@ Jewe hele mooie kamer maar dat wist je al @ Tas je taart is gewoon geweldig i love it! @ All hoe is het? hier erg misselijk het word steeds erger. verder een drukke week gehad echo was goed gelukkig! ik had donderdag een fotoshoot de fotos zijn erg mooi geworden. Nu ga ik zo naar den haag op visite.
Wat fijn dat je een goede echo had, Sjan! Hier herstellende van fikse verkoudheid en benieuwd naar wat deze ronde in petto heeft. Ik zag zojuist alweer bruinige afscheiding.. pff!
@Lottel, Leuk dat je er zoveel hebt. Ik rij op het paard van een vriendin van me, dus eigenlijk voelt het een beetje als van mezelf, hihi. Succes morgen op je wedstrijd!! xxxxxxxxxx
Nou idd heel rustig hier. Niet veel bijzonders gedaan vandaag ook. Even bij van Asten in Tilburg geweest en daarna thuis op de bank in slaap gevallen. Pfff saai dagje dus...
Hallo, Ik kom ook uit brabant, ben 24 jaar en wij zijn sinds december bezig voor ons eerste kindje! Zit nog in ronde 1 op inmiddels dag 41 van mijn cyclus, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, test is negatief, verder nog geen klachten. Hoop snel want wil weten of alles werkt en wil uit de onzekerheid, en op naar de volgende ronde natuurlijk haha Succes dames uit brabant
Welkom, Jazzy! Vervelend he, die eerste ronde, ik was blij dat hij bij mij met 35 dagen af was gelopen.. maar goed, nu blijft het natuurlijk spannend. Veel succes! Hier behoorlijk veel gedaan dit weekend. Vroeg naar bed vanavond.. en tja, met 35 dagen is het ei nog lang niet te verwachten, maar ik hoop eigenlijk dat de cyclus wat meer naar 28 dagen gaat en dan zou het ei toch wel eraan moeten komen
hoi hoi meiden, Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad? Wij op zich wel.... zijn vrijdag nog naar de moeder van remco gereden (woont in echt) omdat we wat geld zouden krijgen, uiteindelijk gewoon 500 euro gekregen Gisteren zijn we naar roermond en eindhoven geweest. remco moest heel nodig nieuwe wandelschoenen hebben, maar helaas niets kunnen vinden. verder wilden we gisteravond uit eten, maar het restaurant waar we wilden gaan eten had een wachttijd van 45 min.... dus uiteindelijk maar een frietje gehaald. ook wel lekker een keer. nu zijn we aan het kijken of we volgend weekend een paar dagen weg kunnen gaan... altijd leuk! @jewe, mooie babykamer hebben jullie! @jazzy welkom! @jessie, beterschap! Fijne avond!
@jazzy, balen he dat gevoel. Ik weet nog dat ik haast wenstte dat ik maar ongi werd, dan heb je tenminste zekerheid. @marjolinos, hee zo'n schoenmoeder wil ik ook!! Hier alles zijn gangetje, weer aan het werk, enne.... mijn laarzen zijn trouwens weer helemaal mooi!!! heb ze toch maar naar de schoenmaker gebracht, en die heeft ze helemaal mooi gemaakt voor 7,50!! hihihi ikke blij!!!!
gelukkig maar tasja... heb je toch niet helemaal nieuwe hoeven kopen... en ja mijn schoonmoeder, ben nu 3,5 jaar samen met remco en dit is pas de eerste keer dat we iets krijgen, zelfs nog nooit een verjaardagscadeau. maar goed, zo werkt dat bij haar. eens in de zoveel tijd geeft ze alle kinderen een bedrag. Nu kwam dat heel erg goed uit want je raad het al, de auto begaf het vanmorgen.... wat hebben wij gebaald zeg! Gelukkig valt het nog wel mee met de reparatie, maar met wat er overblijft kunnen we net nog een weekend weg! Dus dat ook net geboekt. Vrijdag gaan we naar Landal green parks heideheuvel! heb er echt super veel zin in! wordt de eerste keer dat remco en ik echt een paar dagen weg gaan zonder bij vrienden ze zijn. Tot nu toe hebben wij onze vakantie doorgebracht bij vrienden in oost duitsland. leuk, maar vind het ook wel eens leuk om gewoon weg te gaan!