Oooh ben lekker 2 dagen vrij! Jippie! Vrijdag vrij genomen omdat ze de baby kamer komen brengen en donderdags ben ik altijd vrij. Heerlijk! @ Priscilla, hoe is het gegaan met je intake? @ Lottel, niet handig yogi over je laptop te laten vallen. Die dingen kunnen tegenwoordig ook nergens meer tegen. Eindhoven is vlakbij Oosterhout (naast Breda)
goedemorgen meiden, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed. Gisterenavond naar Ikea geweest en dat vind ik altijd leuk! hebben een kastje uitgezocht wat ik graag wil hebben voor mijn verjaardag van mijn ouders. Hebben in de gang al een kastje staan, maar wil graag een ander omdat ik dit kastje niet goed kan schoonmaken en het nieuwe kastje ook groter is! Verder vind ik ikea altijd leuk om te kijken! Verder hier weinig nieuwtjes! @lottel, is niet handig drinken over je laptop laten vallen maar heb dat ook wel eens gehad.... ik woon nu in tilburg, maar heb in veldhoven en geldrop gewoond (en drunen en gemert, maar dat is dan weer niet in de buurt)... dus kom er wel regelmatig... Overigens ik weet niet of jullie dat leuk vinden maar misschien is het leuk om een keertje met elkaar af te spreken... Zou mij super leuk lijken! @jewe, moest gisterenavond nog aan je denken. ben benieuwd naar je kinder kamer. kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt! @tasja, hoe is het me je laarzen afgelopen?
hee meiden nou de intake is echt rottig gegaan hij wil me een klikgebit aansmeren en dat geintje gaat ons ruim 3500 euro kosten ik wist wel dat zo ver zou komen.:xdus ik ga zo maar even naar de gemeente naar me contact persoon toe om er over te praten om na de bevalling het te gaan doenmoest ff goed er voor zitten was goed geschrokken er van
@ Priscilla, mmm dat is minder ja. Maar wordt dat niet vergoed door de tand verzekering? Volgens mij gedeeltelijk wel. @ Marjolinos, Ikea is idd leuk om doorheen te wandelen. Alleen 1 nadeel heeft Ikea wel, je gaat nooit met lege handen naar huis. Een keer afspreken met z'n allen lijkt me gezellig. Met een ander topic hebben we ooit ook eens afgesproken met elkaar, was toen super gezellig! Vandaag al een beetje al het babyspul aan het wassen. Zodat het morgen allemaal in het kamertje kan.
@priscilla, is inderdaad balen... maar inderdaad wordt er niet een deel vergoed? @jewe, dat klopt helemaal met ikea. meestal weet ik wel wat ik nodig heb... nu ook wel dingen gekocht die ik van te voren niet bedacht had maar duur is dat dan niet... Ga er maar eens vandoor heb om half 1 een afspraak!
ja dat wel gelukkig ben net naar gemeente geweest en daar heb ik gevraagd voor bijzondere bijstand dus eenmailige uitkering
@marjolinos nou helaas, ze hebben de hele nacht in de talkpoeder gestaan, (dat zou moeten helpen) maar not! Had manlief gisteravond op de skype (zit nog steeds in Hong Kong) en die zei dat ik gewoon nieuwe moest gaan kopen. Ga morgen dan maar even de stad in, maar nu maar te hopen dat ze ze ook in breda hebben. Ik had ze van het weekend in Nijmegen gehaald. @priscilla, jee wat een verhaal en wat een mega kosten joh! Enne... Ikea is helemaal geweldig, ik ben verslaafd aan Ikea, sommige dingen zijn er zooooo goedkoop, dat je het bijna niet zou afwassen, maar gewoon nieuw zou kopen. hihihihihihi
@tasja, jammer van je laarzen. je kunt natuurlijk ook naar de winkel bellen waar ze vandaan komen of ze het model ook in breda hebben. hoef je niet voor niets te gaan rijden. @priscilla, dat is mooi mee genomen! maarre wat zijn dan de voorwaarden om voor bijzondere bijstand in aanmerking te komen?
@marjolinos, heb gebeld, maar helaas, ze hebben alleen nog 41 en dat gaat niet lukken met mijn 38. Heb ze wederom in de poeier staan...... @ zwangere dames, hoe gaat het allemaal? @ sjan, hoe gaat het met de kwaaltjes? @jewe, spannend joh, je kamertje.... leuk....
Hihi nou de laptop doet het nog steeds,vertoont wel wat kuren,maar verder doet ie t nog tasja: wat balen van je laarzen.. Kunn je ze ook niet via i-net krijgen? Een keer afspreken lijkt mij erg gezellig hoor ! priscilla: wat een geld zeg.. jewe: leuk dat ze je babykamertje komen brengen vandaag! Kun je het weekend lekker aan het knutselen en inrichten Zo ik ga een paar paarden buiten skuppen
@all heel hoop geld maar ikz ie er vannaf van die kliniek ik ga naar tilburg toe naar de angst tandarts @voorwaarden dat ik geld daar aan besteed en niet aan andere dingen. me gebit wil ik niet kwijt hun zeggen alles er uit dacht het niet dan word ik gek denk inmaar komt wel goed ga zo bellen voor afspraak8) pulleke is actief bezig hier....ik ga volgende week voor behang kijken bij de formido
@priscilla, vind het ook nogal wat om een compleet kunstgebit te krijgen... mijn wederhelft heeft ook niet zo'n goed gebit, maar die gaat nu een naar die tandarts in tilburg en ze maken het wel... hij krijgt dan gewoon lachgas! @jewe, hoe is het kamertje geworden? Of moet je het inderdaad zelf in elkaar zetten? @tasja, wat balen dat ze je laarzen niet meer hebben.... @lottel, hoeveel paarden heb je? Vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder toe. Heb vanmiddag weer een pan eten voor haar gekookt (ze kookt zelf niet omdat ze dat niet kan, dus maak ik regelmatig wat eten voor haar zodat ze dat in haar vriezer kan stoppen). We wilde ons wat geld toesturen, maar dat durfde remco niet aan dus gaan we het ophalen. Dus vanavond weer naar limburg! fijne avond nog allemaal!
@priscilla, je hebt groot gelijk. doe stoer, en ga naar die tandarts! @jewe, hoe is het kamertje? @marjolinos, gezellig, wel ver. Ik ga vanavond mijn bruidstaart proeven!! ben heel benieuwd!
ik ga maandag bellen vriendlief wou boodschappen doen kan ik weekend ff tot rust komen woensdag was gewoon een rot dag me dokter heb gekeken die zei jou gebit eruit mooi niet he maar ja ik ga me nu niet druk maken is ook niet goed voor mij en pulleke. morgen denk even in roosendaal of oudenbosch behang kijkenheb mooi behang gezien voor onze slaapkamer
@ priscilla : Doe idd maar een beetje rustig aan, maak je niet te druk.. Al herken ik je angst wel hoor.. Ik ben net verhuisd en moet hier dus een andere tandarts zoeken.. En tja, ik heb dus ook een mega angst voor de ta. Laatst heb ik wel een TA gezien op i-net die alles onder narcose doet. Ik denk dat ik die maar ga aanschrijven.. Wat voor behang heb je in gedachten? @tasja: Leuk bruidstaart proeven, hopelijk kun je iets naar je smaak vinden @marjolinos: We hebben 1 paard en 4 pony's lopen Lief dat je voor je schoonmoeder kookt ! Top! Zo vandaag met 2 pony's wezen rijden, die moeten zondag mee naar een kampioenschap.. Spannend dus!
uhmm ja is van dat vinyl ofso en dat kan je afwassen met een doek btw cdc raad ik af die zeg alles eruit :x was ook bij virend van me die moest ook daarom ik naar angst in tilburg8) ik heb er zin in lekker behangen onze kamer ook baby kamer ook later de laminaat
Hey meiden kijk maar in me fotoalbum, daar staan wat foto's op van het kamertje. Het is nog niet helemaal klaar, maar het begint al ergens op te lijken.
@jewe wat een mooi kamertje mooie meubeltjes ook past precies bij de kleur @tasja taart mmm lekker dat gaat er bij mij ook wel in hahaha @marjolinos me zus heb ook 2 paardjes en me nichtje heb ook paardjes ik zou er niet op durven haha ga morgen lekker ook even naar de computer winkel voor me pc ff weg brengen die maak kuren haha ff windows 7 erop denk ik dan pak ik de laptop wel zolang8)
@all bbbbbbblllllehhhhhhhhhh ben misselijk. hihihihi oh oh oh wat was het lekker, maar wat was het machtig!!! zit megavol. hihihi wel leuk, ze had 4 taartjes gemaakt met verschillende smaken, en we mochten van alle 4 proeven, en wat er over was heb ik mee naar huisgekregen voor vriendlief. die komt morgennacht gelukkig weer terug uit Hong Kong. Kijk zo wordt mijn taart!!!!!