Tuurlijk Jewe, lijkt me gezellig!! Ik kom er toch bijna langs.. Ik voel vandaag bar weinig, alleen erg moe en ik moe in mijn borsten knijpen wil ik ze voelen.. heb jij dat ook? Word er zo onzeker van! Sas, ik kan iedere zaterdag.. zet me d'r maar bij.. Miran, doe je rustig aan! Jeetje zeg! Dus de pijn is er nog steeds? Ik denk aan je en duim extra hard voor je! Gefeliciteerd met je oma! Maak er een leuke dag van.. Wat zei je ventje? Schrok ie? Babet, how R U? Welkom Linnie, hopelijk ist snel raak meis! De rest, hoe is het met jullie??? x
Ik heb er nu ook niet zoveel last meer van. Me misselijkheid heb ik nu aardig onder controle, als ik maar regelmatig wat eet. Merk wel dat me buik best is opgezet krijg niet alle kleren meer dicht!
@ All: Gisteren naar Efteling geweest, was super dagje, echt genoten. Toen we thuis kwamen lag er een envelop van de gynaecologie: Vrijdag 14 Augustus om 09:25 h een afspraak in het Franciscus Ziekenhuis... Vind het behoorlijk snel trouwens maar ben er wel blij mee Twee flinke vragenlijsten meegestuurd in de envelop, dus die hebben me maar vast ingevuld. @ Linnie, welkom en hopelijk gaat het deze keer weer zo snel! Betreft de data, op zich kan ik elk weekend wel, maar ben voor vervoer wel afhankelijk en voel me nooit zo snel op gemak bij vreemden Sorry dames Is het mogelijk dat de ventjes eventueel mee kunnen? Als het liever neit is, maakt me neit uit hoor, maar wou het even weten. Want dat moet ik ff gaan kijken hoe ik het regel namelijk
@ Sweetest Angel, fijn dat je zo vroeg terecht kunt! Voor wat betreft het afspreken... dat begrijp ik wel hoor. Is ook best eng omdat je niemand ECHT kent. Mijn mannetje gaat niet mee in ieder geval, ik denk niet dat hij daar op zit te wachten. Mij maakt het verder niet zo veel uit.
Vanochtend 2 uur in het bos gelopen en daarna lekker een pannenkoek gegeten bij het pannenkoekenhuis. De rest van de dag geen reet uit gevoerd. Lam op de bank gehangen in me sportbroek dat is nog zowat de enige broek die ik dicht krijg en die lekker zit. @Sweetest Angel, Fijn dat je al zo snel terecht kan bij de gyn. Als jij je mannetje mee wil nemen dan moet je dat gewoon doen hoor! Kan me voorstellen dat je afhankelijk bent van vervoer als je in een rolstoel zit. Die van mij gaat niet mee, geloof niet dat ie daar blij van wordt.
@ all :Zijn jullie bezig voor de 1e. Of hebben jullie al een of meerdere kinderen rond lopen? Wie er zwanger zijn van harte gefeliciteerd. Hebben jullie last van kwaaltjes? Lopen jullie gewoon bij de VK of gynacoloog?
Wij zijn bezig voor de eerste, en daarom vrijdag naar gynaecologie. Hopelijk dan snel wat duidelijkheid na ruim een jaar..
Hier ook bezig voor een eerstje kindje. Alweer bijna 10 maanden *zucht* En voor mijn gevoel is het nu weer niet raak.
Waren bezig voor de eerste en sinds 6 weken is dat ook gelukt in ronde 7. Kwaaltjes vallen nu wel mee, maar in het begin was ik elke keer een partij misselijk niet normaal meer. Nu ik regelmatig wat eet is de misselijkheid ver weg. Alleen me buik is nu al erg opgezet, krijg me broek niet eens meer dicht. Dat belooft wat! Volgens mij word ik enorm!
Ja dat wel. Maar weet je heel stom. Nu weet niemand het nog en dan heb ik echt zoiets van direct denken ze dat ik dik ben. terwijl je zelf wel beter weet maar toch......ik weet het ik ben heel erg!
Hoi Allemaal, Ik heb een paar dagen een raar gevoel. Mijn darmen zijn flink over de rooie en ik was gister en vandaag met vlagen misselijk. Ook heb ik af en toe steken in mijn borsten. Zoals ik eerder heb verteld heb ik op 12 juli een miskraam gehad. Zou het nu mogelijk zijn dat ik weer zwanger ben? Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar als ik me weer misselijk voel dan kan ik niet anders dan eraan denken. Ik wacht nog even af met testen wie weet is het een teleurstelling... Ik voel me gewoon heel raar...AAAhhhh
@ Pinklady, je hoort wel vaker dat je na een miskraam nog heel vruchtbaar bent, dus het kan heel goed hoor meid! Ik duim voor je dat het raak is. Heb je zin om mee te gaan naar de meeting van ons Brabo's? Als je daar geen behoefte aan hebt ook goed hoor. Anders kun je je naam even zetten bij de datums dat je kan.
Hallo allemaal... Ik ben vandaag naar helmond gegaan naar mn oma's verjaardag! S'morgens had ik nergens last van maar toen ik ging autorijden begon t steeds pijnlijker te worden. Bij mijn moeder deed t lopen wat zeerder maar verders niet echt last van gehad. Heb gezellig gehad... mn moeder heeft haar moeder goed verrast door familie te laten komen bij haar thuis... mn oma d'r zus kwam (mn oma ziet die bijna nooit) en mn oma's oudste kleindochter was er ook (mn nichtje maar die heeft totaal geen contacten met haar moeder oftewel mijn tante)... verders gewoon mn ooms en tantes die niet op vakantie waren en mn zusje met haar gezin. het was erg gezellig en toch druk! Ik reed naderhand alleen naar huis want mn kinders blijven bij opa en oma logeren en toen schoot er ineens iets door mn hoofd... Gisteravond had ik zin in pizza.... pizza gebakken en ik nam n hap en rook eraan en dacht: GADVERDAMME wa vies! Dus hoppa... de vuilnisbak in! Daarna (had nog steeds honger) knakworsten klaar gemaakt... 2 van gehad en werd misselijk ervan dus ook hoppa zo de kliko in! Nu vanmiddag bij mn oma gegeten... rundvleessoep... GETVERDERRIE wat n vieze vlees... dus vlees eruit gevist. Toen kwam de kipcocktail (vind ik normaal superlekker hoor)... ik kijk naar die kip en vind t maar smerig eruit zien en krijg dus echt kokhalsneigingen... dus ook kip eruit gevist! Daarna kwam de gebakken aardappeltjes/groenten/ en varkenshaasje met champignonnensaus (NORMAAL: JAMMIE... vingers erbij aflikken) nu liepen de rillingen over mn rug van de smerigheid! Ik vond t werkelijk niet lekker en zat alles tegen te eten! Daarna had ik Chris aan de telefoon en die zei dat we samen naar de frietzaak gingen... zit ik me toch te bedenken wat ik dan van de frietzaak wel zou lusten want frikandellen, ik moet er niet aan denken... shaslick, nee ook dat hoopje vlees trekt me niet, kroket, he bah ineens zo'n brok vlees in je mond! En zo zat ik maar te denken in de auto. Toen kwam er n lichtje.... * krampen in liezen en schaambeen, onderin in mn buik! * eten wat me al niet meer aanstaat * last van nare geurtjes * zweten... had de raam dicht van de auto en vond t gewoon verstikkend terwijl ik altijd koukleum ben. * vaak plassen, ooit 3x in 1 uur tijd Nu zat ik vanavond t verhaal van gisteren zkh te vertellen tegen me vriendin en toen kwam ter sprake t onderzoek... Wat blijkt nou, gisteren is geconstateerd dat mn baarmoedermond dicht is!!! Snappen jullie nu, nog steeds niet ongi, dat ik dus alles bij elkaar optel en dat ik t dus superspannend vind nu! Wat is nu jullie conclusie hieruit? Ben ik me nu gek aan t maken of wat?
@Linnie... welkom hier. Ik ben aan de ene kant niet bezig voor de eerste maar aan de andere kant ook weer wel. Het zit zo... ik ben al mama van 3 (levende kindjes) en 3 vlindertjes. Ik heb sinds 4,5 jaar n nieuwe relatie en nu zijn wij dus sinds nov '07 (officieel) bezig voor 1 kindje van ons samen!
Kom even bij jullie spieken hoor Ben ook een (import)brabander Woon in Uden samen met mijn vriend, zoontje van 15 maanden, 2 honden, 2 poezen en een cavia We zitten nu net in de 4e ronde voor een brusje (en dat heeft een beetje haast ivm medisch iets)
Ik stond vanmorgen in de badkamer en mijn vriend doet after shave op... ik werd er helemaal misselijk van. Mijn buik is behoorlijk aan het rommelen. Ik voel me nog steeds raar. Zit het tussen mijn oren?
@Pinklady... kan dat t tussen je oren zit maar kan ook zijn dat t idd raak is. Ik heb ook sinds 2 dagen last van gekke dingen... ik ben mn vlees aan t ontleden iedere keer en dan lopen er rillingen over mn lijf als ik me dan bedenk dat ik dat moet opeten. Dit kan ook tussen mn oren zitten maar ik stond daar niet zo bij stil totdat ik gisteren in de auto terug naar huis reed toen brandde dat lampje pas! Waar t nou aan ligt?... ik weet t niet hoor! Ik zal duimen voor ons 2! Had vandaag mn NOD-dag maar zie nog niks! Moet morgen naar de gyn om 15.00 uur!