Brabo's die zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BB10, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ sweetest angel; wat balen meid! En als je je zorgen maakt gewoon de dokter bellen, je hebt groot gelijk! En tempen... tja voor mij was het niks. Ik ben er mee gestopt en ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje mezelf. Ben er nu niet zo ontzettend veel mee bezig.

@ Miranda; het moet inderdaad leuk en ontspannen blijven. Af en toe heb ik er wel moeite mee om me te ontspannen en dan is het niet zo fijn om te vrijen. Maar over het algemeen is het nog steeds heel leuk.

@ pinklady; Welkom! Gezellig dat je er bent :D

@ all; we gaan zo naar de kermis in Eindhoven en morgen naar de Apenheul met mijn nichtje van 5. Leuk, echt zin in!

2. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

gisteren dus lekker ff weggeweest.
    Zelfs ook nog lekker met ventje in het Efteling hotel wat gegeten en gedronken, was echt super zo met zijn tweeen even ertussen uit.
    Daarna naar de winkel gegaan en toen kreeg ik pijn in mijn buik en mijn rug, dus naar de huisartsenpost geweest (grrr jeugdronde onderweg die niet plaats wilde maken:x)
    Daar aangekomen;
    test, niet zwanger, verhoogde eiwitten, geen nitraat, geen blaasontsteking
    Arts heeft me rustig gekregen en aangeraden om naar de dokter te gaan, omdat we nu een jaar bezig zijn en hij vind dat we met onze leeftijd geen belemmering hebben dus.

Zometeen bezoek, dus ben er weer maar even.
    Vanavond/middag ben ik wel weer, maar heb echt ff mijn rust nodig nu.

Fijn weekend allemaal meiden.
    En superbedankt voor alle knuffels!

3. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ miranda200375
    Ik was 6 weekjes zwanger.... Inderdaad je bent er snel al te veel mee bezig, maar ik ben eigenlijk al heel blij dat ik zwanger kan worden zonder enige medicijnen...
    Ik heb een tijd rondgelopen op de fertiliteit afdeling omdat mijn eitjes niet sprongen.
    Op een gegeven moment heb ik een pauze ingelast en het naast me neer gelegd. Nu een paar jaar later ben ik weer gestopt met de pil en nu springen mijn eitjes wel uit zichzelf en hoef ik niet meer naar het ziekenhuis.

Ik blijf ook geduldig afwachten en zorg voor voldoende afleiding, maar helaas lukt dat niet altijd. Vooral als je overal bolle buikjes ziet en in de familie 2 zwangeren hebt.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haaaai Brabantse chickies!

Hoe ist mee jullie? ;)
    Hier alles goed, Schotland was leuk, reacties waren super en de bruiloft was echt adembenemend!!!
    Paar keer overgeven in de afgelopen dagen, enorm pijnlijke borsten, zwart voor de ogen en heeeeeel erg moe.. Ook een soort van trekkerig gevoel in de onderbuik en de onderbuik is bij mij zelfs al een beetje opgezet, zelfs mijn vriend zei het..
    Vanochtend voor de 6e :) (zucht) en laatste keer getest, 2 dikke vette strepen.. Nu ben ik er zeker van, zeker na die vliegreis, de kleine heeft zich erg goed vastgehouden! :D

Pinklady welkom meis! Hopelijk is het snel raak!

Sweetest Angel, balen zeg! Zoek genoeg afleiding en zorg dat je er niet teveel mee bezig bent, dan komt het goed, zie bij mij :D ik rekende er juist niet op en ik werd gerustgesteld toen ik ging tempen, toen zag ik hoe mijn cyclus in elkaar zat en dat gaf me rust.. Misschien helpt het bij jou ook wel!

Saskia, hoe was de Kermis? Nog ergens in geweest of iets gewonnen???

Jewe, wat leuk dat je ouders het weten.. de mijne weten het ook! Leuk hè die reacties.. zo leuk om het te vertellen! Hoe voel je je? Besef je het al een beetje?

Vliegje.. lekker druk dus? Goed bezig wijffie! Zoek idd de afleiding.. time flies when you're having fun!

Miranda, gefeli met je ouders, leuk weekend gehad? In ieder geval wel goed weer toch?!

Babet, how R U???

en de rest, hoe is het?

xxx

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Heidi, leuk dat het zo super is geweest in Schotland. Balen dat je je niet zo lekker voelt af en toe, maar het is voor een goed doel hihihi. Je beebje zit veilig in je buik en houdt zich goed vast :D

@ Angel, jeetje meis... wat balen zeg dat je je zo voelt. Gelukkig heb je wel fijne momenten met je vriend gehad. Dat heb je ook echt nodig.

@ allemaal, gisteren kermis was erg leuk. Enne mannetje heeft een grote mooie beer gewonnen met darten. Voor de toekomstige babykamer :D
    Vandaag met nichtje naar de Kempervennen geweest en gezwommen. Apenheul was niet zo'n goed idee met dit weer, dus hebben we plan B ingezet. Was echt super. Het is ook zo'n schatje. Ik geloof dat we wel 50 keer van de glijbaan zijn geweest ;);)
    Ik voel me stukken beter na dit heerlijke weekend. Onze beeb komt wel en ik heb het nu wat los kunnen laten. Hoop dat het zo blijft en dat ik me zo goed blijf voelen. Zolang we nog geen kindje hebben, genieten we gewoon van de tijd die we nog met zn tweeën hebben. Komt helemaal goed :)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ikheid, Hey meis, gezellig dat je er weer bent. Fijne he dat je het aan iemand kan vertellen. Ben echt blij dat me ouders het weten kan ik er in elk geval met iemand over praten.

Vervelend af toe he die misselijkheid? Op de meest vervelende momenten komt het opzetten.

7. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    sjips... heel verhaal getypt en toen was het weg, hoe kan dat nou?!

ik kom dadelijk weer, zoontje wil iets geloof ik ;)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoe is het hier???
    Hier alles top! Heerlijk aan het genieten van alle kwaaltjes.. ;)
    xXx

9. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ alle zwangeren onder ons!

Geniet er lekker van en laat je maar heerlijk verwennen!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden, Hoe gaat ie hier! Zijn er nog meiden die bijna moeten testen ofzo?

Volgens mij begin ik op me werk een beetje door de mand te vallen. Het is ze al op gevallen dat ik niet meer rook. En dat ik veel naar de wc moet.(ga je nu al weer? Eh ja!) En dat ik al een paar dagen moe ben. 1 collega heeft zelfs al gevraagd of ik zwanger ben. Dus ik wist niet hoe snel ik nee moest roepen, maar volgens mij kreeg ik een rooie kop. :p
    Dit is echt niks voor mij hoor dat verzwijgen, ik kan echt niet liegen. Volgens mij ziet iedereen aan me dat ik lieg. Ik heb niet zo'n pokerface helaas 8)

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Jewe... hahaha waarom zeg je t niet meid. Maakt t wel gemakkelijker toch?!
    En ja mijn NOD is 10 augustus! Dus dan mag ik testen MAAR of ik t doe is n tweede! Ik wacht er denk ik mee want de vorige keer was ik ook 4 wkn en 6 dgn zwanger en toen kreeg ik die miskraam dus wil er mee wachten totdat ik over dag 30 heen ben!

12. Sweetest Angel

Sweetest Angel Actief lid

5 mrt 2009
    344
    0
    0
    Arbeidsongeschikt
    Roosendaal (NL-Noord-Brabant)
    Hey meiden,

vandaag ff lekker weggeweest naar Blijdorp, was echt topdag.
    Zijn net terug, weer ff energie opgedaan.

Morgen begint het weer, maar nu hebben we nog ff lekker onze rust.

Sorry dat ik niet veel typ, maar ben lekker moe, en wil ook even mezelf niet teveel aan zwangerschap laten denken nu.

Spreek jullie morgen weer.

Liefs,
    Angel

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    heej meiden ben ikeer ff heb ff tijd rust genomen word onderhand gek vandaag huisarts geweest morgen moet ik bloed laten prikken ga geen geld meer weg gooien aan testen ik moet me laten testen op:

menopauze diagn. (4wkn na staken oac) = lh,fsh,oestradiol:$:(

hoop dat ik dit niet heb en op me schildklier.
    dus ik ga morgen lekker half 9 zijn daar.
    nu hoop ik donderdag de uitslag te hebben want vrijdag gaan ze 3 weken met vakantie!

oja de dokter zei ook dat de ovu testen niet betrouwbaar zijn van sensitest ik had die test mee genomen en ze zei tempraturen is de beste manier ik zo ja maar ik wil zo graag me duivel (ongi) terug.. dus ben benieuwd.

14. natasja 25

natasja 25 Nieuw lid

3 aug 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

hallo, ik ben 25 en net getrouwd ben nu ongeveer een maand gestopt met de pil ik vind het allemaal zo spannend maar kom ook uit brabant nou groetjes n

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Natasja! Het is ook heel spannend...

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Natasja, welkom bij de club! Waar kom je ergens vandaan in Brabant? Nog gefeliciteerd met je huwelijk!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Natasja... welkom hier en nog gefeliciteerd met je huwelijk!
    Spannend he meis? Het is heel leuk met die meiden hier te kleppen!
    Suc6

@Priscilla... gelukkig hebben ze gelijk bloedtest gedaan hopelijk krijg je meer duidelijkheid! Sterkte meis!

18. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ji k hoop op donderdag vrijdag 3 weken vakantie nu is het afwachten geblazen

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Heel onverwachts hebben we vandaag onze oudste hond in moeten laten slapen.
    Hij was al een week ziek, we dachten weer de beruchte koortsaanvallen.
    Maar helaas zwaar nierfalen en leverfalen, evenals onze jongste die we in januari hebben moeten laten gaan. Onze 2 hondenkindjes in een halfjaar tijd kwijt. Ik ga kapot van verdriet...

Ik zal de komende tijd niet veel aanwezig zijn, excuses daarvoor. Heb even tijd voor mezelf nodig.

20. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    vliegje sterkte en doe rustig aan (K)

Deel Deze Pagina