet vergeten
    Want liefde is houden van
    En stiekem doen we dat allemaal
    We zijn er voor elkaar
    En helpen elkaar er doorheen
    Tot iedereen
    Ja echt alle meiden hier
    Het gewenste in hun armen hebben
    Want ookal geloven jullie het nu niet
    Ook voor jullie komt het goed
    Ik geloof er heilig in
    En zal er voor jullie zijn
    En dat wij elkaar hier zo mooi steunen
    Vind ik echt super fijn!!!!!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mooi geschreven Brabantse.

Vandaag gezellig op visite geweest bij een vriendin die ook zwanger is. Dus gezellig zitten keuvelen over alle kwaaltjes en dergelijke.. hihi heerlijk!

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

helaas hier gisterenavond ongesteld geworden en vandaag zet het goed door.... snap er niets meer van. ben altijd zooo regelmatig geweest en nu is het al 2 keer dat ik 2 dagen eerder ongesteld word...
    Voel me vandaag eigenlijk wel vrij klote...

@brabantse, dat heb je heeel mooi verwoord.... precies zoals ik me gisterenavond voelde!

fijne dag nog allemaal!

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :( Bekijk bijlage 42717

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid