@ Marjolinos, Als je voor jou gevoel een kaartje wil sturen dan zou ik het zeker doen. En een kaartje steld bijna iedereen wel op prijs. @ Tasja, jeetje 50 jaar is wel erg jong zeg.Wat verschrikkelijk. @ Sjan, Vervelend he als je niks kan binnen houden. Maar het is voor een goed doel, dat kleine wondertje!
Ja ik ben ook wel benieuwd, hoop natuurlijk op een goede uitkomst! eerst maar eens ongesteld worden....pfff
Jazzy: En vandaag nog steeds niks? Test je nog steeds negatief? Sjan : Jammer dat het niet ging,maar het is idd voor een goed doel he? Zo ik ga me omkleden enn dan werken.. Tot later!
@ lottel: hier nog steeds niks inmiddels op dag 45 duurt nou echt lang hoor....pfff ook nog steeds nergens last van heb afgelopen zaterdag een test gedaan die was negatief dus wacht nu gewoon op mn ongesteldheid, anders blijf ik testen kopen haha Het kan best zijn dat ik mn ei heb overgeslagen en daarom dus niet ongi wordt....schijnt vaker te gebeuren na het stoppen met de pil. Heb 8 jaar de pil geslikt en een zwaardere dus wie weet...ik wacht het af ookal ben ik het nu wel kotsbeu:x