Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal, ik ben nieuw hier :) Maar woon ook in Brabant en wij gaan sinds deze maand voor onze tweede. We hebben een zoontje van 13 maanden.
    Spannend hoor....
    Duim voor ons allemaal :)

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi Babet!
    Gezellig dat je met ons meekletst. Hoe voel je je? Je zit aan het einde van je cyclus zie ik. Hoe lang heb je er bij je zoontje over gedaan?

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Babet, welkom! Waar ongeveer woon je in Brabant?

4. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, bedankt jullie :) Ik kom uit regio Eindhoven. Leuk dat we bij elkaar in de buurt wonen :) Bij mijn zoontje hebben we heel hard geboft, die was gelijk raak, zeg maar. Ik voelde toen al heel snel na de eisprong al vanalles, steekjes, krampjes enzo. En nu helemaal niets. Echt gewoon niets. Dus ik ben benieuwd hoor. Vind het heel spannend. Maar we zullen zien.

Als ik het goed gelezen heb gaan jullie voor de eerste he? Pfff... dat is ook spannend.
    Hier wordt niet getempt. Wel met speekseltester gewerkt en bij de eerste werkte dat blijkbaar goed. Maar nu kom ik er eigenlijk niet echt wijs meer uit...

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Hé weer eentje uit regio Eindhoven!

Speekseltester? Ik hoor iets nieuws, leg eens uit wat dat is?

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal..

Deze topic sprak mij toch ook wel erg aan! Ik ben van oorsprong n echte brabandse... ik ben geboren en getogen in Helmond en woon nu sinds 4 jaar in Zeeland (provincie). Dus omdat ik al mn familie zo af en toe mis vind ik dit wel heel erg leuk natuurlijk.
    Even voorstellen... ik heet Miranda, ben 34 jaar oud, woon samen met n hele lieve man, heb 3 biologische kindertjes van 9, bijna 7 en van 5 jaar oud, dan heb ik ook nog 2 stiefzonen van bijna 13 en bijna 11. De oudste stiefzoon woont sinds vorig jaar vaderdag bij ons, en nu zijn wij bezig voor 1 kindje van ons samen! Ik heb nu 3x n miskraam achter elkaar gehad en ben nu dus alweer "overtijd" maar heb getest en die was negatief (vanavond getest) maar misschien moet mijn lichaam weer terug op orde komen na mn laatste vmk! Spannend allemaal he?!!
    Maakt niet uit of je 1ste, 2de, 3de enz enz kind krijgt... t blijft altijd spannend. Dit wordt mijn 7de zwangerschap en nog blijft t spannend en leuk!

Hoop met jullie mee te mogen kletsen?!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De speekseltest is ook nieuw voor mij, ben benieuwd!

Welkom Miranda! Gezellige boel bij jullie, gezellig druk. Heerlijk!
    Spannend is het zeker. Wat ontzettend balen dat je al 3 mk's hebt gehad.

8. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, leuk zo rond eindhoven :)
    ik heb de maybe baby speekseltester. dat is een minimicroscoopje zo groot als een lippenstift ongeveer. eens per dag doe je er een druppel speeksel op en laat dat opdrogen. normaal zie je dan een beetje kiezelvormige toestand. maar tijdens je vruchtbare periode verandert dat, krijgt het een varenachtige structuur. blijkbaar omdat er in die periode meer zout in je speeksel zit (ofzoiets... sorry...). ik hoor er positieve en negatieve verhalen over, maar de vorige keer waren er bij mij duidelijk een paar dagen met een varen-uitzicht. de dagen die volgens mijn banner de vruchtbare dagen waren :)
    ik vond het wel wat, kost eenmalig iets van 25 euro, en ik ben niet zo fan van over stokjes heenplassen enzo... (ovulatietesten).

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Miranda, welkom! Leuk dat jullie voor een kindje van jullie samen gaan.
    Jeetje ik lees in je onderschrift een curretage met 15 weken, is dat dan geen vroeggeboorte? Das toch al een redelijk groot kindje.
    Sorry dat ik het vraag als je geen antwoord wil geven snap ik dat hoor.

10. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi miranda, fijn dat je er bent. ik ben ook nieuw :)
    wat heftig zeg, 3 miskramen. hoop dat je lichaam gauw weer de oude is. leuk dat jullie voor een kindje van jullie samen gaan :)

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou Babet, ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerd.
    Ik heb een paar maanden wel over een stokkie gepiest. Alleen om te weten of ik werkelijk mijn eisprong voelde. Nu ga ik daar gewoon vanuit.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer

BB10... ik was 7 weken zwanger toen ik mn eerste echo kreeg en daaruit bleek dat ik zwanger was van n windei ( oftewel: t huisje was er wel maar de bewoner was vertrokken). Ik wou mijn lichaam n kans geven want met 12 weken zou er geen HCG meer aangemaakt worden en dus moet je lichaam dat seintje doorkrijgen dat er iets niet pluis is... MAAR mijn lichaam deed NIKS!!! Dus uiteindelijk werd ik met 15 weken gecurreteerd en dat was pijnlijk (niet die curretage maar dat je eigen lichaam je zo in de steek laat was heel confronterend!). Nu de vmk van vorige maand deed mijn lichaam t wel zelf en dan is het makkelijker om te verwerken!

All... dank jullie wel dat ik hier mee kan kleppen!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lijkt me heel heftig, die curretage Miranda!

Ik had ook nooit van de speekseltest gehoord. Klinkt best handig.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Saskia1984... curretage op zichzelf valt reuze mee ( ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt tegenop zag maar heb niks gevoeld/gemerkt en zelfs de dagen later viel de pijn mij ook mee, heb 2 dagen goede buikkrampen gehad!) maar t verwerken was n ramp! Ik ben 3 weken, als t niet langer is geweest, van mn padje afgeweest! Had n dagboek bijgehouden op de pc maar door omstandigheden kwijt geraakt. Nu heb ik van mijn vriend lieve bedeltjes gekregen als aandenken aan mn kindjes! 2 engeltjes met n hartje. Dat is voor mij tastbaar! En ik heb mn armbandje NOOIT af.

All... ik heb ook nog nooit van n speekseltest gehoord... waar kan je die kopen? Die wil ik ook! Kun je daar ook aan aflezen/kijken dat je zwanger bent ja of nee? Kun je die iedere keer blijven gebruiken of moet je weer nieuwe kopen?

Ik ga slapen ben erg moe... zit al vanaf half 9 te knikkebollen.
    Ben nog steeds niet ongi en wordt er wel moedeloos van, of die ongi moet nu vannacht doorzetten of ik wil n positest hebben. Maar niet dat lange wachten iedere keer!

Slaap lekker allemaal!

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh Miranda, dat je lijf datdan nog zolang instant houd.
    Ik kan me goed voorstellen dat je dan je lijf ff niet meer snapt en er geen vertrouwen in hebt.
    Maar dat is nu achter de rug gelukkig. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt met een pracht beebje als uitkomst!
    Weltrusten!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    BB10... dank je wel... maar als ik de pendels moet geloven krijg ik in september n positest in handen en ben ik zwanger van n meisje en dat wordt ook gezond en wel geboren!
    Dat zou toch GEWELDIG zijn maar helaas ben ik niet zo gelovig... misschien moet ik dat toch ns gaan worden?... hahahaha

Slaap lekker allemaal!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Miranda, wat lief van je vriend! Zo fijn als de mannen ook meelevend zijn... hier ook zo'n meelevend mannetje. Soms lees je ook verhalen over die mannen, dat ik denk: tjeee, willen die wel kids...

Weltrusten meid! Ik hoop ook dat je snel ongesteld wordt, of beter nog positief test.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Babet en Miranda, welkom. Jee Miranda, wat heb jij een heftige tijd gehad! Als je nu weer zwanger raakt, kan je de 1e tijd ook niet onbezorgd genieten?
    Sterkte hoor!

19. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je, vliegje :)

jee, miranda... wat lijkt me dat inderdaad moeilijk zeg. ik kan inderdaad wel een beetje begrijpen dat het makkelijker te verwerken is wanneer de natuur gewoon zijn werk doet. je vriend gaat er zo te horen wel heel lief mee om. fijn hoor. jullie worden wel op de proef gesteld zeg.
    ik hoop dat je lichaam gauw weer de oude is. dat wachten op die ongi is inderdaad maar vervelend.

ik weet niet meer waar ik de speekseltester besteld heb, maar ik heb er ook online een gezien. je kunt hem voor langere tijd gebruiken, totdat het led-lampje het niet meer doet (en dat is lang, maar hopelijk hoeft het niet zo lang ;))

20. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh trouwens, ik zal ook nog heel even iets over mezelf vertellen (lees net dat iedereen dat doet...) :)
    ik ben 30 en ben sinds 13 jaar samen met met mijn man, waarvan 5 jaar getrouwd. we hebben een zoontje van 13 maanden.

Deel Deze Pagina