Die speekseltests heb ik inderdaad ook wel eens gezien. Dus het werkt best goed? Ik gebruik deze maand even niks, geen temp, geen ovutesten. Was er vorige maand 24/7 mee bezig...
knap van je dat je nu even niets gebruikt. dat lijkt me dan inderdaad wel even fijn dan, even rust. anders ben je er inderdaad de hele maand mee bezig. ik vind de speekseltester wel wat. alleen had ik deze maand een keer twee keer op een dag getest, omdat ik de eerste uitslag raar vond (ik verwachtte dat ik in de vruchtbare periode zat maar dat liet ie niet zien). de tweede keer zag ik het wel duidelijk. beetje raar dus... ik ben wel benieuwd. bij mijn vorige zwangerschap voelde ik al snel voor de NOD een heleboel dingen waardoor ik vermoedde dat ik zwanger was. nu voel ik niets. ik had dus al bedacht dat ik wel snel zou voelen als het raak zou zijn zou het dan toch kunnen of kan ik er vanuit gaan dat we voor de volgende ronde gaan.
ow okey, nou fijn om te weten BB10 nou hebben wij zoiezo niet elke dag seks dus voorlopig houden we het zo. Om de paar dagen, als we zin hebben....ben zelf niet zon seks beest Ga zelf toch ook eens ff tempen vanaf vandaag, lijkt me makkelijk eigenlijk om te weten! Hoe gaat het vandaag met jullie?
wat gezellie, een stel Brabanders bij elkaar! Ik ben ook een echte Brabander! Ikzelf ben 24 jaar vriendlief wordt over een paar maandjes 30 jaar (oh wat ziet ie daar tegenop, haha) we zijn nu 3 jaar samen en vanaf januari weer bezig voor een beebje. Ik woon trouwens vlakbij Breda.
hey Weje, gezellig! Ik woon ook id buurt van Breda en ben 25. Geloof dat je vriend er tegen op ziet ja, zou ik denk ook wel hebben. Meer omdat de tijd zo hard voorbij vliegt he...naja nog tijd genoeg op je 30e voor zover je weet...ma goe...blabla hoop nutteloze info van mij......succes met zwanger worden
Ik ben druk bezig om een feestje te organiseren voor zijn 30e verjaardag. Hij wil niks doen en wilde met zijn verjaardag op vakantie zijn, maar mooi niet we gaan het vieren met een Suprise party. Haha! Jij ook succes met zwanger worden en de rest van de meiden natuurlijk ook!
Saskia1984... mijn mannetje is wel heel lief hoor maar leeft niet echt mee... pas als alles goed gaat met de kleintje in mn buik. Hij was van die curretage zo geschrokken dat ie nu pas mee wil leven als t safe is! Kan me er wel iets bij voorstellen natuurlijk! Maar die bedeltjes dat is typisch iets voor hem! Vliegje... bedankt voor t welkom heten. Nee t is dubbel hoor als ik zwanger zou zijn. Je bent blij maar aan de andere kant ben je ook weer bang om teleurgesteld te worden. Net als nu ook, 6 dagen overtijd en test sloeg negatief uit, maar toch zou ik willen dat ik zwanger was! Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel toch? All... ik heb ook al maanden getempt gehad en ovulatietesten geprobeerd maar ik voel mn eisprong dus dat zegt al meer dan genoeg. Ik had na mn curretage echt zoiets van: t is niet leuk meer, t wordt voortaan n moetje en daar heb ik geen zin meer in! Dus toen zei ik streng tegen mezelf: ik vrij met mijn man wanneer wij allebei zin hebben, raak ik zwanger dan is dat natuurlijk helemaal geweldig en anders maar niet. Nou wou toevallig t geval zijn dat wij bij mijn laatste zwangerschap/vmk maar 1x sex hebben gehad die maand! En nu ook zo rond de eisprong dus de kans bestaat wel maar ik vermoed dat mn hormonen van slag zijn door die zwangerschap! Ik moet van de dokter mijn volgende cyclus afwachten en als die niet komt moet ik terug komen! Ik ga even op de bank liggen... ben moe en heb gigantische hoofdpijn al vanaf zaterdag!
@ vliegje, goed van je om even niets te doen qua ovulatietesten en tempen. Dat lucht meestal wel even op, gewoon even een rustmomentje... @ babet, je kunt best zwanger zijn hoor. De ene zwangerschap is de andere niet. Je kunt nu best helemaal niks voelen en toch zwanger zijn. Ik duim voor je! @ jewe, welkom bij dit clubje! Gezellig dat je meekletst! @ miranda, moetjes zijn inderdaad niet leuk. Doe ik ook zeker niet aan mee. Verschrikkelijk vind ik dat. Ik temperatuur sinds deze ronde alleen maar omdat we dan eerder doorgestuurd worden als we naar de dokter gaan. Verder doe ik er niks mee. Ik heb 1 keer ovulatietesten gebruikt, alleen omdat ik wilde weten of ik mijn vruchtbare periode goed aanvoelde. En dat was zo, dus vond ik het eigenlijk maar nutteloos. @ iedereen, mijn mannetje is flink ziek. Hij is nog nooit ziek geweest sinds ik hem ken, maar nu heeft ie het voor unne goeie! Misselijk, diarree, koorts, hoofdpijn, lusteloos, spierpijn... arme ziel! Ik voel me sinds vandaag trouwens ook niet zo geweldig. Ook last van misselijkheid en darmkrampen. Ik zal het ook wel weer krijgen. Als ik toch eens net zo vatbaar was voor zwangerschappen als voor griepjes.... wooow, dan was ik al bijna bevallen hahahaha!
Babet, alles kan hoor! Sommige voelen niks en inderdaad, geen een zwangerschap is hetzelfde denk ik. Jewe, welkom! En wat grappig, ook 24 en ook een man tegen de 30 Mijn man is nu 31, vorig jaar vond hij het ook verschrikkelijk om 30 te worden. Mijn man komt trouwens van oorsprong uit Breda Ik heb hem daar leren kennen, kent iemand van jullie Café Bar De Toren (is nu Dependace geloof ik). Daar hebben we mekaar ontmoet Wat leuk zeg, stel brabo's bij elkaar. Zag nog wat meer over mezelf vertellen. Ben dus Maartje, 24 (over 2 weken 25), 4 jaar getrouwd bijna. Bezeten van sharpei's (heb mijn eigen sharpeiforum) en fotografie (heb mijn eigen zaakje, www.mcreations.nl). Verder werk ik fulltime op kantoor bij mijn pa op de zaak en heb dus mijn eigen zaak waar ik in de avonduren/weekenden mee bezig ben. Druk baasje dus! Niet altijd tijd om alles bij te lezen, maar doe mijn best. Moet dadelijk de laatste Clomid innemen (heb dus PCO) en vrijdag heb ik weer mijn 1e follikelmeting. Zal nog wel niks op te zien zijn schat ik. Maar we hebben geduld..... (yeah right...).
wat gezellig hier @vliegje, leuk om te lezen waar je je allemaal mee bezig houdt. hoe neem je Clomid eigenlijk in, zijn dat die injecties of ben ik in de war? hoe doen ze zo'n follikelmeting? @miranda, groot gelijk zeg, om te vrijen wanneer jullie er zin in hebben. niet leuk 'moeten'. succes met je hoofdpijn zeg. vervelend hoor. @saskia, goed dat je tempt. maar duim voor je dat je niet naar de dokter hoeft. beterschap voor jou en je man! @jewe, leuk, ben benieuwd hoe je vriend het vindt @guusje, groot gelijk, het moet wel leuk blijven en thanx, ik zal maar gewoon rustig afwachten is pas de eerste ronde, maar ja, toch hoop he praten jullie veel met jullie vriend/man over het zwanger willen worden?
@ vliegje, ja dat ken ik wel heet nu idd Studio Dependance. Ik kom overigens niet uit Breda zelf maar uit Oosterhout, maar dat kennen de meeste mensen niet. Ik werk wel in Breda op de woonboulevard. Jaja hoe toepasselijk....in een baby winkel.
Babet, ik slik nu nog pillen. mocht dit geen succes zijn dan ga ik over op spuiten Echo doen ze inwendig, dan kijken ze naar mijn eitjes en baarmoederslijmvlies. Werk je bij Prenatal Jewe?
All.. ik zie er hier veel uit Breda komen. Komt er ook iemand toevallig uit Helmond? Vliegje... mag ik vragen wat n LEO operatie is en wat LEO opzichzelf is? ALs je hier geen antwoord op wil geven kan ik me dat ook wel voorstellen hoor. Met mn hoofdpijn gaat af en aan... ik ben wel verschrikkelijk moe. Heb vanmiddag lekker 2 uur geslapen maar ik ga nu terug de bank op om weer n filmpje te kijken, misschien dat ik dan ook nog even in slaap sukkel! All.. ik kom morgenvroeg wel weer kijken hier. Slaap lekker allemaal!
En ook dat wachten op die ongi schiet gewoon niet op he?!!! Ben morgen al 1 week overtijd dat is ook niet leuk. Nou jah... ik zit vandaag op dag 31 en mijn langste cyclus is 33 dagen (was de 2de maand na stoppen met de pil en sindsdien niet langer dan 27 dagen). De dokter zei dat ik moest wachten op mn volgende cyclus en als dat er ook niet komt dan moet ik naar hem toe komen!
Miranda, ga je van de week nog wel een testje wagen?! Die hoofdpijn is ook raar...... misschien toch een symptoom?? Een LEO is een operatie waarbij ze je eierstokken aanbranden. Ze zetten hiermee de boel eigenlijk op z'n kop en omdat het bij mij al niet klopt, hopen ze de boel op de goede kop te zetten Dat je dus weer een regelmatigere cyclus krijgt. Ze branden eiblaasjes weg, zodat ook anderen meer ruimte hebben. Ik heb 3 gaatjes in mijn buik gehad, hechtingen. Heb een ruime week last gehad van mijn buik. 1e dagen ontiegelijk pijn en last van het gas (volledige narcose). Ook een HSG gehad maar gelukkig tijdens het slapen dus niks van gevoeld. Al met al zijn de wondjes ruim een maand gevoelig geweest (en soms zelfs nog). Na de LEO een spontane eisprong gehad. Daarna met Clomid weer begonnen en een ei op dag 24 en dag 28 gehad. En nu hoop ik dat hij nog eerder komt!
Vliegje... dat is ook niet niks! Sorry, nmaar ik had er nog nooit van gehoord! Hopelijk met clomid raak je snel zwanger... ik zit ook op andere forums en daar gebruiken ze clomid ( 2 meiden) en die zijn binnen 2 maanden zwanger. dus blijf hoop houden meid! All... ik ben net ongi geworden. Gelukkig maar want dat wachten is ook niks. Ik heb gelukkig nooit niet veel last van mn ongi's dus over n paar dagen ga ik Chris weer verleiden hahahah en wie weet is t in augustus wel raak! Ik ga nu de kinders naar school brengen en daarna met de jongste knul naar zkh, dan naar school brengen en vanmiddag moet ik helpen bij hem op school met zwemmen en mijn zoontje mag op voor zn teddyberenzwemdiploma dus mijn ouders komen kijken... die wonen nog in Helmond maar komen speciaal voor hem naar Roosendaal en daarna mee naar ons huis! Dus wordt weer gezellig!
Ik gebruik al sinds september Clomid. Dat sloeg niet aan, toen de operatie gehad. Na de operatie slaat de Clomid dus beter aan. Zit nu in de 3e ronde na de operatie met Clomid, 4e ronde in totaal na de operatie. Dus hopelijk is het snel raak. Enne, je woont dus in Roosendaal?! Das helemaal dichtbij Fijne dag! En wat balen dat je ongie bent, maar zoals je zegt, wacht is ook niks en nu kan je gauw weer door naar de volgende ronde.