Gisteren hebben de duvels me gevonden dus ik ga door naar de volgende ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen!
Balen BB10, hopelijk deze ronde meer geluk voor jou Het blijft spannend hier zeg! Ben heel benieuwd morgen en dinsdag. Volgens mij zitten hier best veel zwangeren op het moment. Vruchtbaar topicje hopelijk Hier gaat het wat beter. Minder last van mijn buik en gisteren een hele gezellig verjaardag gehad. Kindje van mijn vriendin weer gezien. Is zo'n schatje, ze is nu bijna een half jaar. Zij hebben ook veel geduld moeten hebben, maar uiteindelijk hebben ze dus een ontzettend mooi en lief meisje. Dus dat geeft ook hoop Ik voel me nu ook emotioneel eens stuk beter. Ons kleintje komt wel, we moeten er gewoon wat langer op wachten. Maar het is het wachten wel waard! Vandaag gaan we met mijn ouders naar Bloem en Tuin in Nuenen. Wat tuinideeën opdoen en gezellig terrasje pakken en een hapje eten. Heb er zin in. Fijne zondag meiden!
Hoi hoi meiden, Wat jammer bb10, maar zoals je zelf zegt, nieuwe ronde, nieuwe kansen. *knuf* Jewe en Ikheid, kom op he meiden, hopelijk dinsdag testen, ben zo nieuwsgierig Saskia, lief he zo hummeltje. Bij hun heeft het dus ook langer geduurd, dan geeft het idd hoop ja. Voor jou komt er ook zo'n kleintje aan hoor, ik voel het gewoon. Hier is nog alles hetzelfde, geen ongi, wat minder last van mijn buik sinds gisteravond, en heb iets meer mijn rust nu de dagen slijten.. Ik heb vannacht echt super geslapen, zo mooi gedroomd. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik denk dat je het wel een beetje kunt vergelijken met Maria en de engel Gabriel.. Ik werd vandaag zo ontzettend rustig wakker, voel me gewoon zo goed. Deze week spannende week dus voor ons clubje Bij deze, maak ik een plechtige belofte, als ik zwanger ben, strooi ik babydust en HCG rond voor jullie, dan moet het helemaal lukken
Ja ik ben ook echt benieuwd! Gaan we samen testen Jewe! Leuk! Angel morgen hè? Spannend spannend! 8) Mijn borsten doen nu toch wel erg zeer, steken kom zo nu en dan, zijn nu weer ff op de achtergrond.. Wij rijden zo richting Tilburg, eerst uit eten met zusje, paps, mans, mijn manneke bij Melati Dua in Tilburg, daar werkt mijn zusje.. Daarna gaan we lekker de kermis op, heb er zin in! Heb zeker zin in het gedeelte dat we terrasje gaan pakken en méésen goan louwen! Fijne zondag allemaal! XxXx
Hai dames! Zo ik heb een geweldig weekend gehad! Naar Zandvoort geweest, gister van half 6 tot half 12 's avonds op het strand gebivakeerd. Heerlijk! Daarna in het hotel slapen met de hond, die lag binnen no time in coma. Ik heb ook heerlijk geslapen en ben net weer thuis, helaas. Had wel langer willen blijven! Jewe, Ikheid en Angel, spannend!!!! testen morgen en overmorgen. Ben benieuwd! Bb, balen van de ongie! Morgen heb ik weer een echo, ben benieuwd of er al iets groeit. Woensdag voor het laatste geklust, dus eitje moet nu wel even wachten hahahaha.
@ ikheid, Veel plezier in bij de kermis. Er stonden een hoop leuke attracties. En genoeg mensen om naar te kijken. Er loopt wat rond daar.... @ BB10, Jammer meid! Hopelijk meer geluk voor jou volgende maand. @ Vliegje, Dat geloof ik graag ja dat het heerlijk vertoeven was daar op het strand. Heerlijk! *jaloers* @ Saskia, Heb jij dat niet dat wanneer je een kindje van iemand anders in je armen heb, dat je het al helemaal voor je ziet met een eigen kindje? Ben vanmiddag samen met me vriend naar het bos geweest, toen we net in het bos liepen toen werd ik me toch ineens een partij misselijk. Moest echt moeite doen om niet te kokhalzen. *sorry voor de details* Half uurtje last van gehad en toen was het weer over gelukkig. Eerlijk toegegeven word ik nu toch wel een beetje zenuwachtig!
Zo.. net uit eten geweest, zit vol Nu ff tussenstop bij mijn ouders en we gaanzo naar de kermis Er loopt idd wat spul rond op de kermis Jewe! Geweldig! Allemaal van die rasechte Tilburgers, heerlijk! Voel me meteen thuis als we Tilburg binnenrijden, echt mijn city.. In Roosendaal heb ik dat nog niet hoor, is nog erg vreemd voor me.. Maar ja, ook dat went wel weer. Ben jij niet gewoon enorm zwanger Jewe?! Ik denk het wel hoor! Hier nog steeds geen verandering, gelukkig maar! Voel me nog steeds hetzelfde en ik voel nog geen duivels.. Woehaaa! Het is echt fout, maar heb echt wel wat hoop hoor, ben er erg voorzichtig mee, maar tegenhouden lukt me niet.. Spannend Vliegje die echo, ben reuze benieuwd voor je. Je had lekker weer gisteren hè!? Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad en je doggy natuurlijk ook.. BB, klote wijffie.. Kop op, laat jeniet gek maken.. Het fijne is dat we allemaal weten hoe je je voelt en dat we met je meeleven! Hé Angel, trek je het nog? Morgen testen hè!? Ik duim me suf voor je.. Hou ons op de hoogte! Morgenochtend ga je hoelaat testen? Priscilla, welkom! Waar kom jij vandaan uit Brabant? En hoelang ben je al bezig? Vertel vertel! Liefs H xxx
@ Angel, we duimen hier ook allemaal voor jou hoor meid. *Duimen* Zal blij zijn als het maandag is want begin al gespierde duimen te krijgen. @ Priscilla, Welkom bij de club! Hoe lang ben je al bezig? Waar kom je ergens vandaan. *Nieuwschierig* @ Ikheid. Veel plezier op de kermis!
Vliegje... waar kom jij vandaan meis? Ik zie n bekent gezicht maar weet niet of ik je met iemand verwar!
Hey vliegje, mooie foto en wat een mooie hond ook! Echt super hoor. Je komt me ook een beetje bekend voor, maar kan me niet indenken van waar...
heej ik kom uit bosschenhoofd maar wij willen wel maar me menstrustie wil maar niet op gang komen pfff :S en dokter geweest in maart inwendig onderzocht niks zei zei ja als nog niet ga dan gaan we nog een keer inwendig doen :S mar daar zag ik dus even van af toen werd ik eindelijk ongesteld nu weer niet al 3 maanden zo pfff word je gewoon gek van dus ik ga morgen maar is bellen weet je wat ik zo erg vind nu je zelf ook wil zie je overal zwangere vrouwen lopen of familie of vrienden die zwanger worden:s
@ Priscilla, Jeetje wat vervelend zeg als je cyclus maar niet op gang wil komen. Zo schiet het ook niet op natuurlijk!