Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ikheid, Slaap lekker, ik duik er ook zo in!

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden ik kom even langs ik ga vandaag testen met de kruidvat testen als dat al kan ik heb een gevoel van pfuuuu soms beetje steken in de lies en een klein bol buikje.. dus ben benieuwd ik had uitgelegd aan de gyn en die zei mocht het zo zijn dat je niet ben bel dan weer op dan mag ik aan de clomid :) nou meiden ik hoor jullie wel en hoop dat het werk kan pas maandag testen maar doe het morgen lekker alheb btw foto in album gezet;) en me navel is ook dieper dan normaal;)

3. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miranda, jullie hebben dat reisje zeker verdiend!
    genieten met zijn allen :D

saskia, wat vervelend dat je nog geen ei hebt.... hoop dat die gauw komt en dat je gauw wat meer duidelijk hebt over je cyclus

vliegje, een rustperiode zal jullie vast goed doen zo te horen. een goede keuze, je moet er niet aan onderdoor gaan he. vind het zo rottig voor je.

jewe, wat een lieve beer! en een mooie test hoor!

ikheid, ik zou gewoon gaan vliegen hoor :) pas later in je zwangerschap willen vliegmaatschappijen je niet meer meenemen omdat ze geen zin hebben in bevallende vrouwen in het vliegtuig.

priscilla, succes met testen vandaag! fijn om te weten dat mocht het negatief zijn ze je gaan helpen.

pfff... ik merk dat ik wel weer heel onzeker ben over de zwangerschap zeg... gisteren weer een test gedaan :) van cb met indicator. gelukkig, nog steeds zwanger ;):) en zei dat het al meer dan 3 weken was sinds de bevruchting en dat is ook zo, dus met de HCG zal het wel goed zitten. wat een muts he :)
    ik zal blij zijn als die eerste echo achter de rug is (denk in september). heb zelf zo'n angel sound om naar het hartje te luisteren. denk dat ik me moet gaan bedwingen om die niet te vroeg te gebruiken (kun je ook weer ontzettend onzeker van worden als je 'm niet hoort)

en ben mooooooooeeeeeeeee vandaag.... gaaap.... zoonlief is niet echt ziek, maar ook niet helemaal lekker. vanochtend weer om 4.45u wakker. niet opgestaan, maar slapen ook niet meer pfffff. gelukkig laatste werkdag, vanaf morgen weekend :)

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Priscilla, Spannend! Succes met testen, maar aan je buik kun je zo snel nog niks zien hoor meid. Meestal kreeg ik een beetje een opgezette buik als ik ongi moest worden, maar toen ik niet ongi moest worden was ie juist helemaal niet opgezet, maar hard.

@ Babet, Ik snap het wel hoor dat je nog een keer getest hebt! Ik heb er nu ook al 3 gedaan en elke keer als ik langs de kruitvat loop denk ik van zal ik er nog wat halen? Vreselijk van mezelf, maar dan komt die misselijkheid weer opzetten en dan weet ik al weer genoeg! :D

@ Ikheid, je mag gewoon vliegen hoor meid. Ik ga in November pas op vakantie en ik mag ook nog gewoon vliegen.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé lieffies!

Babet en Jewe, ik heb dat ook.. denk steeds weer zal ik weer een keer testen.. 's Ochtends als ik opsta ben ik bang dat ik gewoon ongesteld ben.. Echt erg deze onzekerheid! Bah bah! Blij als ik mijn eerste echo heb gehad!!!

x

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Ikheid, Jij moet de 21e naar de vk zie ik, ik moet 1 dag eerder. Echt spannend.

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

idd echt spannend! ben jij ook zo onzeker?

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja ik ook hoor. Ben 's ochtend als ik wakker wordt ook bang dat ik ongi ga worden. Eb als ik een krampje voel heb ik echt zoiets van o nee he.
    Vanmorgen naar de vk gebeld, en dan ben ik gewoon zenuwachtig om te bellen. Slaat helemaal nergens op maar goed. Zal blij zijn als ik 3 maanden ben geweest en me eerste echo heb gehad, dat ik weet dat het goed zit.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmmmz, dus jij hebt dat ook? Erg hè!!! Ik ben ook zo blij als ik mijn eerste echo heb gehad en dat de eerste 3 maanden voorbij zijn zeg.. ik bevat het nu nog niet! Maar dat komt wellicht ook omdat het langer heeft geduurd dan we hoopte.. en dan is het nu helemaal onwerkelijk
    Wel leuk dat wij maar één dag schelen met elkaar! Kunnen we veel dingen uitwisselen en elkaar tips en raad geven

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja idd is leuk dat we even ver zijn in de zwangerschap. Kunnen we elkaar een beetje steunen!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben gestopt met dat tempen. Kon er ff niet meer tegen. Zit zo op mijn ei te letten. Dat heb ik normaal nooit. Hij is ook nog nooi zo laat geweest, alleen cyclus 1 en 2. Volgens mij komt het gewoon omdat ik er veel te veel mee bezig ben. Dus even geen tempen voor mij. Want volgens mij heb ik nu een hele lange cyclus :x

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Vervelend als je geen regelmatige cyclus hebt. Ik heb nooit getempt, omdat ik bang was dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn. Dus misschien is het wel goed voor je om er even niet mee bezig te zijn. En gewoon doen wanneer je er zin in hebt, kijk maar naar mij, mij is het ook gelukt zonder tempen en ovutesten en weet ik wat allemaal nog meer!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, dat heb ik ook altijd gedaan, gewoon doen waar we zin in hebben. Ik ben juist begonnen met tempen omdat we over 3 maanden een jaartje bezig zijn en de mmm in willen (nou ja.. willen..) en de dokter stuurt je niet door als je niet getempt hebt. Erg onregelmatig ben ik eigenlijk niet. Alleen in het begin, toen moest het nog allemaal op gang komen.
    Ach ja... dan stellen we de mmm maar gewoon uit. Heb daar nu even niet zo'n zin in ;)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je moet doen waar je je goed bij voelt! Dat is het aller belangrijkste hoor meid!

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoeveelste ronde was het bij jou eigenlijk raak?

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ronde 7

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik denk dat we gewoon nog even 3 maanden doorgaan zoals we dat al die tijd hebben gedaan. Gewoon genieten en er niet te veel bij stil staan. En dan kan ik daarna altijd nog tempen. Daar voel ik me nu gewoon veel beter bij.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeeeeeeeeey dames...

Saskia1984... wij zijn sinds november 2007 bezig. En ook ik werd in ronde 7 zwanger... toen curretage want t zat fout... daarna hebben we er 13 rondes (als t er niet meer waren) over gedaan om weer zwanger te raken en dat werd n vmk en nu zitten wij alweer in ronde 2 dus al met al zit ik al aan ronde 25 denk ik zo! En ik heb ook getempt gehad en ovutesten maar sinds december afgelopen jaar gebruik ik niks meer. Het werd me allemaal voortaan n MOETJE en heb zoiets van: als t komt komt t en anders blijft t maar weg! We zien t wel hoor! Ik vrij wanneer t mij uitkomt. Nu moet ik ook zeggen dat ik met die vmk, in dat maand voordat ik dus zwanger testte, maar 1x sex heb gehad en gelijk raak!!! Dus vruchtbaar ben ik wel hoor! hahahahaha
    Meis.... je moet t doen wanneer je zin hebt en gewoon lekker met andere dingen PROBEREN bezig te zijn!
    Suc6

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je Miranda, je hebt echt helemaal gelijk! :)

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Saskia... tja ik heb ervaring wat dit betreft toch zat dus ik kan je alleen maar mijn adviezen en ervaringen mededelen. Ik weet dat als je zoooooooo graag n kindje wil dat je dan heel moeilijk je gedachten op iets anders kan focussen... je kan niet zomaar die knop omdraaien. Wij vrouwen kunnen niet wachten als we graag iets willen moet dat gelijk! Ik weet t... ik heb dat ook hoor! Daarom is deze vakantietijd wel erg lekker! Wij gaan over 2 weken heerlijk even weg... even gedachten op andere dingen focussen!
    Hoop dat jouw dat ook lukt meis!

Deel Deze Pagina