Vliegje... nee ik woon niet in Roosendaal maar mijn zoontje zit in Roosendaal op school. Wij wonen in Oud-Vossemeer (13 km van Bergen op Zoom) maar ik ben van oorsprong n Helmondse! Oeps sorry ik dacht dat je nu pas begon met clomid... nou laten we maar hopen dan dat ie snel aanslaat!
@ Miranda, volgens je pendels wordt augustus gewoon jullie maand. Dus wie weet... wel balen dat je dan toch ongie wordt. Ik weet even niet meer wie het er net over had... maar het lijkt me best moeilijk om in een babywinkel te werken als je heel graag zwanger wilt worden. volgens mij wil je alles kopen hihihi! Mannetje is al aardig opgeknapt en bij mij gaat het op en af. Ben niet echt ziek, ook niet fit. Heb duidelijk iets onder de leden, maar van mij mag het wegblijven!
Oud-Vossemeer is Zeeland toch? Moet binnenkort een huwelijk fotograferen in St.Maartensdijk/Tholen/Vlissingen
Hé meiden, er wordt al vollop hier gekletst! Leuk. Ik heb helaas de puf momenteel niet om vaak te reageren. Hopelijk heb ik gauw weer wat meer energie en klets ik jullie de oren van jullie hoofd!
BB10, ja er wordt hier zeker gezellig gekletst. En we lopen zeker niet weg dus zodra jij weer wat meer puf hebt, zijn we er nog steeds en kun je gezellig met ons mee beppen
Vliegje... ja idd Oud-Vossemeer is Zeeland. Wij wonen 5 km van Tholen af en n kleine 10km van St maartensdijk! Is wel lekker hoor in Zeeland wonen!
Saskia1984... ik heb er wonderbaarlijk genoeg geen moeite mee dat ik ongi ben geworden. Ik wist dit stiekem al wel dus nu maar gokken op die maand augustus he?!!!
Heb inderdaad zin in de bruidsshoot, aan het strand. Lijkt me heel gaaf. Dus Zeeland lijkt me heerlijk wonen, maar weet niet of ik me thuis zou voelen (ben Brabander he haha).
... ik zou me ook niet meer zo veilig voelen dan, helemaal niet voor mijn kind... duim dat augustus inderdaad jouw maand is (zoals de pendels ook zeggen)
Dat was ik! Haha Is idd niet altijd even makkelijk. En zeker niet als we elke keer van dat super mooie spul binnen krijgen. Maar voor de rest vind ik het werk veel en veel te leuk!
Wat ik vanmiddag toch weer had. Toen ik vanmiddag naar de wc ging had ik ineens bij het afvegen( sorry voor de details) ineens een rood/roze veeg. De rest van de dag niks meer gezien, maar vond het zo raar. Het is nog te vroeg voor me ongi, maar het voelde wel zo in me buik.
Jewe.... ik ben t met Babet en Vliegje eens... t zou n innesteling kunnen zijn! Je maakt t lekker spannend! Ik ga heel hard duimen voor je meis!
Ik voel mijn ei sprong eigelijk nooit volgens mij. Gisteravond heel de avond van die lichte steekjes in me buik gehad, maar geen bloed meer gezien. Dus ben benieuwd dan. Nog 10 dagen wachten en dan zullen we het zien.
ik duim, jewe! deze brabo (nou ja, sinds 10 jaar brabo ) kon niet wachten met testen..... ..... zie ik dit nou goed.....?
Babet... ik ben de eerste: GEFELICITEERD meid!!!!! Je ziet t echt heel erg duidelijk. Geniet ervan meis!
Wauw Babet!!!! GEFELICITEERD Onze eerste Brabantse zwangere hier in dit topic Jewe ook voor jou heel erg spannend. Het klinkt best positief meid! Dat wordt even spannend...