Leuk Ik kom uit Veldhoven.. Komen er mama's uit die buurt vandaan ook toevallig? Ik heb me hier aangemeld,omdat ik 3 weken overtijd was. Inmiddels nu dus ongesteld en vriendje en ik hebben er toch eens serieus over gepraat en we willen toch nu wel gaan klussen voor de 1e Dus zodoende.. Verder rij ik paard en fotografeer ik in mn vrije tijd
@brabantse mooi geschreven @marjolinos he jammer op naar de volgende ronde @lottel welkom tuurlijk mag je mee schrijven @jewe ooo wat gaat lekker snel bij jou nog even voor je het weet is hij er en moet je je buikje missen.ik zla hem wel missen @mizzy waar zit je nou ben je ondergedoken @all had paar dagen geen internet:xdat was dus tv hangen miste me internet welik denk dat ik zo vaste telefoon aan ga vragenme beltegoed jaag ik er altijd zo door heenff met vriendlief over hebben maarhij smste me vanmorgen wakker ik zei ik wil niet gestoord woorden ik lig me schoonheidsslaapje te doen8)me werk belde net ook al op ik moet me pinpas kopie maken maar heb hem nog niet binnen
@sjan, hier alles zijn gangetje. Ben helemaal alleen. Manlief is voor 9 dagen naar Hong Kong. en dat terwijl hij nu (zie mijn banner) eigenlijk thuis moet zijn..... Is raar, als hij thuis is denk je wel eens: "jee, ga...." hihihi en nu voel ik me helemaal zielig en alleen en mis ik hem vreselijk!
@ tasja, wat balen dat je mannetje nu niet thuis is. Moet ie vaak weg naar het buitenland? @ Sjan, met mij gaat alles goed hoor. Alleen de nachten zijn wat gebroken. Kan slecht slapen, constant dorst en 20 x per nacht naar de wc en dan probeer je tussendoor nog wat slaap te pakken. Maar goed zal er wel bij horen. Hoe gaat het allemaal met jou?
Kan het me voorstellen ja als je 's avonds alleen op de bank zit. Dat zou ik ook erg saai vinden. Dan moet je maar lekker veel komen kletsen hier, houden wij je wel gezelschap.
@ tasja wat balen zeg kan me voorstellen dat je zo voelt @ Jewe jeetje das minder zeg wanneer heb je verlof? hier alles goed gelukkig wat klachten maarja hoort er eenmaal bij.
@ Sjan, 8 maart is mijn eerste dag van mijn verlof. Ik probeer 4 weken van te voren te stoppen. Des te langer heb ik erna met mijn kleine man.
hee meiden, wie van jullie zijn er eigenlijk getrouwd? Ik vraag dat omdat ik 7 mei ga trouwen, en nu dus volop met de laatste voorbereidingen bezig ben.
@Marjolinos, balen meid! @Brabantse, mooi verwoord.. @Lottel, welkom! @Tasja, wij zijn een half jaar geleden getrouwd. Wat leuk dat jullie ook gaan trouwen. Druk met regelen, of nu juist ff niet? Hier is alles oke, behalve dat ik snotverkouden ben