Hmm ja voor je relatie wel ja.. Dat zit bij ons wel goed. Maar wanneer schieten we nu eens raak hè! Word dat w8en echt een beetje beu.. Een zakje mueslibollen.. Ook lekker! Kan je ook blij mee zijn In het centrum werken is niet goed voor mijn portemonnee! :x hihihi Heb geen zin meer! En ik moet nog tot 5
Hoi hoi allemaal, Hier nog een brabo!! Ik kom uit de buurt van Den Bosch en ben 25 jaar! Ik ben sinds 2 jaar samen met mijn lieve vriend. Vorig jaar hebben ze een stukje van mijn baarmoeder dicht gebrand. Ook kwamen ze achter dat ik mozaiek op mijn baarmoedermond heb en dat hij ipv rond plat is. Toen kregen we te horen dat ze iedereen aanraden om voor je 30 jaar te proberen om zwanger te worden maar zeker als er iets niet helemaal in orde was. Sindsdien zijn we er mee bezig geweest en het laat ons niet meer los. Vandaar dat we op 10 juli besloten hebben niet meer verder te gaan met de pil. Ik ben 13 juli ongesteld geworden en nu zijn we druk aan het klussen. We weten dat de kans klein is dat het meteen de eerste ronde lukt maar we blijven hopen. Liefs Sigi
Hoi Sigourney, gezellig dat je meekletst! Veel succes met zwanger raken, spannend he als je net begint.
Dank jullie wel!! Ja het is echt heel spannend! Ik heb het idee dat ik nergens anders meer over na kan denken. Maar het is pas ronde 1 dus misschien wordt het wel minder haha.
Dat had ik ook de eerste paar rondes, maar dat houd je niet vol hoor.. Althans ik niet. Ik probeer me nu juist te concentreren op andere dingen en er niet te veel mee bezig te zijn.. want je kan jezelf echt gek maken. Succes!
Welkom Sigi! Ik ben het met Heidi eens. Ik probeer me nu ook te focussen op andere dingen en de dingen die ik nu voel link ik aan een aankomende ongi ipv een zwangerschap. Maar het wordt er niet makkelijker op hoe langer het duurt. Sinds vorige cyclus voel ik me heel vaak triest en heb ik ook af en toe huilbuien. Ik ben het wachten nu ook echt bui! En hoe dichter bij de mmm hoe enger en frustrerender het wordt! Heidi, je zei dat ze je eileider door hebben moeten spuiten. Hoe ben je daarachter gekomen en duurt het daarom wat langer bij jou?
Hé Sas! Het is inderdaad erg moeilijk.. en dat w8en en geduldig zijn, dat is echt moeilijk en frustrerend! Blèh! Wat je zegt, we proberen afleiding te zoeken, maar als je constant van alles voelt.. ja dan is het erg moeilijk om er niet aan te denken.. MAAR we doen ons best en meer kunnen we niet doen! Tjakaaaaaa, danoontje girrrrrrrl power!!! We hebben er niets aan om bij de pakken neer te gaan zitten.. Ik had dezelfde soort klachten die jij nu hebt.. Steken/krampen, maar die hielden aan. Nee hoor, ze zeggen juist als je ze heb laten doorspuiten dat het dan sneller raak zou zijn.. Niet bij iedereen werkt het zo snel (bij mij dus niet, want het is al weer meer dan een half jaar geleden). Maar ik ken meiden die meteen de ronde daarna zwanger zijn geraakt.. :x Hebben jullie dat ook, dat je Hyves bijn aniet meer duft te openen, omdat iedereen om je heen maar zwanger raakt en jijzelf niet? Ik heb daar dus wel last van.. Ik zal morgen voor je duimen Sas! Laat je meteen ook ff weten hoe het is gegaan en wat ze zeiden? Ik spiek geregeld hier op de site.. Liefs Heidi
*Kijkt even stiekem om het hoekje om te kijken of Heidi nog wel aan het opletten is * Pff, word echt langzaam gek hier. Heeft er toevallig iemand een bakje over wat ik zou kunnen gebruiken, loop om het half uur naar de wc, alleen al vanwege het slijm wat er gewoon uitloopt. Lijkt de avondvierdaagse hier wel Mijn bestelling bij Sensitest is inmiddels verzonden, dus die zal er morgen wel zijn neem ik aan. Ben benieuwd of ik het zelf kan houden tot zondag Sigourney, een welkom voor jou ook natuurlijk. We hadden gisteren of eergisteren (sorry ben de dagen ff kwijt) het idee om met z'n allen tegelijk zwanger te worden. Misschien krijgen we dan korting in het ziekenhuis Weet je wat nou het ergste is; ik weet nog niet eens zeker of ik daadwerkelijk zwanger ben, en ik ben nou al aan het bedenken hoe we het mijn pa en ma gaan vertellen Word echt gek van mezelf... Kan geen moment stil zitten, wil wat te doen hebben, maar eigenlijk geen idee wat dan. Nou denk ik dat ik toch niet veel tijd heb om wat te doen, aangezien ik continue naar de wc blijf lopen Maar goed, voor de rest alles goed hier hoor meiden, alleen beetje gek van mezelf
Ik houd het hier goed bij hoor hihihi Jij ook al, bij mij loopt het er ook uit, één en al naaktslakken! (zo noem ik ze maar..) gatver zeg! Sorry voor de details.. Ben inmiddels ook alweer aan het broekloeren.. Ik ook, ik heb allerlei opties al in ged8e, of ik geef ze een voorleesboekje van 'opa en oma lees me voor', of ik draag een shirt met de opdruk 'ik word mama'... zo ben ik ook bezig.. Is niet goed, want ik maak mezelf knetter gek zo. Tja, eigenwijs portret ben ik Kom op hè Angel, jij kan het! Volhouwe tot zondag.. Spannend joh! Vijf uur! Ik ben pleite... Woehaaaa! Misschien dak vanaaf nog ff online kom.. Liefs Heidi en mocht ik niet meer online komen allemaal alvast een fijne avond.. ennuh; laat j enie gek maken hè!
Wat is er toch een hoop gekletst vandaag, gezelli... @ Sweetest Angel; pfff hier ook 1 die heel de dag naar de wc loopt. Morgen is het precies 2 weken geleden dat ik mijn 1ste IUI heb gehad. Ik kon me niet inhouden en heb vandaag wel getest...negatief natuurlijk. Oja en van dat hyves...daar word je knettergek van. Iedereen is momenteel zwanger. En bij mij in mijn nabije omgeving ook echt iedereen. liefs Wen
Hyves heb ik niet zoveel last van moet ik eerlijk toegeven, maar wie weet... Die naaktslakken ja, dat vind ik wel een goede...pfff...om gek van te worden Ach ja, ik hou het wel tot zondag (hoop ik dan he) alleen krijg beetje last van mijn onderbuik, maar heel lichtjes, maar toch... Maar aan de andere kant krijg ik dat gevoel niet uit mijn lijf dat zegt dat het toch raak is... hoe erg kan een mens zich gek maken. Uhm... opties voor de toekomstige opa en oma: *De eerste echofoto (wij willen sowieso wachten tot na de eerste 3 maanden(nog meer tergen)) *Babyschoentjes geven *Speentje met iets van opa en oma erop *Een oud jampotje vullen met de (foto van de) positest, uitleg van de werking van zaadje en eitje op speelse manier en kopie van echofoto *Een grote bestelling doen bij de groothandel en dan bij opa en oma dozen beschuiten en muisjes af laten leveren Ach, de meest idiote dingen in mijn kop, wou dat het al zo ver was
Haha, sweetest angel zo ben ik ook altijd bezig aan het einde van een ronde. Vanalles aan het bedenken. Inmiddels bij ronde 9 weet ik al precies hoe we het gaan vertellen, hoe hij/zij gaat heten en ga zo maar door Heidi, ik laat het weten als ik van de dok af kom. Hoop dat ik niet weer afgescheept word. Dat doet mijn dokter nogal snel met alles :x Maak me toch wel zorgen, maar ergens ook blij dat ik kan gaan, want ik heb die klachtjes nu al 2 weken en ze houden inderdaad aan. Kan niet goed zijn lijkt me. Qua hyves... ik ken het. De ene na de andere wordt zwanger. Gadver, ben dat ook al beu. NU ZIJN WIJ AAN DE BEURT hahahahahaha... helaas...
Meiden, ff een serieuze vraag tussendoor hoor; Ik heb altijd al last gehad van een lage bloeddruk, en dan bedoel ik echt laag. 90-54 als ik zit enzo Niet constant, maar wel het meerendeel van de dag. BIjkomend probleem is dus dat ik snel duizelig ben en heel even zwart voor mijn ogen heb als ik opsta e.d. Nou is dat naar mijn idee de laatste dagen erger geworden, maar dat even terzijde gelaten. Als ik zwanger ben, wat kan ik dan hieraan doen, want lijkt me ook voor de beeb niet echt supergezond. Ik slik wel mijn vitamines sowieso elke dag, en foliumzuur van VSM (geloof ik). Arts heeft gezegd dat zout bij het eten en zoethout knabbelen veel kan helpen, maar kom op zeg, een beetje zout over de aardappelen trek ik nog, maar de hele dag zoethout knabbelen :x En hoe zit het met zout als je zwanger bent, kan dat kwaad, geen kwaad, welke mate? Sorry, ben echt ff benieuwd. Ondertussen weer paar keer naar wc geweest en weer wat elastiekjes of naaktslakken gedumpt daar, pffff... Saskia, ik snap dat je dat ondertussen al klaar hebt idd... Betreft de namen, meisjesnaam hebben we grotendeels ongeveer wel, maar een jongensnaam, en het trekt me op de ene of andere manier ook niet om daarnaar te gaan zoeken, iets geeft me het gevoel van een meisje, maar voor de chinese kalender zou het een jongetje 'moeten' zijn, ach ja, we zien het wel als het eruit komt
En idd, wij zijn nu aan de beurt meiden om zwanger te worden en een paar nieuwe wereldburgers op de wereld te zetten Maar weet je, de mooiste beebs bewaren ze voor het laatste toch Dus die van ons, zijn de allermooiste beebs
Zoethout mag je volgens mij niet als je zwanger bent en met zout moet je matig zijn. Ik zou als je zwanger bent de vk even bellen.
Toch, dat idee had ik al. Kan ik die gewoon bellen zodra ik weet dat ik zwanger ben of moet dat via de huisarts of
Hey meiden..goh wat is er weer veel bijgekletst zeg..... heb eerst tig pagina's moeten door lezen.....maar ik ben weer op de hoogte! @ Sigourny, Welkom erbij. Spannend de eerste ronde. Hopelijk ben je toch snel zwanger. @ Angel, Je maakt het wel spannend hier, je hebt best wel veel symptomen, dus wie weet! Ik hoop dat ik niet vergeten ben om op iemand te reageren...anders Sorry, sorry,sorry het waren ook zo veel bladzijdes om te lezen!
Ja, Jewe er wordt hier wat afgekletst hihi Een verloskundige kun je altijd bellen voor advies. Heb ik ook gedaan toen ik met de pil wilde stoppen, omdat ik toen net geopereerd had en wat vragen daarover had. Dus bellen kan altijd meid! Maar test eerst eens even voordat je je hele zwangerschap al gepland hebt hihi Niet dat ik denk dat je niet zwanger bent hoor, want volgens mij is het gewoon hartstikke raak