Dat snap ik. Iedere keer weer zeg ik: voortaan de vakantie met ons drietjes. En iedere keer ga ik toch weer met vrienden erbij, maar als je het eenmaal gedaan hebt met je eigen gezinnetje, dan gaat daar niets boven! Maar lekker dat je een weekendje weg gaat. Heb je ook al eens gekeken op hotelkamerveiling.nl Oh dat is zoooooo verslavend! Super goedkoop! grtz.
het is niet zozeer dat we met vrienden op vakantie gaan aangezien deze vrienden in oost duitsland wonen... zij wonen in de omgeving van dresden en 1 stel heeft een zelfstandige woonunit bij hun eigen woonhuis dus meestal gaan we daarheen. kunnen we redelijk doen wat we willen toch ook weer niet. Wel goedkoop overigens! maar kijk er enorm naar uit!
Heerlijk lekker een weekendje weg Wij gaan het weekend van carnaval lekker naar Duitsland ook een park van Landal heerlijk, mooie omgeving en niet teveel poespas! Kunnen we onze hond ( bordeauxdog van 7 maanden ) ook lekker meenemen Kijk er nu ook al naar uit hoor
wij brengen onze 2 monsters juist naar mijn ouders... lekker een weekendje zonder de hondjes en verplichtingen...
Jazzy welkom hier ! We zijn gisteren niet met de pony's weg gegaan. Schoonpap durfde het niet aan met de vrachtwagen. We zijn wel wezen kijken en het was een mooie wedstrijd. Marjolinos: Wat lief dat je 'dat geld hebt gehad van je schoonmoeder . Hier verder alles goed.. Druk aan de klus hihi.. Heb morgen of overmorgen mn eisprong.. Dus nou ja, we oefenen druk verder hahha
@Jazzy, geen carnaval voor jullie dus? Hier worden de plannen alweer volop gemaakt.. is ook handig van werken bij een brabants bedrijf (of elk geval een brabantse vestiging), krijg je gewoon een mail met dat je voor eind januari je vrije dagen van week 7 moet doorgeven.. haha, ze gaan er al vanuit dat er niet veel mensen werken dan Maaruh, de ongi is weer over en meteen weer allemaal gerommel in mijn buik.. vanavond maar weer eens aan de klus
hoi meiden hoe gaat het hier alles goed zo ik ga in februarie lekker dagje naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs.heb er zin in lekker dagje keuvelen daar lekker met de trein heen en je krijg korting met de trein.dus dat is mooi mee genomen! @carnaval denk dat we alleen de optochten doen
Leuk! wij hebben kooikerhondje (Quincy) van 2007. En ja carnaval gaat ook hier gewoon door!! en wie weet zonder drank, maar heb zo'n vermoeden dat het niet raak is deze maand. Waarom weet ik ook niet. grtz.
Voor mij weinig carnaval dit jaar denk ik. Maar ik ga wel kijk wel hoe lang ik het vol houd. En geen alcohol, bah! saai met al die zatlappen om je heen terwijl jezelf helemaal nuchter bent.
@jewe vind altijd wel leuk nu kan ik er zelf pronken en ik ga met vriendin vriendlief verveeld zich snel @carnaval ja die zuipers vorig jaar dronk ik ook veel met carnaval maar ben toe nmet drinken gestopt dus ik ga dan zoiezo niet carnavallen
Ja, daarom ga ik ook echt wel meteen testen 13feb, of misschien 12feb al wel, waarschijnlijk gaan we die avond ook al. Kijk als ik zwanger ben, heb ik het er graag voor over (al weet waarschijnlijk wel gelijk het hele dorp het ) maar als ik niet zwanger ben.. lekker aan de zuip!
Ik was ook altijd een flinke zuiperd met carnaval hoor haha...heb altijd 5 dagen van sochtends tot savonds carnaval gevierd, altijd knetter zat en nu heb ik er totaal geen trek in, vorig jaar viel me erg tegen dus nu lekker weg, anders zuip ik het geld toch op haha....en nu we bezig zijn met kindje vind ik dat geen prettig idee om dan me eigen 5 dagen lam te zuipen!! Want met carnaval kan ik niet nuchter rond wandelen haha.....
Hee Jazzy, zie dat er gependeld is bij jou. Ik wil dat ook! Heb al veel meiden gevraagd hoe ze daar aan zijn gekomen en iedereen zegt dat ik op het forum moet zoeken, maar alle topics daarover zijn gesloten. Hoe heb jij het laten doen? enne....2x april??? spannend!
Tasja, ik heb ook een pendelaanvraag ingedient Je kunt ze gewoon een pbtje sturen,in hun profiel staat hoe en wat Hier ook geen carnaval, wel kijken,maar verder niet zoveel Ik kom oorspronkelijk van boven uit t land en bij ons zijn ze niet zo vd carnaval,dus dan krijg je dat niet zo mee Die foto van de trouwtaart,wat een gave taart zeg!!! Kan me voorstellen dat jullie die gekozen hebben!
ga ik doen!! jaaaaaaaaaaaa mooi is hij he?! als hij er ook zo uit komt te zien op mijn bruiloft ben ik helemaal gelukkig!
he meiden ik zal nu niet actief zijn. me vader heb al 3 dagen niks gegeten de hap is onder weg nu hoop dat ze hem mee nemen heb gewoon gehuild aan bed bij hemik kom straks verder reageren ik wacht even af of hij niet mee genomen word. me lichaam is weer stress enzo ga zo gewoon even buiten staan denk om af te koelen.en morge nma de dokter bellen me vader heb 40 graden koorts dus ik maak me er druk om maar moet ook een beetje aan me eigen denken wat ik ook ga doen nu met thee enzo.ik spreek jullie later dan weet ik meer